JumalalleAlistunut

Voiko alemmas vajota kuin kinkun syömiseen?

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sian syöminen on kielletty ihan Trikiinin takia. Eli loismatojen.

http://www.saunalahti.fi/arnoldus/trikiini.html

Tähän ei liity mitään uskonnollista vaan vanhat laki/ohjekirjat ovat kieltäneet sian syömisen näiden loisten pelossa. Mikään Jumala ei sian syömistä ole kieltänyt vaan ihminen. Ihan hyvä ohje keskiajalle jne kun lihaa ei vielä osattu kypsentää kunnolla tai tiedetty sianlihan vaarallisuutta täysin.

Huoh

Normaalit ihmiset syö kinkkua. Siat eivät ole lemmikkejä. Niitä kasvatetaan ruuaksi.
Eikä se että syö sikaa tai lehmää tai jänistä tai hirveä tai jotain muuta tarkoita että ei pidä eläimistä. Minä oon eläin ystävä mutta aion silti syödä jatkossakin lihaa. Ja jos nämä kasvis syöjät ei lopeta tota nillitystä lihan syönnistä niin aion syödä vielä enemmän. Ei lihansyöjätkään valita että"apua kuinka julmaa, kuinka kehtaatte syödä kurkkuja,nyyyh"

Vierailija

Mäkään en voi sietää kinkkua enkä muutenkaan possua. Muuten kyllä syön lihaa mutta koitan siitäkin pikkuhiljaa siirtyä kasvissyönnin suuntaan. Mun herkkua joulupöydässä on kalat :P Savulohi ja laatikot! Nam :)

Vierailija

Millainen ihminen syö pääosin sellaista, mitä tuotetaan yli 100 km päässä hänen kodistaan? Kuka haluaa tuhota ilmakehän vain siksi, että rakastaa avocadoja? Aivan oikein - vegaanihan se.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset syö kinkkua. Siat eivät ole lemmikkejä. Niitä kasvatetaan ruuaksi.
Eikä se että syö sikaa tai lehmää tai jänistä tai hirveä tai jotain muuta tarkoita että ei pidä eläimistä. Minä oon eläin ystävä mutta aion silti syödä jatkossakin lihaa. Ja jos nämä kasvis syöjät ei lopeta tota nillitystä lihan syönnistä niin aion syödä vielä enemmän. Ei lihansyöjätkään valita että"apua kuinka julmaa, kuinka kehtaatte syödä kurkkuja,nyyyh"

Eli ihminen jolle kinkku ei maistu on epänormaali? :D Eiköhän kaikilla ole eri makumieltymykset.

LudusPrimus

Itse vältän älykkäiden eläinten syömistä ja etenkin eläinten joita kasvatetaan kurjissa oloissa. Sika on älykkyydeltään koiran luokkaan, en syö koiria miksi minun pitäisi syödä sikoja?. Syön vapaa kasvatettuja kanoja ja kalaa vain, koska tarvitsen lihaa lihaksen kasvatusta varten. En tue rääkki lihan kasvatusta. Ihminen oppii vasta sitten eläimen kärsimyksestä kun joutuu itse vastaavanlaisiin oloihin jossa sikoja kasvatetaan. Suurimmat eläin sadistit ja rääkkääjäthän ovat todellisia vässyköitä, tuntenut yhden tällaisen ja hänellä pallit kasvoi vain kun alkoholi virtasi veressä, muuten oli hiiri joka pystyi vain satuttamaan itseään heikompia eli vain eläimiä. Sääli vain ettei tällaisesta vässykästä ole mihinkään kun kohtaa todellisen pedon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli ihminen jolle kinkku ei maistu on epänormaali? :D Eiköhän kaikilla ole eri makumieltymykset.

Non sequitur.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat