Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintolassa tissittely

Vierailija
23.12.2015 |

Olimme 3-kuukautisen tyttäreni kanssa kaupoilla ja kävimme kahvilla marketin ravintolassa. Siinä oman kahvini lomassa hoidettiin neidin kanssa myös tissiasiat. Siinä imetellessäni totesi viereisestä pöydästä joku ehkä noin 50-vuotias mies kovaan ääneen että "hyi vittu, painu vessaan levittelemään utareitasi!" tai jotain sinnepäin. Olin ihan järkyttynyt. Onko muille käynyt näin? :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti kyse on vauvan ruokailusta, ei mistään "tissin esittelystä" ja se että toinen imettää ei oikeuta Penaa esittelemään heppiään tai Tiinaa piusaansa täpötäydessä kahvilassa. Joten seuraavan kerran kun huomaat jonkun imettävän esim. kahvilassa keskity kohteliaasti omaan kahvileipääsi ja/tai katsele niihin muihin ilmansuuntiin, mitä maailmasta löytyy. Mikä siin on että ihminen on niin luonnosta vieraantunut, että imetyksen näkeminen alkaa ahdistamaan niin vimmatusti?!

Ei ole mies vieroittunut rinnasta. Tuosta miehen imettämisestä tulee vielä uusi muoti. EI HAISE LAPSEN PASKA EI ELTAANTUNUT MAIDON LÖYHKÄ. Seksi on yhtä luonnollista, harrastakaa vapaasti. Imetys alkuun jne.

Se maidon haju, on hirveä ja lapsen paska haisee aina.

Vierailija
22/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä ihme juttu!

Miten maailman luonnollisimmasta asiasta on tullut yököttävää ja vastenmielistä!  Haluatteko tosiaan ajaa vauvat maidonkorvikkeisiin, koska ei enää uskalla imettää?

Onhan ulostaminenkin luonnollista. Teenpä siis ruskean joulutortun kahvilan pöydälle.

Ulostaminen on kaikkein luonnollisinta ja toisena tulee seksi ja esileikki, siis julkisesti jokainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että minua olisi koskaan häiritty roikkuvilla utareilla, lautasen kokoisilla nänneillä ja maidon lemulla yhtään missään. Näinkö te oikeasti imetyksen koette? Onhan se kohteliasta laittaa jotain eteen, tai hankkia imetyspaita joka aukeaa paljastaen vain nännin vauvalle. En kuitenkaan jaksaisi hermostua paljaan rinnan näkymisestä, koska ei se ihan oikeasti liikuta minua yhtään.

Vaikka sana "tissittely" onkin aika kauhea, toivon että suurin osa ketjuun vastanneista on trolleja.

Vierailija
24/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas huvittava ja ironinen palsta tämä vauva sivusto. Homoja jos herjaa joutuu hirveän hyökkäyksen kohteeksi, mutta niinkin luonnollinen asia kun lapsen imetys on ällöttävää ja irstasta, noh ajat muuttuu eikä välttämättä parempaan suuntaan. T: Nuori mies 24v

Vierailija
25/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Pelkästään se lussutusääni ja mädän maidon haju on kuvottavaa. Siihen kun vielä laitetaan esille veltto valkoinen ja suonikas utare, niin oksennus lentää. Sori vaan, jos sattuu tulemaan sun ja äpärän päällesi, mutta luonnollinen asia, tiedäthän.

Mätä maito ja äpärä??? Hei nyt, aikuiset(?) ihmiset, ottakaa aivonne käyttöön!!!

Vierailija
26/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisi vessaan imettämään , niin kohta joku jo valittaisi vessan olevan asiakkaiden tarpeisiin ei vauvan  imetykseen. Aina ei ole vauvanhoitotiloja erikseen. Jos on ovat nekin huonosti suunniteltuja ilman istuinta. Nuhruisia ja kolkkoja.

Vierailija
27/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä myös seuraa PUKLAUS.

Siinä kun syön 10,90e lounasta juoden 3,5e kahvia NIIN EI JUMALAUTA KIINNOSTA NÄHDÄ JA HAISTELLA PERKELE ÄITYLIÄ JA MUKEROA.

T. kokemusta on

Vierailija
28/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt kutakuinkin noin, eikä tissi ollut edes esillä, vaan harsolla peitettynä vauva imi. Tämäkin onnistui häiritä erästä vanhahtavaa rouvaa.

Kysyin vaan että minnekäs pitäisi mennä, hän ehdotti vessaa. Toivotin rouvan kahvin ja croissanttinsa kanssa itse sinne vessaan syömään. Ei kuulemma ole ihmisen paikka ruokailla, joten ei mennyt. No, samalla syyllä päätin ruokkia oman pienen ihmiseni siinä ruokalassa loppuun, ja ruokin jatkossakin, kun parempaakaan ei ole.

Kyse siis marketista, jossa ei ole minkäänlaista vauvanhoitohuonetta, vaan likainen ja haiseva wc-koppi todellakin ainoa privaatimpi paikka.

Tässäpä vetoomus kaikille vähänkin isommille kaupoille: olisiko pieni nurkkaus vauvankin ruokailuun liikaa pyydetty, vaikka edes nojatuoli ja pieni sermi siihen eteen johonkin?

Ei muuten ole sama asia se, missä sinun vauvasi syö kuin missä muut asiakkaat syövät. Vauva ei tajua ympäristöään, tissi riittää.

Vierailija
29/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla meuhkataan imetyksen haittaavan, mutta ei mulle ainakaan kukaan ole kasvokkain tullut mitään sanomaan, tai edes mulkoiltu pahasti :) jos joku tulisikin niin varmaan käskisin laittaa silmät kiinni jos ei nuppi kestä imetystä. T. 1v3kk tehokasta imetystä takana

Vierailija
30/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomessa vihataan lapsia ja imetystä. Asuin ranskassa ja hollannissa lasteni vauvavuodet ja kummassakin täysin normaalia imettää julkisesti, jopa vieraan vauvaa.

Vierailija
31/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain suomessa vihataan lapsia ja imetystä. Asuin ranskassa ja hollannissa lasteni vauvavuodet ja kummassakin täysin normaalia imettää julkisesti, jopa vieraan vauvaa.

Kyllä, vain Suomessa. Jopa Saudi-Arabiassa on aivan luonnollista esitellä julkisilla paikoilla utareita ja jakaa tissistä maitoa pienille ja vähän isommillekin poikasille ;) Oikein hävettää millainen lapsivihainen junttila Suomi on! 

Vierailija
32/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt kutakuinkin noin, eikä tissi ollut edes esillä, vaan harsolla peitettynä vauva imi. Tämäkin onnistui häiritä erästä vanhahtavaa rouvaa.

Kysyin vaan että minnekäs pitäisi mennä, hän ehdotti vessaa. Toivotin rouvan kahvin ja croissanttinsa kanssa itse sinne vessaan syömään. Ei kuulemma ole ihmisen paikka ruokailla, joten ei mennyt. No, samalla syyllä päätin ruokkia oman pienen ihmiseni siinä ruokalassa loppuun, ja ruokin jatkossakin, kun parempaakaan ei ole.

Kyse siis marketista, jossa ei ole minkäänlaista vauvanhoitohuonetta, vaan likainen ja haiseva wc-koppi todellakin ainoa privaatimpi paikka.

Tässäpä vetoomus kaikille vähänkin isommille kaupoille: olisiko pieni nurkkaus vauvankin ruokailuun liikaa pyydetty, vaikka edes nojatuoli ja pieni sermi siihen eteen johonkin?

Ei muuten ole sama asia se, missä sinun vauvasi syö kuin missä muut asiakkaat syövät. Vauva ei tajua ympäristöään, tissi riittää.

Ei tietenkään tajua, mutta puhtausasia se kuitenkin on yhtälailla vauvalle kuin muillekin, jos vessassa syödään. Tämä pitäisi imettävän äidin kun muidenkin tajuta. ruokailisitko sinä vessassa?

Vierailija
33/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä myös seuraa PUKLAUS.

Siinä kun syön 10,90e lounasta juoden 3,5e kahvia NIIN EI JUMALAUTA KIINNOSTA NÄHDÄ JA HAISTELLA PERKELE ÄITYLIÄ JA MUKEROA.

T. kokemusta on

Ne äiditkin maksavat kahveistaan ja ruoistaan. Vielä kertaakaan en ole onnistunut yhdistämään imetystä ja paskan hajua.

Katso muualle päin kun niihin vauvoihin, tuijottaminen onkin tosi epäkohteliasta.

Vierailija
34/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinäkin sinne vessaan, kyllä kahvin juomiseenkin riittää ihan kuppi vaan. Silmät vaan kiinni ja pyykkipoika nenään.

Vierailija
35/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tajua, mutta puhtausasia se kuitenkin on yhtälailla vauvalle kuin muillekin, jos vessassa syödään. Tämä pitäisi imettävän äidin kun muidenkin tajuta. ruokailisitko sinä vessassa?

Jos päättäisin imeä ruokani suoraan tissistä, niin kyllä, mieluummin tekisin sen vessassa kuin ravintolan pöydässä yleisön edessä. Siellä nää intiimialueen imuttelut yleensä hoidetaan. Ravintolassa syödään ottimilla. En halua katsella sivistyneessä paikassa mitään sotkuisaa sormisyöjääkään. 

Ei ne käsitä, että se paskanhajuinen sinappikone on ällöttävä, ja se eltaantuneen maidon löyhkä on jotain uskomattoman pahanhajuista. Imettävä äiti, haisee rintamaidolle, hielle ym. Ja tuollaista pitäisi kahvilassa sietää. Osa on vielä niin laiskoja, ettei suihkuun ehdi, tullaan ihmisten ilmoille puklut vaatteissa,hieltä haisten, vauva tuo lisää vauvanhajua= paskavaipan haju. Eikö ole vittumaista.

Vierailija
36/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos päättäisin imeä ruokani suoraan tissistä, niin kyllä, mieluummin tekisin sen vessassa kuin ravintolan pöydässä yleisön edessä. Siellä nää intiimialueen imuttelut yleensä hoidetaan. Ravintolassa syödään ottimilla. En halua katsella sivistyneessä paikassa mitään sotkuisaa sormisyöjääkään. 

Ei ne käsitä, että se paskanhajuinen sinappikone on ällöttävä, ja se eltaantuneen maidon löyhkä on jotain uskomattoman pahanhajuista. Imettävä äiti, haisee rintamaidolle, hielle ym. Ja tuollaista pitäisi kahvilassa sietää. Osa on vielä niin laiskoja, ettei suihkuun ehdi, tullaan ihmisten ilmoille puklut vaatteissa,hieltä haisten, vauva tuo lisää vauvanhajua= paskavaipan haju. Eikö ole vittumaista.

Elämän kuuna päivänä en ole tuollaiseen haisevaan ja todella homssuiseen äitiin törmännyt ravintolassa enkä kahvilassa.  Ja olen kuitenkin ollut tuollaisessa ympäristössä työksenikin aika paljon. Sen sijaan olen nähnyt oksennukseensa tahriintuneita juoppoja, tupakalle lemuavia nuorukaisia, voimakkaalle hajuvedelle haisevia rouvasihmisiä ja koiraihmisiä, jotka eivät niinikään tajua haisevansa märälle koiralle. Puhumattakaan vanhuksista, jotka tuokshtavat kuselle tai muuten vaan pesemättömälle.

Kyllä asiakkaista tuoksuja lähtee, ja sanoisin vilpittömästi että pienten vauvojen äidit on ihan tuoksuttomimmasta päästä ja käyttäytyvät muutenkin asiallisesti :))

Vierailija
37/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme aikaa, jolloin nainen Suomessa työssä ja matkustaa julkisilla. Vauvalle voi tulla nälkä siinä puuhatessa kodin ulkopuolella. Imetysliina ja kohteliaasti syrjäisimpi osa kahvilaa kai käy. Voi siinä vilahtaa jotain, älä tuijota! Tein parhaani:). En haluaisi ylipäätään uhrata niin läheistä hetkeä kuin vauvan syöttö on ulkomaailmalle. Mutta käyn töissä, ja matkat kestävät. En halua loukata:). Mutta vessassa ei voi syöttää, koska muut tarvitsevat sen vessaksi, kiireisiä hekin.

Vierailija
38/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissittely sylittely vittu mitä sanoja nämä pikku äitylit käyttää. Jos minä näkisin roikkuvan tissin jota kersa lutkuttaa niin todellakin sanoisin, että olkaapa hyvä ja menkää muualle. Minun syöpöttelyni kärsii !!!

Vierailija
39/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä oksettavaa väkeä. En voi muuta sanoa. Varmaan jotain veloja kaikki kun muka lapset haisee jatkuvasti puklulle ja paskalle ja äidit hielle ja eltaantuneelle maidolle. Mene juomaan se lattesi sitten johonkin oikein sivistyneeseen paikkaan niin ei tarvise imetystä katsella.

Vierailija
40/44 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää että rinnat kuuluu miehelle! Mun rinnat kuuluu mulle ja ne on tarkotettu myös vauvan ruokintaan alunperin jos sellainen tulee. Ei eläintenkää utareet oo ku pentuja varten! Ihmiset on niin yliseksuaalisia jotku et kuvittelee et isoa miestä kuuluis muka imettää. Seksiin ehkä kuuluu tissien imeskely mut vauvoja KUULUU imettää, ne miehet on jo mami aikanaam ruokkinut jos on.

Ketju on lukittu.