Vierailija

Vai onko joittenkin kohtalo saada aina vaan lokaa niskaan toisten taholta?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mennä porskuttavat, mutta onko se sitten menestymistä, että perässä on pitkä liuta entisiä? Minusta ei. Elämä ei minulle ainakaan ole mikään kilpailu, enkä koe häviäväni vaikka joku itseänsä minuun vertaisikin omilla kriteereillään.

Hyvää Joulua sinulle ap, pidä itsestäsi huolta, juo vaikka jotain hyvää viiniä (jos lapset exällä joulun), lue hyvää romaania, katsele kivoja elokuvia, käy välillä vähän ulkonakin. Elämä hymyilee vielä, ja sinä ansaitset hyvä ja onnellisen elämän, jonka tulet saamaankin. Tsemppiä!

Vierailija

Menestys parisuhderintamalla, kun useita kumppaneita- no, jollekin se voi olla saavutus, minulle kielii enempi epäonnistumisista ihmisten kanssa. Olin suhteessa eronneen miehen kanssa melkein 10v ja lapsia molemmilla. Miehen lapset olivat minulle yhtä rakkaita kuin omani (teini-ikäisiä silloin). Tämä mies kuitenkin löysi lennosta uuden ja jätti minut. Kihlautui muutaman viikon jälkeen. Ehkä onnellinen tuon naisen kanssa, mutta suhteet lapsiin kärsivät kolauksen. Lapset pitävät minuun yhteyttä ja harmittelevat isän käytöstä. Uusi nainen on vaikuttanut kehnosti isään ja lapset eivät enää viihdy isän luona. En voi hirveästi kantaa ottaa kuvioon, mutta lasten murhe koskee.

Vierailija

Minä petin ja jätin ja mulla menee hyvin. Samoin menee petetyllä ja jätetyllä exällä, on löytänyt itselleen paljon paremmin sopivan mukavan ja nätin naisen.

Vierailija

Eikai nyt pettäjä-jättäjä rakkauden huumassa edellistä suhdetta sure, sehän olisi absurdia. Jatkuva puolison vaihto kyllä ennen pitkää kostautuu ihan varmasti, kun ikinä ei saa sitä kestävää suhdetta, on vain hetken huumaa.

Jos ihminen taas kerran pettää ja jättää, kyse voi olla ihan vaan suuresta rakkaudestakin. Vai luuleeko jokainen olevansa puolisolleen se täydellinen kumppani?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat