Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hottis kaunottaret, sallikaa mun nauraa :D

Vierailija
21.12.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1450671727373.html
MIKÄ VITUN KAUNOTAR. Perus taikinanaama.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato hottis sisältä... Huumorintajuinen, hyväkäytöksinen, nöyrä, fiksu ja sympaattinen. Jokaisen miehen unelmavaimo ja naisten unelmaminiä :)

Vierailija
22/25 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että saan alapeukkuja, mut mun mielestä ainut Hottis sarjassa oli Rosanna Kulju. Kivannäkönen hyväkroppanen blondi, joita muualla maailmassa ei ole liikaa. Muut ei ollu niin hot Ainut jota voi jollain tapaa hottikseksi kutsua.. m25

Oon saman ikäinen mies kuin sinä, mutta mulle noi Rosannan kasvot ei nyt oikein kovin hehkeitä tunteita herätä. Ei sillä että sille nyt mitään voisi, mutta en mä sitä nyt ois missiksi kruunannut, vaikka kuinka timmi kroppa ois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolle Hottikset-formaatille oikea nimi olisikin Tyhjäpäät. Se on vaan nimetty Hottiksiksi, että saavat näitä tyhjäpäitä ruutuun keikistelemään. Oikeeta reality-tv.tä. OMG!!!

Vierailija
24/25 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta taas tuntuu kun täällä haukutaan tuota jopa rumaksi kun olisin onnellinen jos näyttäisin omista kasvoistani edes noin tavalliselta....

Vierailija
25/25 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivalta taas tuntuu kun täällä haukutaan tuota jopa rumaksi kun olisin onnellinen jos näyttäisin omista kasvoistani edes noin tavalliselta....

Mikä sun kasvoissa on :( ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä