Jatkaisitko suhdetta työttömän miehen kanssa?
Olen rakastunut mieheen, joka on työtön. Hän sai noin vuosi takaperin potkut töistä tuotannollisista ja taloudellisista syistä ennen kuin aloimme seurustella. Tutustuimme sattumalta, ennen kuin edes tiesin, että hän on työtön. Työttömyys ei ole tähän asti haitannut, mies ei siis mitenkään elä siivelläni. Olen myös itse pienipalkkainen ja teen vuorotyötä. Olemme voineet helpommin tavata aikatauluistani huolimatta, kun mies kerran ei tee päivisin mitään. Välillä kuitenkin rahan puute ärsyttää ja nyt on alkanut mietityttää se, mitä voin odottaa tulevaisuudelta miehen kanssa. Mies on ihan järkevä raha-asioissaan muuten. Nytkin elää tulojensa mukaan. Ongelma on se, että hän ei hae töitä ollenkaan, lähinnä reagoi, jos työkkäri joskus harvoin ilmoittaa työpaikasta.
Mitä tekisit asemassani?
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jatkaisin vain, jos mies hakeutuisi omaehtoiseen opiskeluun tms. Työkkäri oikeasti tukee näissä asioissa paljon, varsinkin jos yhtään pidempi työttömyysjakso takana. On täysi mahdottomuus, että aikuinen ihminen selviää pitkästä työttlmyydestä ilman että sillä on monenlaisia sivuvaikutuksia. Työttömyys ei turhaan korreloi masennuksen ja muiden psyykkisten ongelmien kanssa. Ihmistä ei ole luotu tekemään "ei mitään", eikä tällaisen olotilan jatkuessa voi pysyä henkisesti tasapainossa ja skarppina.
Sen vuoksi en voisi olla yhdessä mitään tekemättömän ihmisen kanssa, vaikka hänellä olisi tilillä miljoonia. En kestäisi katsoa sivusta hidasta henkistä lamaannusta.
Nämä ovat kyllä aina yhtä hyviä. Mies on ilman muuta mielenvikainen, yksinkertainen, tyhmä ja tietenkin arvoiltaan, moraalinen mätä, jos ei mene töihin edes naisen käskystä. Nyt tämä on näköjään jo merkki sovinismista.
Siinä ei sitten taas ole mitään väärää tai henkistä mädänteneisyyttä, että laskee miehen arvon rahassa työssä ja rahassa. Sehän on pikemminkin vain merkki terveestä itsetunnosta, että ahneuksissaan esineellistää miestä ja asettaa vaatimukset sen mukaan.
En tajua, miten ahneus liittyy tähän??? Parisuhteen on perustuttava molemminpuoliseen kunnioitukseen, muuten sen voi vetää vessanpytystä alas. Miten voi kunnioittaa ihmistä, joka lusmuilee ja kuppaa toisten rahoilla ilman aikomustakaan mennä töihin??? Miten voi koskaan ajatellakaan hankkivansa lapsen tuollaisen kanssa, mieti millaisen mallin se lapsi kotoaan saisi ja millaisen lapsuuden saa. Jos naisella on yhtään itsellään selkärankaa ja vastuuntuntoa, hän pysyy kaukana sun tyyppisistä ihmisistä.
Eli sinä et voisi kuvitella suhdetta vammaisen miehen kanssa.
Tai vakavasti sairaan kanssa joka noin muuten pystyy elämään ja on fiksu.
Aika pinnallinen ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten ahneus liittyy tähän?
Jaa niin mitenköhän liittyisi? Kenties stien, että työssäkäyvällä miehellä on korkeammat tulot tuilla elävällä miehellä.
Toki vaatimusta voi aina yrittää selitellä kunnioituksilla, arvoilla, moraaleilla.
Tämän palstan oman loiseläjän logiikalla nainen hyötyy miehestä ja on ahne, kun haluaisi menettää omia palkkatulojaan mielummin vähemmän kuin enemmän. Siis nainen jää kuitenkin miehen kanssa tappiolle, mutta palstaloisen logiikalla se tappio muuttuukin hyödyksi (tämä kiinnostaa varmasti muitakin että miten rahalliset tappiot käännetäänkin maagisesti hyödyksi ja saamisiksi) jos mies käy töissä. Vaikka rahallinen ero naisen menetyksissä olisi satasen kuukausittain (eli työttömän kanssa menisi kuukausittain 600e ja pienipalkkaisen työssäkäyvän kanssa menettäisi kuukausittain 500e), se on siltikin niin tuntuva, että kääntää tuon viidensadan euron menetyksen hyödyksi ja nainen onkin ahne lompakkoloinen kun maksaisi miehensä elämisestä mielummin sen satasen vähemmän.
Ei voi kun ihailla tämän palstaloisen sisäistä maailmaa, siellä ei logiikalla tai fysiikan laeilla ole mitään virkaa.
Ja minun mielipiteeni on se, että jos terve aikuinen ihminen hyvällä omatunnolla heittäytyy muiden elätettäväksi eikä edes koe sitä häpeällisenä, ei tämä ihminen ole minua varten parisuhdemielessä. Itse kuitenkin olen tehnyt töitä ala-asteelta lähtien.
Joo mutta kyllähän työnteosta pitää maksaa tuntuva palkka. Ei mikään 7-9e tunti ole palkka Suomen hintaisessa maassa. Eihän sillä elä mitenkään.
Kyllä se on palkka millä elää, elintaso täytyy suhteuttaa tuloihin. Huvittavaa kun työttömät huutelevat ettei tuollaisella palkalla voi elää, ja samaan aikaan tuhannet ihmiset tulevat toimeen tuon suuruisella palkallaan valittamatta. Kukaan ei ole luvannut sinulle eikä muillekaan, että teillä olisi aina varaa keskiluokkaiseen elämäntyyliin vaikka ette itse laita tikkua ristiin sen eteen. Kukaan ei ole myöskään luvannut teille vastikkeetonta rahaa niin paljon kun jaksatte pyytää, ei sitä takaa myöskään Suomen perustuslaki vaikka niin virheellisesti väitetäänkin. Mitä enemmän tällaisia kommentteja kuulee, sitä enemmän alan ymmärtämään oikeistopoliitikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4wt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat kyllä aina yhtä hyviä. Mies on ilman muuta mielenvikainen, yksinkertainen, tyhmä ja tietenkin arvoiltaan, moraalinen mätä, jos ei mene töihin edes naisen käskystä. Nyt tämä on näköjään jo merkki sovinismista.
No totta helvetissä on moraalisesti mätä jos ei terveenä aikuisena edes yritä mennä töihin, vaan elää vapaaehtoisesti almuista. Ken ei työtä tee, sen ei syömäänkään pidä. Tahtomattaan työtön on sitten eri asia.
t. Mies.
Turpaan tekisi mieli vetää tuollaista jannua. Sovitaan että jos tulet ovelleni tuon laukaisemaan niin vetäsen kunnolla turpaan niin että lennät nurmikolle. Katotaan niin et syö sillä turvalla ainakaan kahteen viikkoon mitään muita kuin mehuja saatana.
elämän tapa työtön mies
Yllättäen ei riitä että olet loinen, vaan sinun pitää olla netissä väkivallalla uhoava pelle myös. Oikein yrität todistaa kaikki negatiiviset ennakkoluulot oikeiksi.
Todistathan säkin negatiiviset ennakkoluulot oikeiksi olemalla juuri niin ahne kuin annat ymmärtää.
Olen edelleen mies, #167, #171
Kutsutte naisia lompakkoloisiksi, ja niin jotkut ovatkin, mutta ainakin ovat saaneet jonkun maksamaan tarjoamalla heille jotain vastineeksi. "Elämäntapatyötön" ei tajoa mitään veronmaksajille, siinä vasta todellinen loinen.
Toivottavasti koet vuosien työttömyyden ja sen tietoisuuden tilan ettet enää halua koskaan edes tehdä töitä.
Toivottavasti muistat nämä kirjoittelusi siinä vaiheessa kun Suomen talous muutaman vuoden sisään sukeltaa vielä pahemmin kuin nyt ja tukien maksaminenkin alkaa olla kortilla. Ainoa, mikä tuon loisimisesi mahdollistaa ovat muut, työssäkäyvät suomalaiset ja heidän maksamat verot. Jossain vaiheessa heilläkin loppuu ymmärrys kaltaisillesi ja se näkyy äänestyskäyttäytymisessä ja asenteiden koventumisessa. Valitettavasti siinä sivussa käy myös huonosti niille, ketkä eivät tilanteeseen ole omaa syytään joutuneet. Toivon myös karma olisi todellinen ilmiö ja saat sinäkin joskus palkkasi.
En minä loisi. Minä vain puolustan työttömien näkemystä.
Hölmöhän sinä olet kuin tuollaisia päästelet sormistasi. Olen nyt koti-isänä ja kohta menen taas töihin. Työttömyyttä olen nähnyt kavereiden ja vanhempieni osalta ja ymmärrän vallan hyvin heitä. Sinua en taas ymmärrä helvettiäkään. Tekisi mieli paiskata sinut kaivoon senkin vittupää.
Kyllä sen näkee miten naiset valikoi miehensä. Työttömät ovat ei.
Onneksi oma vaimo kouluttautui sellaiselle tasolle millä tienaa itse niin ettei tarvitse odottaa niitä rahoja mieheltään. Minä pärjään vallan mainiosti omilla tuloillani. Eli jos haluaa tietynlaisen elämäntason niin sen voi itse hankkia itselleen. Turha odottaa sitä mieheltä. Minulle riittää iltapalaksi kaurapuuro ja kalja. Jos haluaa lohta ja kuplivaa niin siitä vain ostaa itse. Sama pätee autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4wt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta helvetissä on moraalisesti mätä jos ei terveenä aikuisena edes yritä mennä töihin, vaan elää vapaaehtoisesti almuista. Ken ei työtä tee, sen ei syömäänkään pidä. Tahtomattaan työtön on sitten eri asia.
t. Mies.
Turpaan tekisi mieli vetää tuollaista jannua. Sovitaan että jos tulet ovelleni tuon laukaisemaan niin vetäsen kunnolla turpaan niin että lennät nurmikolle. Katotaan niin et syö sillä turvalla ainakaan kahteen viikkoon mitään muita kuin mehuja saatana.
elämän tapa työtön mies
Yllättäen ei riitä että olet loinen, vaan sinun pitää olla netissä väkivallalla uhoava pelle myös. Oikein yrität todistaa kaikki negatiiviset ennakkoluulot oikeiksi.
Todistathan säkin negatiiviset ennakkoluulot oikeiksi olemalla juuri niin ahne kuin annat ymmärtää.
Olen edelleen mies, #167, #171
Kutsutte naisia lompakkoloisiksi, ja niin jotkut ovatkin, mutta ainakin ovat saaneet jonkun maksamaan tarjoamalla heille jotain vastineeksi. "Elämäntapatyötön" ei tajoa mitään veronmaksajille, siinä vasta todellinen loinen.
Toivottavasti koet vuosien työttömyyden ja sen tietoisuuden tilan ettet enää halua koskaan edes tehdä töitä.
Toivottavasti muistat nämä kirjoittelusi siinä vaiheessa kun Suomen talous muutaman vuoden sisään sukeltaa vielä pahemmin kuin nyt ja tukien maksaminenkin alkaa olla kortilla. Ainoa, mikä tuon loisimisesi mahdollistaa ovat muut, työssäkäyvät suomalaiset ja heidän maksamat verot. Jossain vaiheessa heilläkin loppuu ymmärrys kaltaisillesi ja se näkyy äänestyskäyttäytymisessä ja asenteiden koventumisessa. Valitettavasti siinä sivussa käy myös huonosti niille, ketkä eivät tilanteeseen ole omaa syytään joutuneet. Toivon myös karma olisi todellinen ilmiö ja saat sinäkin joskus palkkasi.
En minä loisi. Minä vain puolustan työttömien näkemystä.
Hölmöhän sinä olet kuin tuollaisia päästelet sormistasi. Olen nyt koti-isänä ja kohta menen taas töihin. Työttömyyttä olen nähnyt kavereiden ja vanhempieni osalta ja ymmärrän vallan hyvin heitä. Sinua en taas ymmärrä helvettiäkään. Tekisi mieli paiskata sinut kaivoon senkin vittupää.
Kyllä sen näkee miten naiset valikoi miehensä. Työttömät ovat ei.
Onneksi oma vaimo kouluttautui sellaiselle tasolle millä tienaa itse niin ettei tarvitse odottaa niitä rahoja mieheltään. Minä pärjään vallan mainiosti omilla tuloillani. Eli jos haluaa tietynlaisen elämäntason niin sen voi itse hankkia itselleen. Turha odottaa sitä mieheltä. Minulle riittää iltapalaksi kaurapuuro ja kalja. Jos haluaa lohta ja kuplivaa niin siitä vain ostaa itse. Sama pätee autoon.
Pieleen meni, minä tienaan omat rahani ja olen miestäni suurituloisempi. Hän käy silti töissä, koska aikuinen ihminen elättää itsensä, vaikka minä hänen pienempiä tulojaan kompsensoinkin maksamalla enemmän yhteisiä menoja.
P.S. Itse asiassa luulin että sinä olet palstaloinen, joka on elämäntapatyötön eikä suostu menemmän orjaksi kenellekään, mutta haluaa kyllä jonkun hänet elättävän vastikkeetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jatkaisin vain, jos mies hakeutuisi omaehtoiseen opiskeluun tms. Työkkäri oikeasti tukee näissä asioissa paljon, varsinkin jos yhtään pidempi työttömyysjakso takana. On täysi mahdottomuus, että aikuinen ihminen selviää pitkästä työttlmyydestä ilman että sillä on monenlaisia sivuvaikutuksia. Työttömyys ei turhaan korreloi masennuksen ja muiden psyykkisten ongelmien kanssa. Ihmistä ei ole luotu tekemään "ei mitään", eikä tällaisen olotilan jatkuessa voi pysyä henkisesti tasapainossa ja skarppina.
Sen vuoksi en voisi olla yhdessä mitään tekemättömän ihmisen kanssa, vaikka hänellä olisi tilillä miljoonia. En kestäisi katsoa sivusta hidasta henkistä lamaannusta.
Siinä ei sitten taas ole mitään väärää tai henkistä mädänteneisyyttä, että laskee miehen arvon rahassa työssä ja rahassa. Sehän on pikemminkin vain merkki terveestä itsetunnosta, että ahneuksissaan esineellistää miestä ja asettaa vaatimukset sen mukaan.
En tajua, miten ahneus liittyy tähän??? Parisuhteen on perustuttava molemminpuoliseen kunnioitukseen, muuten sen voi vetää vessanpytystä alas. Miten voi kunnioittaa ihmistä, joka lusmuilee ja kuppaa toisten rahoilla ilman aikomustakaan mennä töihin??? Miten voi koskaan ajatellakaan hankkivansa lapsen tuollaisen kanssa, mieti millaisen mallin se lapsi kotoaan saisi ja millaisen lapsuuden saa. Jos naisella on yhtään itsellään selkärankaa ja vastuuntuntoa, hän pysyy kaukana sun tyyppisistä ihmisistä.
Aika pinnallinen ämmä.
Olen ollut nuorena vuosia suhteessa miehen kanssa joka oli työkyvyttömyyseläkkeellä synnynnäisen vamman vuoksi. Hän ei kuitenkaan ollut sitä omasta tahdostaan ja oli muuten aktiivinen tyyppi. Ja aviomieheni on ollut sekö vakavasti sairas että työtön, eikä olisi tullut mieleenkään lähteä suhteesta.
Sinun kaltaisesi selkärangattoman yksilön kanssa en olisi koskaan suhteeseen ryhtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on palkka millä elää, elintaso täytyy suhteuttaa tuloihin. Huvittavaa kun työttömät huutelevat ettei tuollaisella palkalla voi elää, ja samaan aikaan tuhannet ihmiset tulevat toimeen tuon suuruisella palkallaan valittamatta. Kukaan ei ole luvannut sinulle eikä muillekaan, että teillä olisi aina varaa keskiluokkaiseen elämäntyyliin vaikka ette itse laita tikkua ristiin sen eteen. Kukaan ei ole myöskään luvannut teille vastikkeetonta rahaa niin paljon kun jaksatte pyytää, ei sitä takaa myöskään Suomen perustuslaki vaikka niin virheellisesti väitetäänkin. Mitä enemmän tällaisia kommentteja kuulee, sitä enemmän alan ymmärtämään oikeistopoliitikkoja.
Eihän tuollaisella palkalla elä ainakaan Helsingissä. Se pitää tajuta.
Sitten ei auta kuin muuttaa ulos Helsingistä työttömäksi. Sitäkö sinä haluat :D
Saatanan urvelo. Sinä taidat ymmärtää vallan hyvin oikeistopolitiikkoja jo lähtökohtaisestikin. Turha esittää muuta. Kusipää on aina kusipää.
Suurin osa ei ymmärrä oikeistopolitiikkoja joten ei sinun tarvitse selitellä miksi sinä ymmärrät. Kuulut kusipää vähemmistöön. Sinulle voisi asentaa vaipat korviin ja suuhun ettet päästele älyttömyyksi muiden silmille.
Onneksi ei tarvitse käydä töissä kun mies tienaa niin hyvin. Pyöräytän toisen lapsen pian. Työelämään minua on turha odottaa 9e tuntipalkalla :D
Vierailija kirjoitti:
Aika pinnallinen ämmä.
Olen ollut nuorena vuosia suhteessa miehen kanssa joka oli työkyvyttömyyseläkkeellä synnynnäisen vamman vuoksi. Hän ei kuitenkaan ollut sitä omasta tahdostaan ja oli muuten aktiivinen tyyppi. Ja aviomieheni on ollut sekö vakavasti sairas että työtön, eikä olisi tullut mieleenkään lähteä suhteesta.
Sinun kaltaisesi selkärangattoman yksilön kanssa en olisi koskaan suhteeseen ryhtynyt.
Niin minähän olen 28 vuotias mies treelta. Sain vakavan aivovamman neljä vuotta sitten kun joku löi minua ravintolassa ja iskin pääni rappusiin. En enää ikinä kykene tekemään töitä. Olen ihan mukava mies mutta päätäni särkee kovasti ja ottaa aikaa kirjoittaa ja puhua muille Mukavaa päivänjatkoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan urvelo. Sinä taidat ymmärtää vallan hyvin oikeistopolitiikkoja jo lähtökohtaisestikin. Turha esittää muuta. Kusipää on aina kusipää.
Suurin osa ei ymmärrä oikeistopolitiikkoja joten ei sinun tarvitse selitellä miksi sinä ymmärrät. Kuulut kusipää vähemmistöön. Sinulle voisi asentaa vaipat korviin ja suuhun ettet päästele älyttömyyksi muiden silmille.
Onneksi ei tarvitse käydä töissä kun mies tienaa niin hyvin. Pyöräytän toisen lapsen pian. Työelämään minua on turha odottaa 9e tuntipalkalla :D
Vaikuttaa siltä, että sinua ei varsinaisesti työnantajat ole työelämään pyytelemässäkään. Sen verran aggressiivista tekstiä ja oikeastaan pelkästään anonyymin kommentoijan haukkumista ja pelkän tekstin perusteella tehtyä virheellistä tulkintaa tuo täynnä. Oliko sinulla jotain asia-argumentteja, muuta kuin se että jos puolisolla on tarpeeksi hyvä palkaa, on ok olla työttömänä? Olettaen tietysti että tämä suostuu elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni, minä tienaan omat rahani ja olen miestäni suurituloisempi. Hän käy silti töissä, koska aikuinen ihminen elättää itsensä, vaikka minä hänen pienempiä tulojaan kompsensoinkin maksamalla enemmän yhteisiä menoja.
P.S. Itse asiassa luulin että sinä olet palstaloinen, joka on elämäntapatyötön eikä suostu menemmän orjaksi kenellekään, mutta haluaa kyllä jonkun hänet elättävän vastikkeetta.
Pitää puuttua tähän kohtaan.
Mun ex tienasi sen 7,5e/h. Eihän sillä maksanut meidän perheen vuokraakaan.
Kyllä raha on yksi tärkeä syy eroon. Erosimme vain virallisesti. Asutaan yhdessä ja nykyään molemmat on työttöminä. Enemmän aikaa ja rahaa melkein yhtä paljon. Muutama satanen vähemmän. Elämänlaatu parani huomattavasti. Kyllä tässä totuuden perää on. Tosi moni nainen on rahan ahne vosu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sinua ei varsinaisesti työnantajat ole työelämään pyytelemässäkään. Sen verran aggressiivista tekstiä ja oikeastaan pelkästään anonyymin kommentoijan haukkumista ja pelkän tekstin perusteella tehtyä virheellistä tulkintaa tuo täynnä. Oliko sinulla jotain asia-argumentteja, muuta kuin se että jos puolisolla on tarpeeksi hyvä palkaa, on ok olla työttömänä? Olettaen tietysti että tämä suostuu elättämään.
Ei kyllä ole kiire työelämään. Siksi on toinen lapsi suunnitelmissa. Elämä olisi helvettiä jos mies ei tienaisi niin paljon. Sitten pitäisi molempien erota ja huijata kelaa, kuten suurin osa ystäväpiirstä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ja aviomieheni on ollut sekö vakavasti sairas että työtön, eikä olisi tullut mieleenkään lähteä suhteesta.
Mun aviomies on kanssa alkoholisti. Nykyään työtön. Ei tulisi mieleen silti erota.
Myötä ja vastamäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää puuttua tähän kohtaan.
Mun ex tienasi sen 7,5e/h. Eihän sillä maksanut meidän perheen vuokraakaan.
Kyllä raha on yksi tärkeä syy eroon. Erosimme vain virallisesti. Asutaan yhdessä ja nykyään molemmat on työttöminä. Enemmän aikaa ja rahaa melkein yhtä paljon. Muutama satanen vähemmän. Elämänlaatu parani huomattavasti. Kyllä tässä totuuden perää on. Tosi moni nainen on rahan ahne vosu.
Teidän elämänlaatunne parani, kun jäitte muiden elätettäviksi. Eli nyt ne yksinhuoltajat, jotka tekevät pienellä palkalla raskasta työtä, joutuvat maksamaan teidän huolettoman elämisenne, eikä heillä ole oikeastaan vaihtoehtoa sillä kaikki eivät voi olla työttömiä tai ei löydy maksajiakaan. Mielestäni äärimmäisen itsekästä kaikilta kanteilta katsottuna, kun kaksi tervettä ihmistä heittäytyvät muiden elätettäviksi laiskuuttaan. Itsekästä yhteiskunnan kannalta, itsekästä myös mahdollisten lastenne kannalta, jotka eivät koskaan opi vastuullisen aikuisen elämästä teiltä mitään.
Jatkaisin!
Mulla olisi ilmaisen orjatyön tekijälle hommia...
Vierailija kirjoitti:
, muuta kuin se että jos puolisolla on tarpeeksi hyvä palkaa, on ok olla työttömänä? Olettaen tietysti että tämä suostuu elättämään.
Joo se että mun mies on kokoomuslainen eikä todellakaan hyväksy alle 12e/h tuntipalkkoja. Hänellä on hyvä matematiikkapää ja osaa laskea nopeasti ettei sellaisella palkalla eletä.
Minä olen duunari ja kotiäiti tällä hetkellä. Mieheni tosin on ainut kokoomuslainen jota pidän älykkäänä. Koko muu porukka vaikuttaa paskasaaveilta joilta puuttuu lähimmäsen rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole kiire työelämään. Siksi on toinen lapsi suunnitelmissa. Elämä olisi helvettiä jos mies ei tienaisi niin paljon. Sitten pitäisi molempien erota ja huijata kelaa, kuten suurin osa ystäväpiirstä tekee.
Todella huolestuttavaa, että tällainen ajatusmalli tuntuu olevan ihmisitä ihan ok, eikä lainkaan moraalitonta eikä omatuntoa kolkuta. Muut maksavat elämisen, itse ei tarvitse mitään tehtä eikä itsestään ottaa vastuuta, jos ei muuten nii petoksen avulla keplotellaan. Opetatko lapsillesi myös, että on ok varastaa ja huijata ja tehdä petoksia, jos varastaa vain yhteiskunnalta? Vai onko se silloin ok, jos ei jää kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Ai rahako sen rakkauden ratkaiseekin? Eikö nykyajan ämmät osaa ajatella mitään muuta kuin rahaa... Surullista.
N21
Ei osaa. Harva edes tajuaa työttömyystilannetta ja sitä että joutuu tulevaisuudessa seurustelemaan todella monien työttömien lusmujen miesten kanssa.
Palkkojen taso ei päätä huimaa ja halvemmaksi tulee olla työtön. Tämä on selvä asia.
Seurusteleehan jotkut naiset työttömien maahanmuuttajienkin kanssa. Mitä tämä palstalassukka oikein ulisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pinnallinen ämmä.
Niin minähän olen 28 vuotias mies treelta. Sain vakavan aivovamman neljä vuotta sitten kun joku löi minua ravintolassa ja iskin pääni rappusiin. En enää ikinä kykene tekemään töitä. Olen ihan mukava mies mutta päätäni särkee kovasti ja ottaa aikaa kirjoittaa ja puhua muille Mukavaa päivänjatkoa sinulle.Sinua vastaan minulla ei ole mitään. Kohdistin sanani elämäntapatyöttömälle lusmulle naisvihaajalle joka provoaa täällä päivittäin. Oikein hyvää joulua sulle!!
Vierailija kirjoitti:
Todella huolestuttavaa, että tällainen ajatusmalli tuntuu olevan ihmisitä ihan ok, eikä lainkaan moraalitonta eikä omatuntoa kolkuta. Muut maksavat elämisen, itse ei tarvitse mitään tehtä eikä itsestään ottaa vastuuta, jos ei muuten nii petoksen avulla keplotellaan. Opetatko lapsillesi myös, että on ok varastaa ja huijata ja tehdä petoksia, jos varastaa vain yhteiskunnalta? Vai onko se silloin ok, jos ei jää kiinni?
Te muut voitte sitten luovuttaa ne hyväveli järjestöjen kautta hankitut virat meille väärää puoluetta kannattaville tai sitten niille jotka ei edes äänestä.
Jos ei työ maita niin vaihdetaan. Kyllä minulle kelpaa hyvät työedut joita tietty väki saa.
Huono työ ei kelpaa, kun ei teillekään!