Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos naisellla on mies puolisia "ystäviä" lainausmerkeissä koska eihän ne ole "ystäviä" vaan haluaa enemmän

Vierailija
20.12.2015 |

niin. otsikossa se jo tuli.
näin se vaan on vaikka joku voi muuta väittää.

sellasta ei olekaan ku mies + nainen on ystäviä ainaki jos nainen on hyvänäköinen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit homot, aseksuaalit ja ei muutenkan kaikilla miehillä pyöri koko ajan seksi päässä.

Vierailija
2/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä oli pointtisi? Huomaatko, että virkkeesi jäi kesken? Jos.., niin mitä?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän sinnikkäitä miespuolisia ystäviä mulla ollut, kun ovat jaksaneet +- 10 vuotta roikkua mukana yrittämättä mitään. 

Vierailija
4/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänäköinen

hyvänäköinen

hyvänäköinen

h y v ä n ä k ö i n e n

Toi oli hyvä.

Vierailija
5/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos ap rajaa puolet maapallon ihmisistä ponteaalisina ystävinä pelkän sukupuolen takia.

Vierailija
6/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ystävien varalle lainausmerkkejä oli ne kumpaa sukupuolta tahansa?

Toisaalta en tiedä mitä se kuuluisi esim. ap voiko minulla olla ystävyyssuhde ilman lainausmerkkejä vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
7/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se mukavaa, jos saisi naisen edes kaveriksi mutta eipä kelpaa minun seura kenellekään. Sellaista se on alemman tason miehen elämä.

Vierailija
8/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin. otsikossa se jo tuli.

näin se vaan on vaikka joku voi muuta väittää.

sellasta ei olekaan ku mies + nainen on ystäviä ainaki jos nainen on hyvänäköinen

Vaikka "panisin" niin en silti sitä tekisi, oikeassa elämässä pitää ottaa muutakin huomioon kuin pelkän hetkellisen himon.

Vierailija
9/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se mukavaa, jos saisi naisen edes kaveriksi mutta eipä kelpaa minun seura kenellekään. Sellaista se on alemman tason miehen elämä.

höpöhöpö. kaveriksi kelpaa olemalla mukava, luotettava ja kuuntelevainen. nuo ominaisuudet tosin tuntuu puuttuvat näiltä tasoihin uskovilta muuten vain hieman vajailta tyypeiltä.

Vierailija
10/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameebamainen parasiittiduhde on kyseessä. Emäntäolio hyödyttää jotenkin loista, joka roikkuu matkassa. Mitenkään järkevästi ei naisen ja miehen ns. ystävyyttä kyllä muuten voida selittää. Ainahan voi valehdella itselleen toki.

Vierailija
11/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon naispuolisia ystäviä. Ainakin neljä-viisi sellaista joiden kanssa voisin vaikka nukkua samassa sängyssä ilman että kiinnostaa yhtään. Tai no, yhden kanssa nukuinkin viikko sitten. Yksi isotissinen blondi on jonka kanssa en haluaisi samaan sänkyyn, kun kuitenkin olisi munassa kiinni. En oikeasti kestä täysin tyhjäpäistä naista edes seksisession vertaa vaikka olisi hyvän näköinen ja mahtavat tissit.

M47

12/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli ylä asteella kavereita myös poikia (paitsi että ne oli kaappihomoja). On mulla sen jälkeen ollut pari miespuolista ystävää ja useita kavereita. Toinen ystävistä on kertonut, että oltais oltu joskus silleen kännissä, mutta en kyllä muista. Toiselta ystävältä oltiin kysytty, että miks se ei ole mun kanssa yhdessä, niin se oli sanonut, että en tiedä ja voisin ollakin. Majoitin tätä ystävää puolivuotta, mutta mitään kännipussailuja vakavampaa ei tapahtunut.

13/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin alemman tason?

Varmasti kelpaisit minun kaveriksi.

14/18 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään hyvän näköinen.

Vierailija
15/18 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon naispuolisia ystäviä. Ainakin neljä-viisi sellaista joiden kanssa voisin vaikka nukkua samassa sängyssä ilman että kiinnostaa yhtään. Tai no, yhden kanssa nukuinkin viikko sitten. Yksi isotissinen blondi on jonka kanssa en haluaisi samaan sänkyyn, kun kuitenkin olisi munassa kiinni. En oikeasti kestä täysin tyhjäpäistä naista edes seksisession vertaa vaikka olisi hyvän näköinen ja mahtavat tissit.

M47

Nuo muut on siis lihavia eikä kovin hyvän näköisiä. Vähän yököttää ajatuskin seksistä niiden kanssa. Ja blondi on vaan kertakaikkiaan tyhmä. Avopuolisossa + rakastajattaresta toisessa kaupungissa + yhdestä säädöstä  on jo muutenkin niin paljon hoitelemistä ettei oikein edes jaksaisi.

M47

Vierailija
16/18 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen tason? Millainen ihminen luokittelee itseään / toisia jonkun tason mukaan? Vaikea uskoa että sellaisella on edes ystävänä paljoa annettavaa. Ihan kuin ihmisessä olisi ratkaisevaa vain ulkonäkö-, palkka- yms. kriteerit. Itse en ainakaan haluaisi ystäväkseni ihmistä, jonka ihmiskuva on noin järkyttävä.

Vierailija
17/18 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla sitä mieltä että pitää paikkansa. Mulla on ollut miespuolisia kavereita ja suurin osa on kaikonnut tyttöystävän löydettyään. Ja en ole antanut toiveita suhteesta/seksistä.

Vierailija
18/18 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla sitä mieltä että pitää paikkansa. Mulla on ollut miespuolisia kavereita ja suurin osa on kaikonnut tyttöystävän löydettyään. Ja en ole antanut toiveita suhteesta/seksistä.

En nyt tiedä. Mulla on aikoinaan parikin tyttöystävä-kokelas antanut ultimatumin että joko katkaisen välini naispuolisiin ystäviini tai hän lähtee.

Ovat saaneet lähteä. Jotkut miehet varmaan kyllä suostuvat tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä