Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjäpuolisolle anteeksiantavat ovat läheisriippuvaisia tai muuten vaan luusereita

Vierailija
20.12.2015 |

Riippuvat petturissa kun eivät saa parempaa tai kestä olla yksin. Nähty on.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe " pettämistä" vääränä. Ei kaikilla ole niin ahdas parisuhdekäsitys kuin sinulla.

Vierailija
2/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapauksista yleistyksiä tekevät ovat älyllisesti laiskoja tai muuten vaan ahdasmielisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Tuliko nyt parempi mieli? Vai haluatko kenties diagnosoida muitakin ihmisryhmiä kun kerran aloitit?

Vierailija
4/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit täällä vikisee kun ap pudottelee faktoja.

Vierailija
5/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joskus kasvat vähäsen ja käsität että on ainoastaan tasan kaksi jyrkkää ja järkkymätöntä asiaa; ensin syntymä, sitten jossain vaiheessa koko potin korjaava kuolema. Väliin jäävän ajanjakson käänteineen voi ottaa niin kovin kovin kovin monin tavoin, vain avara taivas ja venyvä ihmismieli rajana. Tapahtumat, valinnat, nousut, laskut, näkökulmat, uudelleen muotoillut näkökulmat... Mikään ei ole mielestäni niin tympeä kuin mustavalkoinen naisihminen. Hyvin edustettuna tällä palstalla!

Vierailija
6/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun silläkin on merkitystä, puhutaanko heti tunnustetusta yhden illan kännihairahduksesta vai vuosia jatkuneesta salasuhteesta. Arvaat varmaan, että ensimmäinen on jälkimmäistä aika paljon helpompi antaa anteeksi.

Vierailija
7/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap. Moni myös roikkuu petturissa taloudellisten seikkojen takia, koska eivät pysty yksin elättämään itseään. Mielestäni tällainen huoraaminen on kaikkein säälittävistä säälittävintä.

Vierailija
8/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käyttämällä kulu.

Vierailija
9/31 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen vähän läheisriippivainen koska minusta ei olisi elää yksin mutta se ei estänyt erota exästä kun pettäminen selvisi.

Hän petti minua turnausreissulla kun oli huimat kaksi yötä toisella paikkakunnalla.

Intuitioni käski epäillä ja oikeassa olin.

En miettinyt päivää pidempää vaan hommasin oman yksiön johon muutin heti viikon kuluttua.

Ei olisi tullut mieleenkään jäädä ihmisen kanssa joka on uskoton vaikka olisin kuinka riippuvainen toisesta.

Nyt minulla on aviomies ja lapsi ja jos mies ikinä jäisi kiinni pettämisestä niin pakkaisin laukkunu samantien.

En tiedä pahempaa tapaa loukata toista.

Exä jätti aikamoiset arvet pettämisellään ja olen joutunut keskustella tästä usein ja tuskin tulen koskaan pääsemään yli siitä joten en ymmärrä miten kukaan voi muka jatkaa suhteessa pettäjän kanssa jos yhtään arvostaa itseään.

Tai sitten on oltava todella heikko yksilö tai sitten ei vaan edes rakasta puolisoa ja pettäminen on yhdentekevää kunhan talous pysyy entisellään.

Vierailija
10/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi kuvitella olevani ihmisen kanssa, jolla on 1-n hoitoa muualla. Mitä rakkautta se on? Arvostan itseäni sen verran, etten usko petturin valeisiin vaan lähden.

Vierailija
11/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut noista paineita. Teen oman kantani selväksi heti suhteen alusta eli jos ollaan yhdessä ollaan keskenämme eikä muita kumppaneita. Jos toinen siitä huolimatta alkaa pettää, enkä jostain syystä halua katkaista suhdetta siihen, otan vaan ittelleni 100% vapauden seksin suhteen. Kerran on näin käynyt ja kun kaikki kortit oli katsottu veikkaan, että pettäjälle oli kokolailla avautunut mistä kaikesta pettämisessä on kyse.....

Vierailija
12/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaisi kuvitella olevani ihmisen kanssa, jolla on 1-n hoitoa muualla. Mitä rakkautta se on? Arvostan itseäni sen verran, etten usko petturin valeisiin vaan lähden.

Minä en sitten taas voisi kuvitella olevani vaan yhden ihmisen kanssa. Arvostan itseäni sen verran, että annan itselleni luvan tyydyttää eri tarpeitani erilaisten ihmisten kanssa, joita ei se yhden ihmisen kanssa tyydytetä vaikka se ei ole yhteiskunnassa ihanne ja normi, johon minuakin yritetään taivuttaa raiskaamalla itsetuntoni kuinka huoraan kylillä jne...

Vierailija
13/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en sitten taas voisi kuvitella olevani vaan yhden ihmisen kanssa. Arvostan itseäni sen verran, että annan itselleni luvan tyydyttää eri tarpeitani erilaisten ihmisten kanssa, joita ei se yhden ihmisen kanssa tyydytetä vaikka se ei ole yhteiskunnassa ihanne ja normi, johon minuakin yritetään taivuttaa raiskaamalla itsetuntoni kuinka huoraan kylillä jne...

Niin ja lisää vielä sen verran, että tällä kaikella on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa.

Pettämis, erot, yms tilastot kertovat, että suurinta osaa ihmiskuntaa ei ole luotu elämään vain yhden ihmisen kanssa läpi elämänsä.

Vierailija
14/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas päädyttiin miehen kanssa ihan yhteisestä tahdosta yrittämään yhdessä jatkamista ja syynä todellakin talous. Meillä menisi kummallakin talous niin persiilleen, että siinä kärsittäisiin molemmat ja vielä lapsetkin. Uskon, että näin tulee vähemmän kärsimyksiä itse kullekin.

Vierailija
15/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Reilu vuosi sitten ilmiannoin erään miehen pettämisestä avovaimolleen. No en tiedä saiko mies puhuttua itsensä selville vesille vai mitä, mutta edelleen ovat yhdessä ja mies jatkaa pettämistä.

Vierailija
16/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Itse annoin kerran sen anteeksi. Mutta ihan vääristä syistä. Suhde oli sen jälkeen yhtä kyttäystä ja tolkutonta mustasukkaisuutta ja menettämisen pelkoa. Pettäminen jäi kaivelemaan niin paljon että lopetin sitten suhteen myöhemmin.

Vierailija
17/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli petätkö vai panetko luvan kanssa? Se jäi epäselväksi.

Vierailija
18/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Reilu vuosi sitten ilmiannoin erään miehen pettämisestä avovaimolleen. No en tiedä saiko mies puhuttua itsensä selville vesille vai mitä, mutta edelleen ovat yhdessä ja mies jatkaa pettämistä.

Voihan olla, että siinä ei heillä edes ole mitään puhumista jos asia on muutenkin tiedossa. Ovat varmaan yhdessä naureskelleet "ilmiannollesi". En minä ainakaan parista syrjähypystä piittaa tuon taivaallista.

Vierailija
19/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla se avioliiton kolmas pyörä, joka itse haluaisi sen petturin, mutta ei näköjään onnistu. Harmittaa tietenkin, kun ei kelpaa oikeaan suhteeseen. Ja kyllä, olen jatkanut avioliittoani pettämisen jälkeen. En rahasta, vaikka rikkaan miehen vaimo olenkin, vaan rakkaudesta. Siinähän kiukuttelette.

Vierailija
20/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisää vielä sen verran, että tällä kaikella on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa.

Pettämis, erot, yms tilastot kertovat, että suurinta osaa ihmiskuntaa ei ole luotu elämään vain yhden ihmisen kanssa läpi elämänsä.

Miksi mennä siis kenenkään kanssa yhteen, kun kumminkin pettää ja eroaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme