Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjäpuolisolle anteeksiantavat ovat läheisriippuvaisia tai muuten vaan luusereita

Vierailija
20.12.2015 |

Riippuvat petturissa kun eivät saa parempaa tai kestä olla yksin. Nähty on.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla se avioliiton kolmas pyörä, joka itse haluaisi sen petturin, mutta ei näköjään onnistu. Harmittaa tietenkin, kun ei kelpaa oikeaan suhteeseen. Ja kyllä, olen jatkanut avioliittoani pettämisen jälkeen. En rahasta, vaikka rikkaan miehen vaimo olenkin, vaan rakkaudesta. Siinähän kiukuttelette.

Selvännäkijä saapui paikalle kristallipallonsa kanssa.

Vierailija
22/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa sen suurempia selvänäköisyyden lahjoja tarvita. Oikestaan ketään muuta kun ei kiinnosta toisten parisuhteet noin paljoa eikä pettämisten anteeksi antamiset. Voi sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin anteeksi kerran, toisen ja kolmannen. Siinä meinasi pää seota. Olin mustasukkainen, stalkkasin, kaivelin asioita, joihin en koskaan saanut vastausta. Sitten erosin, en enää vain kestänyt 😡.

Ei kannata antaa anteeksi, jos toinen ei aidosti ole edes anteeksiantoa vailla. Minä olin vain rakastunut niin. Ja täyteen paskaan. Nuolen haavojani vielä pitkään.

Vierailija
24/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa tapahtuu kaikenlaista toisen luottamuksen pettämistä, ei syrjähyppy ole ainoa mahdollisuus. Jos sen syistä pystyy puhumaan ja ne voi selvittää, jos voi luvata että ei toistu ja toinen voi siihen uskoa, miksipä ei voisi suhde vielä jatkua.

Pidän tällaisena luottamuksen pettämisenä pelaamista, juomista, ym. valehtelua. Vuosikausia jatkuvana ja moneen kertaan luvattuna ja petettynä on melkein vaikeampi antaa anteeksi ja uskoa, kuin joku kännimoka.

Vierailija
25/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa sen suurempia selvänäköisyyden lahjoja tarvita. Oikestaan ketään muuta kun ei kiinnosta toisten parisuhteet noin paljoa eikä pettämisten anteeksi antamiset. Voi sentään.

Sun ihmistuntemus = 0. Naispuoliselle aisankannattajalle ei taida olla omaa nimeä. -ap

Vierailija
26/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sellaisilla ainakaan minkäänlaista itsekunnioitusta ole.

Vierailija
27/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, hyh. En kyllä kestäisi katsella enää miestä joka olisi minulta salaa käynyt polkemassa vierasta vittua. Oksettaisi niin paljon. Ja ensimmäiset vuodet menisi varmaankin sen hillitsemisessä, etten hakkaa sitä luuseria pieneksi veriseksi mytyksi.

Vierailija
28/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että jotkut sietävät pettävää puolisoa siksi, että eivät uskalla erota. Varmasti näin.

Mutta on aika perssilmäistä ap kuvitella, että KAIKKI pitävät pettämistä yhtä vakavana asiana. Eivät pidä. On olemassa jopa ihan avoimia parisuhteita, jossa yhteisellä sopimuksella kumpikin voi harrastaa seksiä muiden kanssa. Ja sitten on paljon parisuhteita siitä väliltä, harmaan eri sävyissä. Ja toisessa ääripäässä ovat todella tiukasti asiaan suhtautuvat parit, joiden mielestä jo toisen naisen/miehen kanssa flirttailu on peruste avioeroon.

Minä olen ollut parisuhteessani jo 29 vuotta, josta naimisissa 24. Tietääkseni mieheni ei ole minua pettänyt. Jos pettäisi, en voi kuvitellakaan, että ainakaan jonkun tyhmän yhden yön hairahduksen takia viskaisin tuosta vaan pitkän parisuhteen roskiin. Kriisi se olisi kyllä, mutta jos toinen selvästi katuisi, niin kyllä: antaisin anteeksi. Ihan vaan siksi, että puntarissa painavat yhteiset hyvät vuodet ja rakkaus enemmän kuin pettymys toisen törttöilyyn. 

Muutenkin ajattelen, että parisuhteessa on ylä- ja alamäkiä. Muitakin pettymyksiä kuin pettäminen. Kokonaisuus ratkaisee. Jos liitosta ei enää saa itselleen mitään hyvää, se kannattaa päättää. Mutta en usko, että ainakaan kertahairahdus tuhoaisi kaikkea hyvää. 

Vierailija
29/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla, että jotkut sietävät pettävää puolisoa siksi, että eivät uskalla erota. Varmasti näin.

Mutta on aika perssilmäistä ap kuvitella, että KAIKKI pitävät pettämistä yhtä vakavana asiana. Eivät pidä. On olemassa jopa ihan avoimia parisuhteita, jossa yhteisellä sopimuksella kumpikin voi harrastaa seksiä muiden kanssa. Ja sitten on paljon parisuhteita siitä väliltä, harmaan eri sävyissä. Ja toisessa ääripäässä ovat todella tiukasti asiaan suhtautuvat parit, joiden mielestä jo toisen naisen/miehen kanssa flirttailu on peruste avioeroon.

Minä olen ollut parisuhteessani jo 29 vuotta, josta naimisissa 24. Tietääkseni mieheni ei ole minua pettänyt. Jos pettäisi, en voi kuvitellakaan, että ainakaan jonkun tyhmän yhden yön hairahduksen takia viskaisin tuosta vaan pitkän parisuhteen roskiin. Kriisi se olisi kyllä, mutta jos toinen selvästi katuisi, niin kyllä: antaisin anteeksi. Ihan vaan siksi, että puntarissa painavat yhteiset hyvät vuodet ja rakkaus enemmän kuin pettymys toisen törttöilyyn. 

Muutenkin ajattelen, että parisuhteessa on ylä- ja alamäkiä. Muitakin pettymyksiä kuin pettäminen. Kokonaisuus ratkaisee. Jos liitosta ei enää saa itselleen mitään hyvää, se kannattaa päättää. Mutta en usko, että ainakaan kertahairahdus tuhoaisi kaikkea hyvää. 

Et sinäkään ihan terve ole, kun olet noin pitkään viitsinyt katsella samaa mulkvistia ja sama toisinpäin.

Vierailija
30/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut panevat ympäriinsä luvan kanssa niin sehän ei olekaan pettämistä.

Vierailija
31/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään ihan terve ole, kun olet noin pitkään viitsinyt katsella samaa mulkvistia ja sama toisinpäin.

Ai että kaikki pitkään parisuhteessa elävät ovat sairaita mulkvistejä? Aha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi