Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan kostaneet kiusaajillenne?

Vierailija
19.12.2015 |

Esim laittanut ilkeän viestin tuntemattomasta osoitteesta tms? Suosittelen.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoranaisesti. Pidän jotkut vanhat kiusaajat kavereina Facebookissa koska voin nauraa heidän white trash-päivityksilleen. :D 

Vierailija
2/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, makasin sen miehen kanssa sängyssä! Olipas lemmekäs yö ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiusaajani oli kakara harrastaessaan moista. Minä (ja hänkin nykyään) olen aikuinen enkä harrasta.

Vierailija
4/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kunnollista tilaisuutta. Yhdelle pääsin toivottamaan että toivottavasti kuolee nopeasti ja helvetin tuskaisesti syöpäänsä ja lapsensa joutuvat kärsimään sijaiskodeissa.

Vierailija
5/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Kiusaajat olivat silloin typeriä teinejä enkä minä aikuisena viitsi vaivautua edes katkeroitumaan. Suosittelen nousemaan moisen yläpuolelle.

Vierailija
6/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllinyt ja spray-maalannut niiden autoja, tilaillut lehtiä niiden nimissä, kirjoittanut niiden oviin että ne ovat raiskaajia. Mukavaa puuhastelua, helpottaa työstressiä. Ja kukaan ihminen tässä ei kuitenkaan kärsi!

Vierailija
7/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kostaa jokaiselle tekonsa jälkeen, joten minun sitä ei tarvitse tehdä.

Vierailija
8/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Joko se "kostaminen" on tapahduttava laillista kautta käräjällä (jos on niin vakavasta asiasta kyse), tai sitten on vaan luotettava karmalakiin. Kyllä paha pitemmän päälle saa palkkansa ilman että itse tarvitsisi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
9/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasin kiusaajani. Sen jälkeen loppu kiusaaminen.

Vierailija
10/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkasin kiusaajani. Sen jälkeen loppu kiusaaminen.

Toivoisin että pääsisin suljettuun huoneeseen pesäpallomailan ja kiusaajieni kanssa. Silleen ettei mitään seuraamuksia tulisi. Olisi ihanaa.

Vierailija
11/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kiusaajani vaimolle esiintyen miehensä rakastajana. Aika pitkiä keskusteluja käytiin. Parin kuukauden päästä sitten Facebookissa näin suhteen loppuneen. :D

Vierailija
12/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen firmassa, johon entinen kiusaajani haki töihin. Hakemukset kulkivat minun kauttani, ja jotenkin kummasti kiusaajani hakemus päätyi silppuriin (tämä oli vielä sitä aikaa kun töitä haettiin paperisella hakemuksella, ei sähköpostilla).  Entinen  kiusaajani vaikutti paperilla kaikin puolin pätevältä, ja hän olisi todennäköisesti saanut työn, ellen olisi hieman auttanut asiaa.

Vierailija
13/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ihmiset.

Vierailija
14/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tiedän ettei hänellä tule koskaan olemaan onnellinen elämä koska on niin täynä vihaa ja katkeruutta. En halua tai tarvitse lisätä hänen taakkaansa kostamisella. Kiusaajani on mielenterveysongelmista kärsivä ja lähinnä säälin häntä.

Vierailija
15/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin työhaastattelussa kolmen parhaan joukkoon kymmenistä hakijoista ja droppasin siihen. Varmistin toki että ne kaksi parasta oli oikeasti parhaat. Että tuntui hyvältä sanoa ettei hän vain ollut tarperksi sovelias meidän hommiin...

Vierailija
16/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet ihmiset.

Kappas, kiusaaja. Pelkäätkö kostoa?

Vierailija
17/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet ihmiset.

Minä en aikuisena haaveile hakkaavani ketään joka joskus nuorena ja hölmönä on minua kiusannut. Tässä ketjussa on monta kiusattua joista tulee itsestäänkin kiusaajia, teorian mukaisesti. Hyvä, hyvä, pienet ihmiset. Grow up.

Vierailija
18/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet ihmiset.

Minä en aikuisena haaveile hakkaavani ketään joka joskus nuorena ja hölmönä on minua kiusannut. Tässä ketjussa on monta kiusattua joista tulee itsestäänkin kiusaajia, teorian mukaisesti. Hyvä, hyvä, pienet ihmiset. Grow up.

Eli siis kiusaaja. Merkit ovat selkeät, ei osata ottaa vastuuta ja vedotaan nuoruuteen ja hölmöyteen. Ei ole väärin kiusata kiusaajaa, samoin kuin ei ole väärin rangaista kiusaaja.

Vierailija
19/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet ihmiset.

Eli siis kiusaaja. Merkit ovat selkeät, ei osata ottaa vastuuta ja vedotaan nuoruuteen ja hölmöyteen. Ei ole väärin kiusata kiusaajaa, samoin kuin ei ole väärin rangaista kiusaaja.

Hajoa itseesi :)

Vierailija
20/100 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain kiusaajan miestä