Oletteko koskaan kostaneet kiusaajillenne?
Esim laittanut ilkeän viestin tuntemattomasta osoitteesta tms? Suosittelen.
Kommentit (100)
En viitsi olla niin kakaramainen. Luotan siihen että karma is a bitch, eli paskaa tulee kiusaajani niskaan jollakin tavalla, jostakin muusta suunnasta. Mua ala-asteella kiusannut luuseri sai jo mitä ansaitsi.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi olla niin kakaramainen. Luotan siihen että karma is a bitch, eli paskaa tulee kiusaajani niskaan jollakin tavalla, jostakin muusta suunnasta. Mua ala-asteella kiusannut luuseri sai jo mitä ansaitsi.
Mun kiusaajan kohdalla tämä jo toteutui. Kyllä karma hoitaa
En. Ehkä nuorempana teki mieli, mutta olen antanut anteeksi, unohtanut ja jatkanut eteenpäin. Just let it go Jack.
Vierailija kirjoitti:
Jumala kostaa jokaiselle tekonsa jälkeen, joten minun sitä ei tarvitse tehdä.
Ei Jumala mitään kosta. Toiseksikin on väärin että sinä unelmoit tällä Jumalan kostolla.
Mene ja kosta tälle kiusaajallesi. Ilmoita hänelle että mistä syystä heitit lumipallolla pläsiin. Silmä silmästä hammas hampaasta.
Kun olette sujut voitte ystävystyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkasin kiusaajani. Sen jälkeen loppu kiusaaminen.
Toivoisin että pääsisin suljettuun huoneeseen pesäpallomailan ja kiusaajieni kanssa. Silleen ettei mitään seuraamuksia tulisi. Olisi ihanaa.
Sinä saisit luultavasti siitä mailasta itse. Alistuit sille kiusaajallesi lapsena ja alistuisit luultavasti nytkin
Vierailija kirjoitti:
Esim laittanut ilkeän viestin tuntemattomasta osoitteesta tms? Suosittelen.
Meillä kostettiin niin, että ajettiin korkealla mailalla, tai poikittaisella. Joskus ryntäykselläkin.
Luokkakokousta odotellessa... Näytän vähän ikäistäni nuoremmalta. Tässä välillä on jokunen kauniiksikin sanonut. Enää en usko olevani ruma. Itsetunto vaan on edelleen murusina. Eteenpäin on silti eletty. Kelpaako kostoksi?
Vierailija kirjoitti:
Luokkakokousta odotellessa... Näytän vähän ikäistäni nuoremmalta. Tässä välillä on jokunen kauniiksikin sanonut. Enää en usko olevani ruma. Itsetunto vaan on edelleen murusina. Eteenpäin on silti eletty. Kelpaako kostoksi?
Hyvä elämä on paras kosto, näyttämällä etteivät saaneet sua muserretuksi vaan ovat säälittäviä luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Ainoa oikea tapa on hoitaa homma itse.
Vierailija kirjoitti:
Hakkasin kiusaajani. Sen jälkeen loppu kiusaaminen.
Minä tein näin tokalla luokalla. Se kiusaaminen todellakin loppui siihen paikkaan!
Muistan sen kauhun kiusaajan silmissä kun kiusattu nostikin nyrkkinsä ja kivusta välittämättä alkoi hakata. Antoi iskujen tulla kasvoihin ja ylävartaloon yhä uudestaan ja uudestaa itkusta ja huudosta välittämättä.
Tästä on nyt about 35 vuotta. Kiusaajan nimen olen ajat sitten unohtanut mutta sen silmistä loistavan kauhun muistan yhä. Hieno muisto ja todistus siitä että väkivalta on joskus oikea ratkaisu.
Sairasta porukkaa!! Toivoo toiselle että kuolee syöpään ja lapset joutuu laitokseen tai sitten että pääsee hakkaamaan pesismailalla... Suosittelen terapiaa, koska ei oo normaalia toivoa kenellekään tollasta...
En, mutta olen aidosti iloinnut kun pahin kiusaaja hukkui eräänä kauniina juhannuksena
Vierailija kirjoitti:
Sairasta porukkaa!! Toivoo toiselle että kuolee syöpään ja lapset joutuu laitokseen tai sitten että pääsee hakkaamaan pesismailalla... Suosittelen terapiaa, koska ei oo normaalia toivoa kenellekään tollasta...
No kuule kyllä se kostaminen kuuluu ihan ihmisen perusluonteeseen, etenkin jos joku on ollut mulkku vuosikaudet ilman mitään syytä. En tunne minkäänlaista sympatiaa ihmisiä kohtaan, jotka tietoisesti ovat mulkkuja ihan mulkkunaolemisen ilosta.
Pidin jo lapsena alusta alkaen kiusaajia jotenkin säälittävinä, tajusin jo tuolloin että semmoiset ihmiset ovat pahasti vinksahtaneina jolllain tavoin ja heistä tulee aina pysyä mahdollisimman kaukana, mikäli mahdollista.
Ei tulisi mieleenkään tuhlata ajatusenergiaa aikuisena heidän elämänkaarensa miettimiseen saati sitten johonkin kostotoimenpiteisiin!
Huomaa että teillä on kiusaamisen seurauksena kyllä jotain mielenterveyshäiriöitä tullu.:( Tosiaan menkää ihmiset terapiaan jos nautitte toisen kuolemisesta tai siitä että heidän lapset kärsii!!!
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että teillä on kiusaamisen seurauksena kyllä jotain mielenterveyshäiriöitä tullu.:( Tosiaan menkää ihmiset terapiaan jos nautitte toisen kuolemisesta tai siitä että heidän lapset kärsii!!!
Sori, mutta ihminen on erittäin väkivaltainen olento ihan luonnostaan. Toisen kuolemaa toivominen ja tappaminen on kyllä meillä verissä. Siinä ei ole mitään outoa. Tottakai vallitsevat yhteiskunna arvot haluavat "häivyttää" näitä luontaisia ominaisuuksia. Kuka tahansa meistä kykenee tappamaan tarvittaessa tai tilanteen kärjistyessä ja se on ihan normaalia.
Ei ole tarvinut. Ovat saaneet elämässään ansionsa mukaan.
Meillä koulukiusaaminen tapahtui opettajapariskunnan suojeluksessa ja oikeastaan myös heidän johdollaan. Kävin kusemassa heidän haudalleen. Helpotti.
Kiusattu tuttava tahtoo pahaa kiusatulle ja tämän lapsille. Oksettaa hänen ajatusmaailmansa vaikka itsekin olen kiusattu.