Olenko ainoa jonka mielestä Iivo Niskanen on hieman... rasittava tyyppi?
En osaa sanoa miksi, mutta jotenkin tuo tyyppi on vaikuttanut hieman, no, nestepäiseltä siitä asti kun se julkisuuteen tuli. Ja nyt se taas pari päivää sitten hesarissa nälvi jotain suomalaiste suksikeksintöä.
Ehkä se vaan muistuttaa jotain ärsyttävää opettajaa mun lapsuudesta tai jotain, mutta en nyt vaan oikein jaksa sitä. Olenko yksin, voi onko muilla vastaavia tuntemuksia?
Kommentit (15)
No et oo yksin. Onhan se yksi nillittäjä.
Nytkö alkaa se suomalaisten urheilijoiden haukkuminen? Kyllä on noloa, ap. Katsokaapa norskeja, siellä kun jää kiinni kielletyistä aineista, ei urheilijaa lyödä vaan sitä puolustetaan viimeiseen saakka.
Katkera akka taas kateellisena vai?
Urheilijat on maanisia. Ei ne muuten jaksaisi joka päivä nousta harjoittelemaan kuudeksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö alkaa se suomalaisten urheilijoiden haukkuminen? Kyllä on noloa, ap. Katsokaapa norskeja, siellä kun jää kiinni kielletyistä aineista, ei urheilijaa lyödä vaan sitä puolustetaan viimeiseen saakka.
En sanonut "suomalaiset urheilijat". Sanoin Iivo Niskanen. Ollaanko siellä hereillä?
Ei hiihtäjän tarvitse olla muuta kuin kova hiihtäjä. En minäkään hänessä tykkää.
No se on hiihtäjä. Ei mikään mediapersoona
Vierailija kirjoitti:
No se on hiihtäjä. Ei mikään mediapersoona
Joo, mutta muut hiihtäjät ei oo noin persemäisiä.
En tunne henkilöä, olen vain nähnyt hänet työssään eli hiihtämässä. Muulla ei ole mulle väliä.
Iivo Niskanen ei ole mikään penaalin terävin kynä, ja lisäksi hänellä on savolaismallinen huumorintaju. Kun Iivo yrittää olla hauska, se on lähinnä kiusallista ja väkinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Olet
Isäs oli kun sua teki.
Ihmettelen, miten Saana jaksaa häntä. Iivo on raskas ja hallitseva ihminen.
Minusta hän on vain todella ärsyttävän näköinen.