Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan kostaneet kiusaajillenne?

Vierailija
19.12.2015 |

Esim laittanut ilkeän viestin tuntemattomasta osoitteesta tms? Suosittelen.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän vuoksi heidän kurkkunsa viillellään auki, ettäs tiedätte.

Vierailija
42/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostin menestymällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme.

Vierailija
44/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin kiusaajan kenkään koulussa. Tosin hän ei ollut kiusannut minua, vaan kaveriani. En jäänyt kiinni.

Vierailija
45/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen jättänyt auttamatta samassa tilanteessa kuin itse olin. En tiedä oppiko siitä mitään, tai tajusitko edes koko tilannetta. Mutta kuittasin. se riitti minulle. Näin teen jatkossakin.

Vierailija
46/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella ihastunut kiusaajaani, joten en koskaan halunnut kostaa. Taidan olla vieläkin vähän ihastunut häneen, vaikka tiedän että hän inhoaa minua yhä.

Vierailija
47/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi olla niin kakaramainen. Luotan siihen että karma is a bitch, eli paskaa tulee kiusaajani niskaan jollakin tavalla, jostakin muusta suunnasta. Mua ala-asteella kiusannut luuseri sai jo mitä ansaitsi.

Kukas Jumala sä olet? Nimeä itsesi.

Vierailija
48/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella ihastunut kiusaajaani, joten en koskaan halunnut kostaa. Taidan olla vieläkin vähän ihastunut häneen, vaikka tiedän että hän inhoaa minua yhä.

Minä kuulin jälkeenpäin, että kiusaaja oli ollut ihastunut minuun. En olisi kyllä ikinä uskonut silloin koulussa ollessani.

Vierailija
49/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Varmaan se pitää hulluna jotain tuntematonta ilkeää viestinlähettäjää, ajattelee että se on joku random, ei kaikilla narskuilla ole tunteita. Miksi olla itse ilkeä, jos haluaa maailmasta ilkeyttä pois? Kosto on eri asia kuin ilkeys joskus. Hyväksikäyttävälle pelimiehelle oli yllätys kun tieto meni avovaimolle, teki sitä vuosia.

Vierailija
50/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hänen ura käytännössä loppui siihen, että kerroin hänestä pari huolellisesti valittua sanaa hänen uudelle esimiehelle. Hän kuitenkin todennäköisesti oli jo ehtinyt muutenkin teoillaan kaivamaan oman kuoppansa.

Vierailija
51/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi antaa jollekin neuvoa, niin suosittelen kostamaan kiusaajien lapsille. Ikivanha totuus on, että tämä satuttaa tehokkaimmin. Ei vanhoissa kirjoituksissa suotta kehoteta katkaisemaan sukulinjoja.

Vierailija
52/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettel nimettömiä viestejä enkä stalkkaa enkä soittele häiriösoittoja. Ei niistä ole mitään "iloa" kellekään.

Minua kiusattiin rajusti. Jotkut ovat tulleet myöhemmin pyytämään anteeksi, etteivät silloin sanoneet mitään tai tehneet mitään ja näille olen antanut anteeksi, sillä voin vain kuvitella, että heillä oli pelko, että kiusaaminen kohdistuu heihinkin, jos sanovat jotain tai puolustavat minua.

Toista on sitten nuo pahimmat kiusaajat. En unohda kiusaamista ja on tullut vastaan tilanteita, joissa olen voinut edistää entisten kiusaajien tai näiden lasten ja läheisten etenemistä työssä ja seurapiireissä, mutta pidän tiukasti silmällä, että laitan noille niin paljon kapuloita rattaisiin kun vain koskaan pystyn.

Ikävä juttu, kun kiusaajien lapset ja tulevaisuudessa lapsenlapsetkin joutuvat kärsimään esiäitiensä paskamaisuudesta mutta näin se vaan menee.

Vierailija
53/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinut kostaa kun olen kuullut että toinen kiusaajastani joka oli väkivaltainen minua kohtaan joutui vakavaan onnettomuuteen.

Toinen joka ulkonäöstä kaikkia minun lisäksi kiusasi sairastui sairauteen joka vaikuttaa hänen ulkonäköönsä ja kuulemma näyttää pahimmillaan zombilta.

Eli uskokaa tai älkää karma kostaa puolesta. :)

Vierailija
54/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kiusaajani oli kakara harrastaessaan moista. Minä (ja hänkin nykyään) olen aikuinen enkä harrasta.

Kunniakirja tulee postissa.

Vierailija
55/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että teillä on kiusaamisen seurauksena kyllä jotain mielenterveyshäiriöitä tullu.:( Tosiaan menkää ihmiset terapiaan jos nautitte toisen kuolemisesta tai siitä että heidän lapset kärsii!!!

Sori, mutta ihminen on erittäin väkivaltainen olento ihan luonnostaan. Toisen kuolemaa toivominen ja tappaminen on kyllä meillä verissä. Siinä ei ole mitään outoa. Tottakai vallitsevat yhteiskunna arvot haluavat "häivyttää" näitä luontaisia ominaisuuksia. Kuka tahansa meistä kykenee tappamaan tarvittaessa tai tilanteen kärjistyessä ja se on ihan normaalia.

Tätä samaa logiikkaa käyttäen kiusaaminenkin on ok. 

Vierailija
56/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tarvinut kostaa kun olen kuullut että toinen kiusaajastani joka oli väkivaltainen minua kohtaan joutui vakavaan onnettomuuteen.

Toinen joka ulkonäöstä kaikkia minun lisäksi kiusasi sairastui sairauteen joka vaikuttaa hänen ulkonäköönsä ja kuulemma näyttää pahimmillaan zombilta.

ÖÖÖÖÖööööö.... Karma toimii kylläkin vasta seuraavassa elämässä. Pikemminkin huonoa karmaa on sinulla entisistä elämistäsi, kun olet nyt joutunut kiusatuksi.

Uskontojen opetusta on lisättävä, kun edes hindulaisuuden perusasiat eivät ole hallussa.

Vierailija
57/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että teillä on kiusaamisen seurauksena kyllä jotain mielenterveyshäiriöitä tullu.:( Tosiaan menkää ihmiset terapiaan jos nautitte toisen kuolemisesta tai siitä että heidän lapset kärsii!!!

Sori, mutta ihminen on erittäin väkivaltainen olento ihan luonnostaan. Toisen kuolemaa toivominen ja tappaminen on kyllä meillä verissä. Siinä ei ole mitään outoa. Tottakai vallitsevat yhteiskunna arvot haluavat "häivyttää" näitä luontaisia ominaisuuksia. Kuka tahansa meistä kykenee tappamaan tarvittaessa tai tilanteen kärjistyessä ja se on ihan normaalia.

Mitä sitten? Kiusaaja teki virheen jättäessään eloon. Tämä oli heikkoutta ja siitä saa maksaa.

Vierailija
58/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Sitä sanotaan oikeudenmukaisuudeksi, punttien tasaamiseksi. Älä riko lähimmäistäsi kohtaan niin silloin ei tarvitse mitään kuitata. Jos et siihen pysty, niin silmä silmästä.

Vierailija
59/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi olla niin kakaramainen. Luotan siihen että karma is a bitch, eli paskaa tulee kiusaajani niskaan jollakin tavalla, jostakin muusta suunnasta. Mua ala-asteella kiusannut luuseri sai jo mitä ansaitsi.

Uskot siis sielunvaellukseen?

Vierailija
60/100 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖÖÖÖÖööööö.... Karma toimii kylläkin vasta seuraavassa elämässä. Pikemminkin huonoa karmaa on sinulla entisistä elämistäsi, kun olet nyt joutunut kiusatuksi.

Uskontojen opetusta on lisättävä, kun edes hindulaisuuden perusasiat eivät ole hallussa.

Huono trolli. :) googleta instant karma. Jeesustakin koeteltiin autiomaassa ja se teki hänestä vain vahvemman.