Naapurin teinipojan outo käytös
Onko ihan vain kohtelias vai onko tässä muutakin? Jos näkee mun tulevan rappuun tai menevän ulos, juoksee avaamaan ovet. Kantaa roskapussit ja kauppakassit. Hymyilee ja tervehtii iloisesti. Eilen tulin kaupasta ja naapurin teini oli kavereidensa kanssa menossa kotitaloomme. Kävelivät edelläni ja kun poika huomasi minut, kääntyi takaisin, hymyili ja moikkasi iloisesti ja tarjoutui taas kantamaan kauppakassini ja avasi oven. Kun olin jo avaamassa kotioveani, kuulin kun kaverinsa huutelivat, viheltelivät ja hurrasivat ja yksi kysyi jotain: "Tietääks se?" ja poika vastasi "ei".
Kommentit (77)
Siellä taas väsynyt rouva luulee, että häntä halutaan, kun poika on vaan kohtelias.
Tuo vika lause voi olla mitä vaan taivaan ja maan väliltä.
Saahan sitä tietenkin elätellä ja saada itselleen kirpakan mielihyvän kuvitellessaan tuommoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tietysti, mutta tietääkö aikuiset naiset yleensä kuinka ihastuneita monet teinipojat heihin on?
Ei ole provo. En voi ymmärtää miksi joku teinipoika ihastuisi häntä yli kymmenen vuotta vanhempaan pienen lapsen äitiin.
Ap
Voi sellaista sattua ja joskus ihastus on molemminpuoleista. Samanlainen kokemus itselläkin, olin lähes 3-kymppinen pienten lasten äiti ja sitten tuli vastaan unelmieni mies 18-v :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen nainen, ja kyllä mun kerrostalon miehet availee aina ovia, hymyilee ja tulee juttelemaan. Ei se silti tarkoita, että jokainen olisi automaattisesti ihastunut.
Parikymppisenä nättinä hoikkana naisena olin ihan tottunut tuollaiseen käytökseen. Ovet avattiin, oltiin ystävällisiä ja kohteliaita, tultiin juttelemaan, painavia laukkuja ei tarvinnut kantaa portaita ylös tai nostaa junan laukkutelineelle itse, aina sai apua. Sitten lihoin reilusti ja ikääkin tuli lisää. Nykyään olen ihan näkymätön. Ovia ei pidetä auki saati että niitä avattaisiin minulle. Juttelemaan tulevat haluavat rahaa joko itselleen tai jollekin järjestölle. Kukaan ei todellakaan kanna tai nosta laukkujani paitsi kerran viime vuonna yksi turisti, mistä olinkin pitkään täpinöissäni ja kiitollinen. Ainakin suomalaisessa kohteliaisuudessa taitaa olla naamaraja.
Olet sentään saanut joskus kokea tuollaisen vaiheen elämässäsi, olisin sinuna kiitollinen. Perus perunanenä suomalaismiehet eivät ikinä tule kokemaan tuollaista
t. näkymätön mies
Olisi kiva käydä kanssasi ulkona, mutta minkä ikäinen olet? ;)
Omaa poikamiesaikaani muistellessa tulee kyllä mieleen muutama heppu jotka kävivät siinä ennen armeijaikää kapakoista iskemässä yhdeksi yöksi juuri tuollaisia kolmikymppisiä. Itselläni ei ollut isoja mahiksia minkään ikäisiin, mutta niitä kyllä katselin sillä silmällä minäkin. Ja se Riitta, kauppiksen ope, varmaan joka jannun päiväunien kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 32v. ja naapurin teini on 18v.
ApJaa että täysikäinen on teini? Mikäs itse olet, ikäloppu mummeli valmiina hautaan?
No kyllä 18v on teini. Kaikki alle 20-vuotiaat ovat teinejä. Teenagers = thirteen (13), fourteen (14), fifteen (15), sixteen (16), seventeen (17), eighteen (18), nineteen (19).
Ai nyt on jo vastasyntyneet kun teinejä. Kun Aricola tämän termin ensimmäistä kertaa suomeksi kirjoitti sana tarkoitti apupappia. Kehitys kehittyy, nyt teinejä on muka kaikki alle 20 vuotiaat, vastasyntyneet mukaan lukien. 70-luvulla eläneenä muistan sellainenkin hirvityksen kuin Teiniliitto, eivät niin kovin nuoria olleet 20 vuotta kasassa oli varmaan kaikilla.
Nyt kaikkia alle kolmekymppisiä voisi kutsua teineiksi, elämänhallinta ja touhut on sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakoileeko se sua ikkunasta vai onko varastanut sun alushousut pyykkituvasta?
Miksi joku tekisi some-aikana mitään tuollaista.
Siksi että kaipaa jotain oikeasta elämästä?
Se on härillään ja haluu JÖRNIÄ sun kanssa. Ihan normi haave 18 v pojalle, olet vissiin hyvännäköinen ja kuuma.
Taidat olla joku korttelin milffi-kisan voittaja tjsp?
Saattaa tietty olla että näytät eläkeläiseltä ja nää vaan koittaa olla mummulle avuksi.
Tai jotain noiden väliltä :)
Vierailija kirjoitti:
Useamman teinin äitinä pidän tosi outona tuollaista viheltelyä, hurraamista ja arvuuttelua enää tuon ikäisiltä. Samoin en voisi kuvitella että mun tuon ikäinen poika saisi tuollaisia ragemoodeja vielä mulle. Outoa tosiaan 😐
Naisethan tietää kaiken ::) Tottakai ÄITILLe kerrotaan kaikki , varsinki jos on joku veto päällä. Totta, kaikki 18v ovat täysin samanlaisia, ei mitään eroa seksuaalisessa kehityksessä, lapsiahan ne vielä.
Vierailija kirjoitti:
Provo tietysti, mutta tietääkö aikuiset naiset yleensä kuinka ihastuneita monet teinipojat heihin on?
ei kai
?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavampi kysymys mielestäni on se, että antaisiko ap tälle korviaan myöten ihastuneelle nuorelle miehelle sopivan tilaisuuden tullen, edes pusua.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakoileeko se sua ikkunasta vai onko varastanut sun alushousut pyykkituvasta?
Miksi joku tekisi some-aikana mitään tuollaista.
Olet ajan tasalla. Pikkunilkki varmaan hakkeroinut naapurinsa iCloudin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti eivät. Kun he ovat olleet nuoria, ovat vanhat miehet olleet inhottavasti heihin lääpällään mutta tytöt eivät tietenkään näihin setiin vaan kokeneet sen pelottavaksi ja vastenmieliseksi. Joten siten he eivät ymmärrä miten nuoret miehet voisivat tykätä "vanhoista naisista" kun he ovat itse nuorina kokeneet "vanhat miehet" niin ahdistaviksi.
Ehkä osittain tästä syystä johtuen jotkut keski-ikäiset ukkelit eivät ymmärrä miksi teinitytöt kokevat heidän lähestymisyrityksensä niin kamaliksi. He olisivat halunneet teininä että "vanhemmat naiset" olisivat flirttailleet heille, joten miksi ihmeessä nyt kun he ovat vanhempia miehiä, eivät teinitytöt tykkääkään kun he flirttailevat heille.
Nyt tuossa menee sekaisin keski-ikäiset ja AP:n ikäiset naiset ja lisäksi ehkä unohtuu se, että on epätavallista, että keski-ikäinen tai edes yli 30v mies tai nainen lähestyy teini-ikäisiä tyttöjä tai poikia.
Lyhytta hametta vaa päälle ja avonaista paitaa.pikkareita ei tarvi tuolloin.
Kunnolla vilauttelet sitten aina.
Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen = teen = teini