Naapurin teinipojan outo käytös
Onko ihan vain kohtelias vai onko tässä muutakin? Jos näkee mun tulevan rappuun tai menevän ulos, juoksee avaamaan ovet. Kantaa roskapussit ja kauppakassit. Hymyilee ja tervehtii iloisesti. Eilen tulin kaupasta ja naapurin teini oli kavereidensa kanssa menossa kotitaloomme. Kävelivät edelläni ja kun poika huomasi minut, kääntyi takaisin, hymyili ja moikkasi iloisesti ja tarjoutui taas kantamaan kauppakassini ja avasi oven. Kun olin jo avaamassa kotioveani, kuulin kun kaverinsa huutelivat, viheltelivät ja hurrasivat ja yksi kysyi jotain: "Tietääks se?" ja poika vastasi "ei".
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Tee testi.
Pukeudu sopivan seksikkääksi ja tilaisuuden tullen "törmää" siihen pihalla. Kysyt vaikka osaaks se tehdä jotain jollekin (keksi joku, vaikka tietokone mennyt "jumiin" ja sun työt on vaarassa tuhoutua)Katso miten reagoi.
No mitä 18v osaa? Voisin tietty sanoa että tarvitsen taas apua kauppakassien kanssa. ;D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee testi.
Pukeudu sopivan seksikkääksi ja tilaisuuden tullen "törmää" siihen pihalla. Kysyt vaikka osaaks se tehdä jotain jollekin (keksi joku, vaikka tietokone mennyt "jumiin" ja sun työt on vaarassa tuhoutua)Katso miten reagoi.
No mitä 18v osaa? Voisin tietty sanoa että tarvitsen taas apua kauppakassien kanssa. ;D
Ap
Mihin asti olisit valmis menemään?
Vierailija kirjoitti:
Provo tietysti, mutta tietääkö aikuiset naiset yleensä kuinka ihastuneita monet teinipojat heihin on?
Näkemäni perusteella eivät.
Useamman teinin äitinä pidän tosi outona tuollaista viheltelyä, hurraamista ja arvuuttelua enää tuon ikäisiltä. Samoin en voisi kuvitella että mun tuon ikäinen poika saisi tuollaisia ragemoodeja vielä mulle. Outoa tosiaan 😐
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen nainen, ja kyllä mun kerrostalon miehet availee aina ovia, hymyilee ja tulee juttelemaan. Ei se silti tarkoita, että jokainen olisi automaattisesti ihastunut.
Parikymppisenä nättinä hoikkana naisena olin ihan tottunut tuollaiseen käytökseen. Ovet avattiin, oltiin ystävällisiä ja kohteliaita, tultiin juttelemaan, painavia laukkuja ei tarvinnut kantaa portaita ylös tai nostaa junan laukkutelineelle itse, aina sai apua. Sitten lihoin reilusti ja ikääkin tuli lisää. Nykyään olen ihan näkymätön. Ovia ei pidetä auki saati että niitä avattaisiin minulle. Juttelemaan tulevat haluavat rahaa joko itselleen tai jollekin järjestölle. Kukaan ei todellakaan kanna tai nosta laukkujani paitsi kerran viime vuonna yksi turisti, mistä olinkin pitkään täpinöissäni ja kiitollinen. Ainakin suomalaisessa kohteliaisuudessa taitaa olla naamaraja.
Mä kysyin mun teiniltä ja se sanoi että jonneilla on salee joku vedonlyönti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoja tulee auttaa kantamusten kanssa, poika on vaan oppinut hyvät tavat kotoaan. Moni mummo on sitä paitsi niin yksinäinen, että lähimmäisen hymy ja pari ystävällistä sanaa voi valaista koko päivän - näin uskon pojan oppineen viisaalta äidiltään kotonaan. Että näin.
Ai kolmekymppinen on mummo? No kiitos vaan! :D En ole yksinäinen, olen itse asiassa hyvinkin sosiaalinen ja menevä, lisäksi olen perheellinen. Mutta vitsihän tuo vastauksesi olikin.
Ap
No ainakin 18-vuotiaan mielestä 30-vuotiaat ovat varmasti jo vanhuksia.
Asia ei varmasti ole näin. Itse näin 18vuotispäivänäni baarissa miehen (30v) jolle aloin juttelemaan ja me oltiin yhdessä muutama kuukausi ja olin 16-17 vuotiaana ihastunut minua 13 vuotta vanhempaan mieheen, en tosin tehnyt mitään aloitetta, koska hän oli naimisissa. Mun exät on yleensä olleet kolmekymppisiä. Olen 22 ja nykyinen avomies 35. Varmasti n. 90% minun petikumppaneistakin on olleet juurikin kolmikymppisiä, kun olen itse ollut vielä teini-iässä.
No silloin kun olin ite 18v tyttönen, niin oli tosi kova paikka kun 26v (!) mies pyysi illalliselle. En uskaltanut mennä koska ikäero. Eli kyllä se 32v täti on 18veelle "puuma", jota olis kiva painaa ja kehuskella sillä kavereille.
pikkuäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoja tulee auttaa kantamusten kanssa, poika on vaan oppinut hyvät tavat kotoaan. Moni mummo on sitä paitsi niin yksinäinen, että lähimmäisen hymy ja pari ystävällistä sanaa voi valaista koko päivän - näin uskon pojan oppineen viisaalta äidiltään kotonaan. Että näin.
Ai kolmekymppinen on mummo? No kiitos vaan! :D En ole yksinäinen, olen itse asiassa hyvinkin sosiaalinen ja menevä, lisäksi olen perheellinen. Mutta vitsihän tuo vastauksesi olikin.
Ap
Asia ei varmasti ole näin. Itse näin 18vuotispäivänäni baarissa miehen (30v) jolle aloin juttelemaan ja me oltiin yhdessä muutama kuukausi ja olin 16-17 vuotiaana ihastunut minua 13 vuotta vanhempaan mieheen, en tosin tehnyt mitään aloitetta, koska hän oli naimisissa. Mun exät on yleensä olleet kolmekymppisiä. Olen 22 ja nykyinen avomies 35. Varmasti n. 90% minun petikumppaneistakin on olleet juurikin kolmikymppisiä, kun olen itse ollut vielä teini-iässä.
Kun minä olin 18 niin 24 oli jo aivan liian vanha minulle :D Omat ihastukseni ovat aina olleet saman ikäisiä tai jopa nuorempia.
Jätkäporukka lyönyt vetoa että saa sut ihastumaan
Aloitus vaikutti kyllä enemmänkin mielikuvituksen tuotteelta kuin todelliselta. Mutta kivahan se on romantisoida ja kirjoitella palstalle jossa on muita samanlaisia ylipainoisia pölkkyjä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen nainen, ja kyllä mun kerrostalon miehet availee aina ovia, hymyilee ja tulee juttelemaan. Ei se silti tarkoita, että jokainen olisi automaattisesti ihastunut.
Parikymppisenä nättinä hoikkana naisena olin ihan tottunut tuollaiseen käytökseen. Ovet avattiin, oltiin ystävällisiä ja kohteliaita, tultiin juttelemaan, painavia laukkuja ei tarvinnut kantaa portaita ylös tai nostaa junan laukkutelineelle itse, aina sai apua. Sitten lihoin reilusti ja ikääkin tuli lisää. Nykyään olen ihan näkymätön. Ovia ei pidetä auki saati että niitä avattaisiin minulle. Juttelemaan tulevat haluavat rahaa joko itselleen tai jollekin järjestölle. Kukaan ei todellakaan kanna tai nosta laukkujani paitsi kerran viime vuonna yksi turisti, mistä olinkin pitkään täpinöissäni ja kiitollinen. Ainakin suomalaisessa kohteliaisuudessa taitaa olla naamaraja.
Olet sentään saanut joskus kokea tuollaisen vaiheen elämässäsi, olisin sinuna kiitollinen. Perus perunanenä suomalaismiehet eivät ikinä tule kokemaan tuollaista
t. näkymätön mies
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun minä olin 18 niin 24 oli jo aivan liian vanha minulle :D Omat ihastukseni ovat aina olleet saman ikäisiä tai jopa nuorempia.
Haha, kyllä muistan kun yläkoulussa jo teinipojat haaveili kolmekymppisestä kauniista opettajasta, aika yleistä siis vaikka täällä palstalla tuo yksi ikärasisti aina jankkaakin omia "totuuksiaan" :)
Kolmikymppiset miehet ovat (ainakin mitä mulla on kokemusta) vielä melko epäkypsiä käytökseltään. Mun mies (35) on yleensä paljon lapsellisempi, kuin minä (22).
Tunnen myös nelikymppisiä jotka on tyyliin samalla tasolla, kun minä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa synnyttäneen löysää toosaa
Ei synnyttäneillä ole löysä. :D
Tarkoittaapa, se tarkoittaa juuri sitä.