Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän tänään etsiä baarista miehen ja kerron huomenna sainko

Vierailija
19.12.2015 |

olisko vinkkejä miten saisin komean miehen?

Olen nyt levittänyt itseruskettavaa, treenannut koko viikon jotta turvotus laskee, laittanut kauniita vaaleita vivahteita hiuksiini olen siis blondi ja ostin pikkumustan mekon illaksi ja korkkarit tietenkin jalkaan.

Mitä vielä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

Vierailija
2/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoon sellainen koko selän pituinen vetoketju. Hymyilet paljon ja kerrot ammatiksesi vaikka hoitsun tai lentoemon.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

Vierailija
4/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on riittänyt, että istun yksin jossain ja tällä tavalla saa n. 20 minuutissa komean miehen kun tulee juttelemaan.

Vierailija
5/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin menet? Ikä? Pituus,paino,liivien koko?

jos olet ok voin tulla bongaamaan sinut.

Vierailija
6/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heeeiiiii

Vierailija
7/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 21v 169cm 58kg lihaksia on söpösti, sirot luut joten kauniit nilkat ja käsivarret jne.

Värjäsin blondiksi ja ne eivät ole keltaiset lisäksi on isot kirkaat vihreät silmät ja ripset ja kulmat suht hyvät ja tummat etten näytä värittöältä kulmat kuitenkin sopii hiuksiini.

Liivien kokoa en tiedä kun en käytä. t AP

paikkaa en uskalla kertoa.

Vierailija
8/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä.

Vierailija
9/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asukokonaisuudella, jos baarissa ei tärppää, niin meet vaan kävellen kotiin ja kah siinä jo koneninsinööri on jo pyrstössä kiinni ennen kuin ehdit kissaa sanoa ;) hauskaa iltaa

Vierailija
11/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavaa? Hyi helvetti. Ehkä sä jonkun pikku-Tauskin löydät.

Vierailija
12/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, treenannut ihan koko viikon! Siinä on varmaan jo tullut näkyviä tuloksia!

Vierailija
13/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yleensä en koko viikkoa treenaa putkeen :D

Ja joo doven itseruskettava tuo vain luonnollisen sävyn minulle koska olen oikeasti miltei sininen kun on niin vaalea iho:)

Sukkahousut vai ilman?

T ap

Vierailija
14/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman. Sano paikka niin mä voin tulla nusasemaan sua

Vierailija
15/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman housuja on ehdottomasti parempi, niin yllätysrakastajan hommat helpottuu;)

Vierailija
16/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 21v 169cm 58kg lihaksia on söpösti, sirot luut joten kauniit nilkat ja käsivarret jne.

Värjäsin blondiksi ja ne eivät ole keltaiset lisäksi on isot kirkaat vihreät silmät ja ripset ja kulmat suht hyvät ja tummat etten näytä värittöältä kulmat kuitenkin sopii hiuksiini.

Liivien kokoa en tiedä kun en käytä. t AP

paikkaa en uskalla kertoa.

Vaikuttaa oikein kivalta, ei sun tarvitse baariin lähteä tulet vaan meille.

Olet tietenkin pääkaupunkiseudulta?

Vierailija
17/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika pynttäytyminen ja yrittäminen vaan korostaa sitä että olet roskaa. Jos olisit oikeasti kaunis ei tarvitsisi niin paljon ehostaa ja valmistautua. Sitäpaitsi liikaa meikatut herättää lähinnä myötähäpeää. Esim joku tukiainen; karmeassa paketissa älytön määrä meikkiä ei muuta sitä tosiasiaa että kokonaisuus on edelleenkin karmea.

Sama se on miehilläkin, ei jostain varttihomosta rumiluksesta saa kukaan stailattua komeaa. Kyllä geenit ja elintavat vaan määräävät ihan liikaa että niitä voisi huijata.

Vierailija
18/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meikisi ajattelin laittaa vain kasvoille aurinkopuuteria ja siihen päälle peitipuikko ja valokynä. Meikkivoidetta en näytä. Silmä luomet korostan vain tummemmalla aurinko puuterilla isoiki ja pyöreiksi sitten ripsari ja huulipuna ja kulmat siistin saman muotoisiksi. T ap

Vierailija
19/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mahtaa onnistua? En tietääkseni ole tänään baarissa.

Vierailija
20/26 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukkahousuja ja meikkinä joku ihmeellinen aurinkopuuteriviritelmä? Mitäs jos jäisit vaan kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi