Kokeilin huuemeita ja ensi kertaa sitten tyttöiän tunsin eläväni
Tunne oli niin voimaannuttava, että en voi kuin suositella sitä.
Kommentit (20)
Joo, jos ei ole addiktiotaipumusta niin ihan ehdottomasti kannattaa kokeilla. Paljon parempia kuin alkoholi, mikäli haluaa päihtyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä huumeita kokeilit?
Herskaa ränniin.
Teinipoika päässyt kotiin koneelle kirjoittelemaan, huomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huumeita kokeilit?
Herskaa ränniin.
Suoraan syvään päätyyn. Way to go!
Huumeet laillisiksi ja valtion myyntiin.
Ajatella mulla ikää 66.v ja kalja toimii vieläkin, huumeet ei mulle ole ikinä ollut edes vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huumeita kokeilit?
Herskaa ränniin.
Hyi saatana. Ikinä ei ole asiat niin huonosti, että pitäisi piikittää itseensä yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huumeet laillisiksi ja valtion myyntiin.
Joo ja aseet jenkkimalliin ilman lupia alkaa kunnon pauke idiooteilla.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella mulla ikää 66.v ja kalja toimii vieläkin, huumeet ei mulle ole ikinä ollut edes vaihtoehto.
Alkoholi on huume.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin alkoholi ei riitä. Pitää saada enempi pää sekaisin.
Sillä tavalla se narkkarin elämä alkaa. Vuoden päästä ap on asunnoton.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, mulla on ikää 76 vuotta ja en ole koskaan ajatellutkaan, että alkoholin pitäisi jotenkin toimia.
Mikä toiminta saa siitä vieläkin juomaan sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa huumeista on alkoholia miedompaa. Se, että jollekin alkoholi toimii, tarkoittaa sitä, että on totuttanut itsensä koviin aineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on sellaiset huumeet joilla saa pään enemmän sekaisin kuin alkoholilla saa. Kovilla huumeilla on paljon muita haittoja mutta päätä ne eivät sekoita niin tehokkasti kuin alkoholi jolla saa yhden voimakkaimpia sekavuustiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa huumeista on alkoholia miedompaa. Se, että jollekin alkoholi toimii, tarkoittaa sitä, että on totuttanut itsensä koviin aineisiin.
Sulla on kokemusta siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitää olut ehkä kerran vuodessa ostan kirkasta , tosin silloin lataan aseeni ja huudan hiljaa maailma.!!!!!!!!!!!!!Antakaa minun vaan olla.
Käivt siis Puhoksessa?