3v kakkasi pallomereen, olisiko minun pitänyt siivota?
Henkilökunnalle maksetaan siitä tietääkseni palkka. Lähdimme heti ja mainitsin lähtiessä että neiti kakkasi teidän pallomereen. Käytiin kakalla heti ennen sinne menoa eli yllätyksenä tuli kaikille.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ilmoittaa välittömästi henkilökunnalle (kuten teitkin).
Hän ilmoitti "lähtiessä ohimennen" eli antoi monen muun astua kakkaan ennen kuin. Heikko esitys, mutta taisi olla jännittäjä tämä ap.
välittömästi vs mainitsin lähtiessä...
en jaksaisi yllättyä vaikka tämä mamma olisi tosissaankin, onhan noita just tuollaisia muutama näkynyt
Ihan mielenkiinnosta: miten se sen teki? Laski housut alas ja antoi tulla? Etkä sinä vanhempana huomannut mitään?
Ja mies katosi ohessa pillumereen kun en huomannut... hjuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ilmoitti "lähtiessä ohimennen" eli antoi monen muun astua kakkaan ennen kuin. Heikko esitys, mutta taisi olla jännittäjä tämä ap.
Ap kirjoitti "lähdimme heti ja mainitsin lähtiessä", eli eikös toi nyt ole aika lailla heti kun mahdollista.
Eikö mitä, paskan seassa on kiva möyriä!
Mitä mä just luin???
Jos mun lapsi sotkee/rikkoo tai paskoo jonnekin, niin TOTTAKAI minä siivoan ne pahimmat sotkut! Ja kerron henkilökunnalle, että ne tietää siivota perästä paremmin esim. dedinfioida.
Ja kyllä sun pitäis maksaa tuosta sotkemisesta joku korvaus, jos minulta kysyttäis. Ei pallomereen ole tarkoitus paskoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: miten se sen teki? Laski housut alas ja antoi tulla? Etkä sinä vanhempana huomannut mitään?
Mä voin kertoa etteivät laivalla käydessäni ämmät huomanneet juoruilultaan yhtään mitään. Palloja heiteltiin toisten päähän, hypittiin ja keikuttiin miten sattuu.
Ah, vapaan kasvatuksen apinoita. Ihania tulevia itsekeskeisiä narsisteja.
Miten se sen teki? Miksi? Kenelle lapsi protestoi? Ja ihanko oikeasti ehti kenenkään huomaamatta laskea housut alas ja vääntää tortut? Huusiko pyyhkimään vai miten sitten havaittiin tämä toimitus?
yök. toivottavasti paskoo sun lakanoihin ja muhit siellä mukavasti yöunilla.
Meidän lapsi kerran pissasi pomppulinnaan, lähdimme vain nopeasti pois ja hetihän sinne joku toinen menikin.
Saattoi vaattee toisella mennä hiukka pissaan.