Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada varmasti yläpeukkuja ym

Vierailija
17.12.2015 |

Olen tässä tehnyt jo jonkin aikaa mielenkiintoista tutkimusta ko. aiheesta. Ovatko muutkin tehneet? Listataan tähän!

Minä aloitan:
1. Kun kirjoitat mielipidetekstiä palstalle, lisää viestin loppuun esim. "Ja nyt niitä alapeukkuja!" tai viestin alkuun esim. "Tiedän saavani tsiljoona alapeukkua, mutta...", niin voit olla varma, ettei alapeukkuja ropise. (Testattu sekä räväköillä että massan mielipiteillä, toimii aina.)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon piti jatkua "...ym. huomioita AV- mammojen apinamaisuudesta", mutta sormeni olivat astetta vikkelämmät.

Vierailija
2/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia nuoleskelevat kommentit saa aina yläpeukkuja ja "oi kun oot ihana" kommentteja. Esim. jos tekisin vaikka avauksen jossa sanoisin että minun mielestäni vanhat ja lihavat naiset on kauniimpia kuin parikymppiset hoikat alusvaatemallit. Tietenkin pitäisi sanat valikoida vähän kiltimmin, vanhan sijaan sanoisin kypsä, lihavan sijaan muodokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Palstalainen tykkää nöyryydestä. Ei saa luulla olevansa mitään tai tietävänsä mitään.

Vierailija
4/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä niillä peukuilla loppujen lopuksi on? Seison kirjoitusteni takana, oli muut samaa mieltä tai ei. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi