Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsukaisen isä ei halua lasta luokseen kuin...

Vierailija
17.12.2015 |

isänpäivänä ja ehkä jouluna. Jouluna ensin yrittää, että saisi mahdollisimman paljon töitä, raha on aina ollut tärkein.
No, nyt aikuinen tytär on sanonut menevänsä isänsä luokse, ja isä päättikin viettää joulua tyttäriensä kanssa.
Ei sillä niin väliä, että mun vastuulla on lapsi koko vuoden, olen ostellut monta kuukautta lahjoja ja valmistautunut joulun viettoon(mistä en tykkää).

Nyt mietin, että mitenkähän tuon joulun kanssa tekisi. Olen aina pomppinut isän työtilanteen ja mielen mukaan, lisäksi mun pitäisi pomppia siskopuolenkin mukaan. Nyt olin asennoitunut viettämään joulua, ja sen taidan tehdä tällä kertaa muista välittämättä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärtänyt tästä tarinasta yhtään mitään. Hyvää joulua ap ja lapsukainen ja aikuinen tytär ja siskopuoli! Sorry jos jäi joku mainitsematta.

Vierailija
2/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen kanssa se isä viettää joulua ja montako tytärtä sillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vähän tarkentaa? Onko tyttäresi siis jo aikuinen?

Vierailija
4/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä taitaa olla kaksi tytärtä, toinen jo aikuinen, toinen ap:n kanssa ja tämä on lapsi. Nyt siis aikuinen tytär on päättänyt viettää joulun isän luona ja isä saanut tästä idean että myös toinen tytär pitää tulle heille. Idea on ilmeisesti vasta nyt ilmoitettu ap:lle joka on jo valmistautunut perhejouluun lapsen kanssa. Ap miettii että päästääkö lapsi isälleen vai ei, kun isää ei muuten kiinnosta tavata lasta.

Näin ymmärsin :)

Vierailija
5/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valmistaudut monta kuukautta johonkin mistä et edes tykkää??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi