Mitä teet lahjaksi saamillasi palasaippuoilla?
Kommentit (22)
Heitän kylppäriin kaappiin mihin ne unohtuu ja heitän ne jossain vaiheessa roskikseen tai pistän kiertoon. En tykkää käyttää mitään hajusteellisia tuotteita migreenin takia.
Jos ja jos. En ymmärrä epähygieniaa.
Himalajan palasaippuaa ja mustaa saippuaa olen saanut lahjaksi ja olen ne käyttänyt. Sekä Intialaista öljysaippuaa.
Miksi niiden palojen pitää aina olla niin pirun pieniä.
Tehkää kunnon paloja, joka pysyy kädessä, eikä katoa sormien välistä pesuveden mukaan..
Yritän käyttää kunnes hermo menee ja heitän pois.
Laitan sen muiden saippuoiden kanssa samaan paikkaan odottamaan sitä, että entiset loppuvat. Minulla on varmaan miljoona saippuaa, suihkusaippuaa, käsirasvaa ynnä muuta lahjaksi saatua odottamassa että ehdin käyttää. Ja uusia vaan tulee :D
84 v. isäni käyttää vain palasaippuoita, sellaisissa telineissä, jossa pala kuivuu nopeasti. Ei huoli nestemäisiä, mitä nyt joskus kyläillessä on pakko käyttää.
Kyllä palasaippuoille on edelleen käyttäjiä, tosin hajusteettomat ovat minunkin mielestäni parempia - paitsi tietenkin tervasaippua, siinä on NIIN ihana tuoksu! (Minulla on muuten aika rasvoittuva, mutta karhea tukka, siihenkin OIKEAA tervaa (ei siis vain tuoksua) sisältävä shampoo on parasta.
Otan pois pakkauksesta ja laitan sellaiseen lasimaljaan vessan hyllylle, ovat kauniita ja ihana, kevyt tuoksu tulee niistä vessaan. Laventelisaippuan laitan mielellään liinavaatekaappiin tuoksumaan ja eteiseen kaapin päälle myös on hyvä laittaa tuoksumaan. Tervasaippua saunaan. Ja kun tuoksu on haihtunut, käytän palasaippuan käsienpesuun esim. remppahommien yhteydessä, ihan hyvää myös koiranpesuun.
Tsekkaan incit ja otan suihkukäyttöön ne, joisa ei ole sulfaatteja, parabeeneja, edtaa tai alkoholeja. Loput kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaan incit ja otan suihkukäyttöön ne, joisa ei ole sulfaatteja, parabeeneja, edtaa tai alkoholeja. Loput kiertoon.
Annat myrkkysaippuat muille? :)
Käytän töissä. Joka työkohteessa ei välttämättä ole saippuaa tarjolla, joten minulla on aina autossa oma. Nestesaippua jäättyy talvella autossa, mutta palasaippua ei ja on siksi niin kätevä autossa säilytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat myrkkysaippuat muille? :)
Öh, joo :) Yllättävän monia ei kiinnosta tai häiritse, itse olen ns. ituhippi :)
Käytän vaatekaapissani potpourripussien tapaan raikastamassa alusvaatteitani. Kun ei avaa pakettia, tuoksu on miellyttävän mieto.
Säilytän aikomuksenani viedä ne mökille, jossa tulee edelleen käytettyä palasaippuaa. Todellisuudessa en ikinä muista niitä viedä joten kylpyhuoneen hyllyssä ovat vuositolkulla kunnes nakkaan roskiin.
Öö, pesen käsiäni? Palasaippua EI ole sen epähygieenisempi kuin muutkaan saippuat, jos sitä osaa käyttää oikein.