Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet lahjaksi saamillasi palasaippuoilla?

Vierailija
17.12.2015 |

Jos et itse halua käyttää palasaippuaa epähygieenisyyden vuoksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, pesen käsiäni? Palasaippua EI ole sen epähygieenisempi kuin muutkaan saippuat, jos sitä osaa käyttää oikein.

Vierailija
2/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän kylppäriin kaappiin mihin ne unohtuu ja heitän ne jossain vaiheessa roskikseen tai pistän kiertoon. En tykkää käyttää mitään hajusteellisia tuotteita migreenin takia.

Vierailija
4/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaan roskiin koska en tykkää käyttää palasaippuoita.

Vierailija
5/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja jos. En ymmärrä epähygieniaa.

Himalajan palasaippuaa ja mustaa saippuaa olen saanut lahjaksi ja olen ne käyttänyt. Sekä Intialaista öljysaippuaa.

Vierailija
6/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän anaali dildona.

m19

Vierailija
7/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden palojen pitää aina olla niin pirun pieniä.

Tehkää kunnon paloja, joka pysyy kädessä, eikä katoa sormien välistä pesuveden mukaan..

Yritän käyttää kunnes hermo menee ja heitän pois.

Vierailija
8/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ne niin ei tarvitse ostaa. Yleensä ne ovat hajusteettomia.

Vierailija
9/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sen muiden saippuoiden kanssa samaan paikkaan odottamaan sitä, että entiset loppuvat. Minulla on varmaan miljoona saippuaa, suihkusaippuaa, käsirasvaa ynnä muuta lahjaksi saatua odottamassa että ehdin käyttää. Ja uusia vaan tulee :D

Vierailija
10/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

84 v. isäni käyttää vain palasaippuoita, sellaisissa telineissä, jossa pala kuivuu nopeasti. Ei huoli nestemäisiä, mitä nyt joskus kyläillessä on pakko käyttää.

Kyllä palasaippuoille on edelleen käyttäjiä, tosin hajusteettomat ovat minunkin mielestäni parempia - paitsi tietenkin tervasaippua, siinä on NIIN  ihana tuoksu! (Minulla on muuten aika rasvoittuva, mutta karhea tukka, siihenkin OIKEAA tervaa (ei siis vain tuoksua) sisältävä shampoo on parasta.

Vierailija
11/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn avaamattomana kirppiksellä, hyvin on käyny kaupaksi

Vierailija
12/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pois pakkauksesta ja laitan sellaiseen lasimaljaan vessan hyllylle, ovat kauniita ja ihana, kevyt tuoksu tulee niistä vessaan. Laventelisaippuan laitan mielellään liinavaatekaappiin tuoksumaan ja eteiseen kaapin päälle myös on hyvä laittaa tuoksumaan. Tervasaippua saunaan. Ja kun tuoksu on haihtunut, käytän palasaippuan käsienpesuun esim. remppahommien yhteydessä, ihan hyvää myös koiranpesuun.

Vierailija
13/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaan incit ja otan suihkukäyttöön ne, joisa ei ole sulfaatteja, parabeeneja, edtaa tai alkoholeja. Loput kiertoon.

Vierailija
14/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaan incit ja otan suihkukäyttöön ne, joisa ei ole sulfaatteja, parabeeneja, edtaa tai alkoholeja. Loput kiertoon.

Annat myrkkysaippuat muille? :)

Vierailija
15/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä. Joka työkohteessa ei välttämättä ole saippuaa tarjolla, joten minulla on aina autossa oma. Nestesaippua jäättyy talvella autossa, mutta palasaippua ei ja on siksi niin kätevä autossa säilytettäväksi.

Vierailija
16/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset läträä niillä aikansa ja heitän roskiin kun menevät rumaksi.

Vierailija
17/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat myrkkysaippuat muille? :)

Öh, joo :) Yllättävän monia ei  kiinnosta tai häiritse, itse olen ns. ituhippi :)

Vierailija
18/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaatekaapissani potpourripussien tapaan raikastamassa alusvaatteitani. Kun ei avaa pakettia, tuoksu on miellyttävän mieto.

Vierailija
19/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän aikomuksenani viedä ne mökille, jossa tulee edelleen käytettyä palasaippuaa. Todellisuudessa en ikinä muista niitä viedä joten kylpyhuoneen hyllyssä ovat vuositolkulla kunnes nakkaan roskiin.

Vierailija
20/22 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä voi keittää nestesaippuaa.