Onko asiks juoksukenkät hyviä?
Kommentit (16)
Itse rakastan klassikkomalleja gt-2000 ja kayano. Juoksin asicseilla paljon 2000-luvun alussa, sitten siirryin muihin kenkiin, kun lestit muuttuivat liian kapeiksi varpailleni. Pari vuotta sitten palasin käyttämään asicseja maantiejuoksussa. Olivat kehittyneet positiiviseen suuntaan.
Ihana Alisa juoksee asics kenkillä, joten on ne varmasi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan klassikkomalleja gt-2000 ja kayano. Juoksin asicseilla paljon 2000-luvun alussa, sitten siirryin muihin kenkiin, kun lestit muuttuivat liian kapeiksi varpailleni. Pari vuotta sitten palasin käyttämään asicseja maantiejuoksussa. Olivat kehittyneet positiiviseen suuntaan.
Nuo olivat täydelliset kengät minunkin jalkaani ja harmittaa kyllä kun lopettivat ne. Mizunolta löyty hyvin Kayanon tyyppinen kenkä mutta en ole sitäkään nyt enää löytänyt kun edelliset oli juostu roskiskuntoon.
Ne tukee jalkaa hyvin, joten sopii ainakin lättäjaloille.
Mulla on Gel-Nimbukset. On kyllä mainiot.
Ei sovi mulle, koska mulla pronaatio ulospäin
On hyvät juoksukengät. Ps. Kannattaa lukea viesti läpi ennen lähettämistä.
Jos niissä on syrjähyppysuoja niin mikä ettei.
Kayanoille ääni täältä. Parhaat ikinä.
Mutta älä osta mitään juoksukenkää, ennen kuin tiedät, onko sun jalka yli- tai alipronatoiva vai neutraali. Valitse kenkä tämän mukaan.
Intersportin jalka-analyysiin pääsee ilmaiseksi. Tai ainakin ennen pääsi
Asikseja on viiden kympin lätysköistä yli 300€ huippumalleihin.
Kaikille on yhteistä se että niiden lesti ei sovi suomalaiseen jalkaan jolloin ne ovat automaattisesti paskinmat mahdolliset juoksutossut vaikka olisivat miten voittaneet jokaisen testin maailmalla.
Asiks-uskonlahkoon hurahtaneet kirjoittelevat juoksufoorumeille pitkiä vuodatuksia siitä miten kenkien kuuluukin hangata jalat verisille rakoille ensimmäisen 1000km aikana ennen kuin ne mukautuvat jalkaan. Uskossa oleva kun ei voi myöntää että helvetin kalliit testivoittajat olivat vain järjetön virheinvestointi.
Kun lenkkarit sopivat jalkaan niin voit suoraan paketista otettuna maratonin ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo olivat täydelliset kengät minunkin jalkaani ja harmittaa kyllä kun lopettivat ne. Mizunolta löyty hyvin Kayanon tyyppinen kenkä mutta en ole sitäkään nyt enää löytänyt kun edelliset oli juostu roskiskuntoon.
Onhan nämä mallit ihan yleisesti myynnissä nykyään.
Käytin ennen asicseja ja nyt olen vaihtanut sauconyyn. Sopivat paljon paremmin jalkaan eivätkä hankaa akillisjänteen seutua rakoille.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Alisa juoksee asics kenkillä, joten on ne varmasi hyviä.
Kilpaurheilijat käyttää niitä merkkejä, miltä saa parhaat sponsori rahat.
Minulla hajoaa nykyään Asicsit hetkessä kun päällinen on sellaista pelkkää verkkokangasta. Tulee varpaat läpi, vaikkei ole liian pieni koko tms. Harmi.
atitakset on parenpia ja muista kunnon sukkat.