Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30+ -ikäisten sinkkumarkkinat Helsingissä?

Vierailija
17.12.2015 |

Nyt näyttää siltä, että vaikka kovasti jo uskoin ja toivoin, että deittailu olisi osaltani lopullisesti historiaa, joudun näin 32 vuoden kypsässä iässä palaamaan sinkkumarkkinoille. Se tuntuu pelottavalta ja vieraalta. Haluaisin löytää tasapainoisen miehen, joka olisi valmis sitoutumaan ja perustamaan perheen kanssani. Ei tietenkään välittömästi, mutta jonkin ajan päästä.

Mutta en tiedä, mistä kannattaisi etsiä uutta kumppania. Työn, ystävien tai harrastusten kautta en tapaa uusia ihmisiä oikeastaan lainkaan. Baareissa en voi käydä, sillä ystäväni ovat kaikki perheellisiä, joten heistä ei ole seuraksi. Itselläni ei ole lapsia. Jääkö netti ainoaksi vaihtoehdokseni? Voiko sieltä edes löytää normaalia miestä? Minkä ikäisiin miehiin minun kannattaisi suunnata katseeni? Help, oon niin pihalla! :o

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit vaan on kaikki naisia (+muutama homo :D) ja vaikka asiakaspalvelussa tapaakin paljon ihmisiä päivittäin, he eivät ole kuitenkaan potentiaalisia kumppaneita.

Miksi eivät ole?

varmaan jossain mielisairaalan vastaanottotiskillä töissä

Heh, no en ole. Asiakkaat ovat ihan kaikenlaisia ihmisiä ja varmasti joku heistä voisi olla minulle sopiva, mutta ei olisi oikein sopivaa yrittää asiakkaita pokailla työaikana. ap

Vierailija
42/44 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perheen haluat, niin sinulla on 32-vuotiaana kiire löytää mies. Etsi Tinderistä, netistä ja deittaile. Älä jaa kauaksi aikaa roikkumaan viestittelyyn, vaan tapaa mies mahdollisimman aikaisin. Kerro miehille, että haluat perheen mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Näin karsit heti pois ne, jotka eivät halua. 

------------------------------

-Useat ystäväni ovat saaneet lapset vasta jo 40 täytettyään tai ihan siinä nurkilla, joten mitään paniikkia ei ole. Vaikka ehkä suositellaankin jo aiemmin. 

-Tinderistä löytyy enemmän varattuja pettäjiä kuin varteenotettavia kunnon miehiä. Tosin joillakin harvoilla kuuluu käyneen ihan tuurikin siellä.

Suosittelen kokeilemaan ns. perusdeittipalstaa, esim. e-kontakti tai vaikka vaan suomi24. Kyllä niissäkin kaikenlaista kummaa tallaajaa näkee, mutta kärsivällisyyttä... 

Suomi24 on tullut joskus aikanaan tsekattua, mutta poistuin sieltä ihan yhtä nopeasti kuin olin sinne mennytkin. Minulle sopivat ihmiset eivät selvästikään hakeudu sinne etsimään kumppania.

Akateemiset yritysjohtajat?

No akateemiset yritysjohtajat ei voisi vähemmän kiinnostaa. Pikemminkin akateemiset "hipit". Sellaiset hieman boheemit humanisti/valtsikka -tyypit, jotka tykkää kulttuurista ja keskusteluista, kuten minä itse. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käsittääkseni ongelma on, että niitä jotka sytyttää minut on aika harvassa. Olen elämäni aikana tavannut niitä ehkä kymmenisen kappaletta. Niistä useimmat on olleet joko varattuja tai sitten eivät ole minua huomanneetkaan tai olleet kiinnostuneita. Ja jos ihminen 40 vuoden elämän aikana on tavannut 10 kiinnostavaa, niin kuinka todennäköistä on että sellainen kiinnostava osuu esim. tavattuun 30 nettideittiin - ei kovinkaan...

Okei, eli helvetin kovat odotukset. Yksi tuhannesta kelpaa sinulle, ja on jo varmasti kelvannut myös jollekin toiselle, eli on varattu. Ajattele, jos kaikki olisivat yhtä kranttuja; sukupuutto odottaisi.

Vierailija
44/44 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ajankohtainen. 1. Alle 200k/v oma ryhmänsä. Feikit ja onnenonkijat voi häröttää. https://www.millionairematch.com/

2. Korkeasti koulutettuja lapsettomia miehiä. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=871e5cf8a9bcbe1b4127235…