Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaikean ylipainoinen

Vierailija
16.12.2015 |

Moi!
Oon 31 vuotias nainen joka on 165cm pitkä ja painoa löytyy 100kg. Olen vaikean ylipainoinen. Onko kellään muilla teistä ylipainoa ja jos on niin paljonko? Olen kiinnostunut suomalaisten keskiverto painoista, siksi kyselen.
Joku varmasti kysyy miten olen näin lihava, vastaus on tässä:
Olen ollut lapsesta asti lihava, mulla on aina ollut 5kg ylipainoa. Teini-iässä painoin jo 75kg. Pahimmillani olen painanut 105kg. Lentokoneissa tarvitsen yleensä jatkon turvavyölle kun ei mene turvavyö kiinni tämän mahan kanssa, läskiä on mahassa eniten, siksi se onkin niin iso. Jos haluat kysyä jotain, kysy vain.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm / 106kg. Tosin urheilen 6krt/viikko, joten olen kovakuntoinen. Näytän kyllä pullealta, mutta en mielettömän lihavalta, kilot ovat jakautuneet tasaisesti. Lentokoneiden vyöt on aina menneet kiinni (matkustan aika paljon ja erilaisilla konetyypeillä).

 

Niin, ja mullakin on arveltua painoa usein n. 20 kg keveämmäksi, esim. kun painoin 85, arvaus oli 65.

Vierailija
22/25 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe vaan näitä lukiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä VAIKEAN ylipainoin (vielä) ole.

Tai ainakaan kilojesi ja pituutesi perusteella, joten vaikea uskoa tuota että lentokoneessa ei riitä vyö. Olen nimittäin itse 166cm pitkä ja painanut 95 kiloa pahimmillani, eikä kyllä tullut vastaan tilannetta, että olisin johonkin liian iso. Vaatteet oli kokoa 40-42/M-L.

Minä en voi uskoa tätä, anteeksi vaan. Olen sentilleen pituisesi, 166cm, painan 58kg ja vaatekokoni on M/38. Miten helvetissä muka olet lähes 40 kiloa painavampana mahtunut M-koon vaatteisiin? En tajua, en.

Hyvin mahduin eikä puristanut tai tursunnut mitään mistään.

Vierailija
24/25 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

164cm / 106kg. Tosin urheilen 6krt/viikko, joten olen kovakuntoinen. Näytän kyllä pullealta, mutta en mielettömän lihavalta, kilot ovat jakautuneet tasaisesti. Lentokoneiden vyöt on aina menneet kiinni (matkustan aika paljon ja erilaisilla konetyypeillä).

 

Niin, ja mullakin on arveltua painoa usein n. 20 kg keveämmäksi, esim. kun painoin 85, arvaus oli 65.

No mut jos sulla on jakautu paino niin hyvä sulle!

Vierailija
25/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp