Tänä vuonna oli viisas ja laihdutin ylimääräiset kilot jo valmiiksi, saan uuden vuoden aloittaa "rauhassa".
20kg! aloitin syksyn alussa vasta ("raskauskiloja"). Nyt olen unelmapainossani ja täysin tyytyväinen.
Olisipa tuskallista ajatella että vielä joulun turpoisi, monta kiloa. Ja sitten vasta ensimmäinen päivä aloittaisi helvetinmoisen urakan, todella syvästä ojasta pitäs nousta tän pimeän ja kylmän keskellä.... hui...
Tsemppiä vaan toisille jotka aloittaa vasta vuoden alussa, mutta minä en luojan kiitos tarvitse.
Kommentit (6)
Minä syön aina joulukuussa tavallista vähemmän lukuunottamatta juhlapäiviä, niin en liho. Joulupyhinä saan syödä vaikka sen suklaarasian tai ylimääräisen joulutortun ilman stressiä, kun on jo laihtunut ennakkoon pari kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön aina joulukuussa tavallista vähemmän lukuunottamatta juhlapäiviä, niin en liho. Joulupyhinä saan syödä vaikka sen suklaarasian tai ylimääräisen joulutortun ilman stressiä, kun on jo laihtunut ennakkoon pari kiloa.
Tämä on hyvä tyyli. Minä teen näin ensi vuonna. Tuleva vuosi siihen asti pitää sisällään painon suhteen että paino pysyy paikallaan :) Ap
Onnea! Ihailen :) Minunkin pitäisi.....
Minä en jaksa enää välittää kiloistani, liian stressavaa pysyä laihana.
Vierailija kirjoitti:
20kg! aloitin syksyn alussa vasta ("raskauskiloja"). Nyt olen unelmapainossani ja täysin tyytyväinen.
Olisipa tuskallista ajatella että vielä joulun turpoisi, monta kiloa. Ja sitten vasta ensimmäinen päivä aloittaisi helvetinmoisen urakan, todella syvästä ojasta pitäs nousta tän pimeän ja kylmän keskellä.... hui...
Tsemppiä vaan toisille jotka aloittaa vasta vuoden alussa, mutta minä en luojan kiitos tarvitse.
Olen aina ajatellut, että raskauskilot pudotetaan, kun ajankohta sallii, en ole ikinä kuullut, että juuri uutena vuotena se aloitetaan...
Miellän raskauskilot muutenkin eri kategoriaan kuin muuten lihavat, ehkä pitkään olleet. Heille jos päivä on 1.1 aloittaa, on hyvä, mutta kukin laihduttaa, milloin haluaa.
Hyvä sinä. Minäpä en ole niitä kiloja alunperinkään kerännyt ni ei tarvinnut aloittaa diiettiä syksyllä, eikä vuoden alusta.