Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain anustapin lahjaksi.

Vierailija
16.12.2015 |

Mä olen tehnyt miehelle hyvin selväksi etten tule koskaan suostumaan kakkoseen ja antoi tuollaisen mulle sekä liukuvoiteen.
Ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin sydänjuuria myöten.
Olisiko mun pitänyt esittää olevani iloinen? Miten sä olisit suhtautunut tuollaiseen lahjaan?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh yeah

Vierailija
62/74 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki ja malli ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnenlahjat. Ite työntelin illalla lemkkimakkaraa pyllyyn, kun halusin jotain sormea isompaa. Alkuun sattu, mut kiihkon lisääntyessä alko tuntuu hyvältä. Ihanan täydeltä tuntu

Vierailija
64/74 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän oleta miehesikään tekevän jatkossa, mitä sinä haluat. Miksi hän toteuttaisi sinun haaveet, jos et suo samaa hänelle?

Mun mielestä eri seksiasennot ja -paikat ovat hieman eri asia kuin vieraan esineen työntäminen kakkoseen. Enkä todellakaan pakottaisi miestäni tekemään jotain sellaista mitä hän ei halua tehdä.

Ap

"Sinun mielestäsi". Tässä haettiin mielipiteitä, ei omiasi. Yritä ymmärtää, että jokainen ihminen ajattelee omalla tavallaan. Sinulle eri asennot ovat ok, mutta jollekin pelkkä lähetyssaarnaaja riittää hyvin. Miehesi halusi vaihtelua, mutta näköjään sinä päätät, mitä miehesi saa haluta.

Niin ja apn mies päättää mitä ap saa haluta ja jos ei halua niin pakottaa siihen. Sitähän tuo tapin ostokin on.

Se on kummallista ettå moni mies haluaa sellaista 'seksiä' jossa naista satutetaan fyysisesti tai nöyryytetään naista. En pysty keksinään mikä seksissä sattuisi tai nöyryyttäisu miestä.

Vierailija
65/74 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien yhdessäolon jälkeen yhtäkkiä alkanut kärttämään pakoputkea? No sehän on tietty joltain saanut nyt kakkosta, ja koittaa saada sitä kotonakin kun oli niin hauskaa. Näin se vaan on. Jos et anna, niin rassaa jatkossakin muiden pakoputkia... tässäpä sulle mietittävää kun ukon molo seuraavan kerran on suussasi: kenen naapurin eukon lanta tässä maistuu

Vierailija
66/74 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai  mies työkaverin

voitte ekaksi kokeilla sitä miehen takapuoleen, varaa puinen lihanuija keittiöstä jos ei satu meneen niin nappaat kiertoliikkellä sen ineen

Vierailija
67/74 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lahja rippilahjaksi.

Vierailija
68/74 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko peruskoulun päättävää lippisheeboa muutoin ilahduttaa. Eipä juuri

Vierailija
69/74 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ihan oikeasti mieheltä lahjaksi "prinsessaplugin". Antoi mustan sievän samettirasian, jossa oli teräksinen tappi, jonka päässä oli pinkki "timantti". Luovuuden puutteesta ei voi ainakaan syyttää, jos ei muuta. (Tappina vähän mitä sattuu, jos totta puhutaan, mutta on se ihan nätti sentään :D) Ihan oikeasti odotin korua paljastuvaksi sieltä rasiasta ja voi hyvä jumala kuinka puun takaa se tulikin :D

Heii mullon samanlainen, sellanen aika pienikin vielä! Mun mielestä tosi nätti ja pienikokosena tuntuu hauskalle takapuolessa. Pidän joskus huvikseen sitä vaan peppukoruna =D

Tämä ei ole mitenkään pieni! Iso ja painava.

Ei munkaan mies ennen halunnut kakkoseen, vuosia oltu yhdessä. Siksipä mä moista ihmettelinkin. Ja viimeisen kahden kuukauden aikana ollaan asiasta keskusteltu ihan tarpeeksi. Kaikista eniten ärsyttää se, kun tosiaan jankutti viimeksi ettei oikeasti halua kakkoseen, mutta silti ostaa tuollaisen kamaluuden mulle.

Mä en tule todellakaan edes kokeilemaan sitä tappia. Jos mies sitä väkisin haluaa, niin joutuu eroamaan musta ensin ja hakemaan sellaisen naisen, joka siihen suostuu. Valitettava tosiasia.

Ap

Muutoksella on kaksi suuntaa, kehitys ja taantuminen. Kumpi on kehitystä ja kumpi on taantumista on täysin perspektiivistä kiinni.

Miehesi halusi ainakin tuolloin kuusi vuotta sitten että seksielämänne kehittyisi haluamaansa suuntaan. Onko omasta mielestäsi seksielämänne kehittynyt? Vai taantunut?

Vierailija
70/74 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että sulle ensin.

Vierailija
71/74 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy onnenlahjat. Ite työntelin illalla lemkkimakkaraa pyllyyn, kun halusin jotain sormea isompaa. Alkuun sattu, mut kiihkon lisääntyessä alko tuntuu hyvältä. Ihanan täydeltä tuntu

Oliko punainen vai sininen lenkki?

Vierailija
72/74 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen rajoittunut! Olen tehnyt sen hyvin selväksi miehelleni vuosia sitten.

Kaikki muut olisivat riemusta kiljuen menneet tunkemaan tapin perseesensä miehensä takia. Mä valitettavasti en halua miellyttää miestäni niin paljon. Surullista, että hän ei sitä vertaa tunne mua ja että meillä on näin erilaiset ajatukset.

Ap

Erittäin tyypillinen suomalaisen naisen asenne: "en halua miellyttää miestäni niin paljon". Eli kyse on vain siitä, että ei halua miellyttää, koska sehän on naiselta jotain pois. Miksi toisen mielyttäminen voikin olla niin kamalaa?

Vierailija
73/74 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellyttäminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen rajoittunut! Olen tehnyt sen hyvin selväksi miehelleni vuosia sitten.

Kaikki muut olisivat riemusta kiljuen menneet tunkemaan tapin perseesensä miehensä takia. Mä valitettavasti en halua miellyttää miestäni niin paljon. Surullista, että hän ei sitä vertaa tunne mua ja että meillä on näin erilaiset ajatukset.

Ap

Erittäin tyypillinen suomalaisen naisen asenne: "en halua miellyttää miestäni niin paljon". Eli kyse on vain siitä, että ei halua miellyttää, koska sehän on naiselta jotain pois. Miksi toisen mielyttäminen voikin olla niin kamalaa?

Koska se sattuu? En ole ap (joka on muuten vuodelta 2015) mutta olen antanut puolison kokeilla pari kertaa kakkoseen ja mua sattui vielä seuraavana päivänäkin. Ilmeisesti ei ollut sun mielestä vielä riittävän kamalaa? En ole koskaan pyytänyt miestä tekemään jotain joka häntä sattuu enkä muuten aiokaan. Minusta tämä ei ole kohtuutonta.

Vierailija
74/74 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valitettavasti et ole kovin miellyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän