Sain anustapin lahjaksi.
Mä olen tehnyt miehelle hyvin selväksi etten tule koskaan suostumaan kakkoseen ja antoi tuollaisen mulle sekä liukuvoiteen.
Ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin sydänjuuria myöten.
Olisiko mun pitänyt esittää olevani iloinen? Miten sä olisit suhtautunut tuollaiseen lahjaan?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän oleta miehesikään tekevän jatkossa, mitä sinä haluat. Miksi hän toteuttaisi sinun haaveet, jos et suo samaa hänelle?
Mun mielestä eri seksiasennot ja -paikat ovat hieman eri asia kuin vieraan esineen työntäminen kakkoseen. Enkä todellakaan pakottaisi miestäni tekemään jotain sellaista mitä hän ei halua tehdä.
Ap
"Sinun mielestäsi". Tässä haettiin mielipiteitä, ei omiasi. Yritä ymmärtää, että jokainen ihminen ajattelee omalla tavallaan. Sinulle eri asennot ovat ok, mutta jollekin pelkkä lähetyssaarnaaja riittää hyvin. Miehesi halusi vaihtelua, mutta näköjään sinä päätät, mitä miehesi saa haluta.
Aloitus on jotenkin todella runollinen. "Sain anustapin lahjaksi." Ap. Kirjoita aiheesta runo!
Hyviä miehiä teillä taas ! suomalainen nainen ei petä.
Mun mies saa vaihtelua, mä suostun kaikenlaiseen, mutta en kakkoseen. Ajatuskin siitä, että joku työntää jotain sinne, inhottaa mua.
Ap
Mä ymmärrän ap:ta. Mun mies vonkaa myöskin jatkuvasti persettä, vaikka tietää että se sattuu minua, enkä halua tehdä sitä. Ärsyttävää. Ja juu, on myös ehdottanut anustappia, vaikken tajua miksi? Jos kerran en halua munaa perseeseeni, niin miksi työntäisin sinne jonkun hiton tapin?
Ai, joku upittanut avausta. Kiva!
Mä en myöskään ymmärrä miksi mies kuvittelee, että haluaisin käyttää jotain tappia, kun olen tehnyt hyvin selväksi etten tule ikinä suostumaan peppupanoihin.
Mies vielä vakuutti joku aika sitten ettei oikeasti halua kakkoseen. Selvästi haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ap:ta. Mun mies vonkaa myöskin jatkuvasti persettä, vaikka tietää että se sattuu minua, enkä halua tehdä sitä. Ärsyttävää. Ja juu, on myös ehdottanut anustappia, vaikken tajua miksi? Jos kerran en halua munaa perseeseeni, niin miksi työntäisin sinne jonkun hiton tapin?
Eikö tapin tarkoitus ole perseenreiän venytys? Kun sitä pitää tarpeeksi niin perseen tiukka lihas venyy pikkuhiljaa anustapin kokoiseksi, ja sitten voi ukko ratsata paskarööriä paremmin.
Jos mies ehdottelee tapin käyttöä hae se kaapista ja oikein keimaillen ja flirttaillen pyydä miestä polvilleen ja tunge se sinne.
Edellisessä suhteessani suostuin peppuseksiin, ja auta armias kun jokainen panokerta oli sitten sitä ruskeen reijän hyväilyä ja vinkumista. Erottiin toki eri syistä, mutta se on varmaa että mun ahteri on nykysin exit-only.
ottakaa nyt kiltisti kakkareikään, vaimot. Kun kuitenkin inkotenssivaivoista vanhuksina kärsitte niin samalla rahalla paskat venytetystä rööristä, ja kuset vaippoihin lirahtaa.
30/30 jatkaa, ja ei muuten ollut esileikeistä eikä luikkarista kiinni se että meinasi lentää aina oksennus. Peppuseksi tuntuu siltä että kakkaat jatkuvasti.
Mä en oikeasti tajua mikä siinä kakkosessa viehättää? Eikö miehiä ällötä työntää vehkettään paskaan? Vai olettaako ne, että naiset ensin tyhjentävät itsensä, mikä ei myöskään ole mitenkään seksikäs ajatus? Voiko se edes olla niin paljon pienempi, kun sieltä kuitenkin tulee tavaraa ulos? Entä naisen nautinto? Sillä ei ole väliä saako nainen orgasmia vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti tajua mikä siinä kakkosessa viehättää? Eikö miehiä ällötä työntää vehkettään paskaan? Vai olettaako ne, että naiset ensin tyhjentävät itsensä, mikä ei myöskään ole mitenkään seksikäs ajatus? Voiko se edes olla niin paljon pienempi, kun sieltä kuitenkin tulee tavaraa ulos? Entä naisen nautinto? Sillä ei ole väliä saako nainen orgasmia vai ei?
Mä saan ainakin anaaliseksistä + klitoriksen hyväilystä paremman orgasmin kuin muilla tavoilla. Ja miestä ei haittaa jos käy "vahinko" jos suoli ei ole ollut täysin tyhjä. Sitä varten käytämme kondomia ja liukkaria. Liukkarin säästelemätön käyttö auttaa ulosteen suhteen. Jos liukkaria on paljon, uloste ei tartu kiinni penikseen tai mihinkään muuhunkaan.
Miten anaalista voi saada paremman orgasmin? Eihän naisella ole siellä mitään mikä aiheuttaisi orgasmin?
Mies voi lykätä tapit omaan perseeseen...ja niin varmaan tekeekin.
Olisin mielummin ilman miestä kuin miehen kanssa joka haluaa paskareikään lykätä.
Onneksi on mies joka ei paskareikää vonkaa...
Vierailija kirjoitti:
Miten anaalista voi saada paremman orgasmin? Eihän naisella ole siellä mitään mikä aiheuttaisi orgasmin?
G-pistettä pystyy stimuloimaan molempaa kautta. Lisäksi anuksessa on myös paljon hermopäätteitä.
Vierailija kirjoitti:
Paska ei varmaan haisekaan...
Ei itseasiassa haise :D päde sitten kun on kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G-pistettä pystyy stimuloimaan molempaa kautta. Lisäksi anuksessa on myös paljon hermopäätteitä.
Itse saan paremman orgasmin myös anaalin kautta. Vaginan kautta aina ejakuloin (squirt) ja en pysty sen jälkeen saamaan orgasmia :/
Tunge se miehen perseeseen