Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain anustapin lahjaksi.

Vierailija
16.12.2015 |

Mä olen tehnyt miehelle hyvin selväksi etten tule koskaan suostumaan kakkoseen ja antoi tuollaisen mulle sekä liukuvoiteen.
Ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin sydänjuuria myöten.
Olisiko mun pitänyt esittää olevani iloinen? Miten sä olisit suhtautunut tuollaiseen lahjaan?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ostanut sellaista hännällistä mallia?

Olisi kyllä aika härskiä jos naisella olisi ketunhäntä anustappi, vaikka minua ei perseseksi kiinnostakaan.

T.m

Vierailija
42/74 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ihan oikeasti mieheltä lahjaksi "prinsessaplugin". Antoi mustan sievän samettirasian, jossa oli teräksinen tappi, jonka päässä oli pinkki "timantti". Luovuuden puutteesta ei voi ainakaan syyttää, jos ei muuta. (Tappina vähän mitä sattuu, jos totta puhutaan, mutta on se ihan nätti sentään :D) Ihan oikeasti odotin korua paljastuvaksi sieltä rasiasta ja voi hyvä jumala kuinka puun takaa se tulikin :D

Heii mullon samanlainen, sellanen aika pienikin vielä! Mun mielestä tosi nätti ja pienikokosena tuntuu hauskalle takapuolessa. Pidän joskus huvikseen sitä vaan peppukoruna =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska ei varmaan haisekaan...

Ei itseasiassa haise :D päde sitten kun on kokemusta.

Mun paska ainakin haisee. Haluutko haistaa?

Vierailija
44/74 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ihan oikeasti mieheltä lahjaksi "prinsessaplugin". Antoi mustan sievän samettirasian, jossa oli teräksinen tappi, jonka päässä oli pinkki "timantti". Luovuuden puutteesta ei voi ainakaan syyttää, jos ei muuta. (Tappina vähän mitä sattuu, jos totta puhutaan, mutta on se ihan nätti sentään :D) Ihan oikeasti odotin korua paljastuvaksi sieltä rasiasta ja voi hyvä jumala kuinka puun takaa se tulikin :D

Heii mullon samanlainen, sellanen aika pienikin vielä! Mun mielestä tosi nätti ja pienikokosena tuntuu hauskalle takapuolessa. Pidän joskus huvikseen sitä vaan peppukoruna =D

Tämä ei ole mitenkään pieni! Iso ja painava.

Ei munkaan mies ennen halunnut kakkoseen, vuosia oltu yhdessä. Siksipä mä moista ihmettelinkin. Ja viimeisen kahden kuukauden aikana ollaan asiasta keskusteltu ihan tarpeeksi. Kaikista eniten ärsyttää se, kun tosiaan jankutti viimeksi ettei oikeasti halua kakkoseen, mutta silti ostaa tuollaisen kamaluuden mulle.

Mä en tule todellakaan edes kokeilemaan sitä tappia. Jos mies sitä väkisin haluaa, niin joutuu eroamaan musta ensin ja hakemaan sellaisen naisen, joka siihen suostuu. Valitettava tosiasia.

Ap

Vierailija
45/74 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten anaalista voi saada paremman orgasmin? Eihän naisella ole siellä mitään mikä aiheuttaisi orgasmin?

Kyllähän se lykkiminen tuntuu "koko alueella" ellei nyt ihan minimuna ole. Ja mietis kaikenmaailman fetissejäkin, jotkut saa orkun vaikka varpaita nuolemalla. Jotkut saa ilman minkäänlaista kosketusta. Joku ei tykkää yhtään että klitorikseen kosketaan tai että pimperoon tungetaan yhtään mitään. Eli ei oo aina noin yksinkertasta.

Vierailija
46/74 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ap:ta. Mun mies vonkaa myöskin jatkuvasti persettä, vaikka tietää että se sattuu minua, enkä halua tehdä sitä. Ärsyttävää. Ja juu, on myös ehdottanut anustappia, vaikken tajua miksi? Jos kerran en halua munaa perseeseeni, niin miksi työntäisin sinne jonkun hiton tapin?

---------------------

Joo! Siis tää on just se  kaikkein pahin miestyyppi. Haluaa oman hupinsa takia tehdä toiselle jotain, vaikka se sattuu. Kuvottavaa käytöstä. Ja itsekin tiedän, että se sattuu aivan hirveästi, liukkareista yms esilämppäreistä huolimatta. Myös jälkikivut, suorastaan krampit, ovat kamalat. Jopa sormilla ronkkiminen sattuu ja tekee alueen ärtyneeksi. Ei siis sovi ainakaan minun anatomiaan, kahden menneisyyden partnerin kanssa on kokeiltu. En tule koskaan enää suostumaan siihen ja jos kumppani ei sellaista tajua, on aika vaihtaa parempaan.  

Vierailija
47/74 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä miten suhtautua asiaan. Mä olen selittänyt miehelle asiasta, kertonut monelta kantilta mielipiteeni ja jutellut asiasta usein. Olen vielä tänäänkin erittäin surullinen asiasta. Ensinnäkään en käsitä miksi mieheni edes haluaa sitä, saati sitten se ettei välitä mun mielipiteestä ollenkaan. En tiedä miten suhtautua asiaan. Olen vain loukkaantunut, surullinen, pettynyt ja hämmentynyt.

Ap

Vierailija
48/74 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö kompromissiksi, että annat nuolla ja hyväillä ulkopuolelta, mutta sisään ei työnnetä mitään? Sekin on monesta miehestä kiihottavaa. Sitten jos tuntuu hyvältä, niin voitte joskus myöhemmin miettiä uudelleen neitsyyden korkkaamista.

Vierailija
49/74 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko miehen tykkäävän sieltä nuolemisesta. Toisaalta tuntuu etten tiedä hänen haluistaan yhtään mitään, joten täytynee kysyä.

Ap

Vierailija
50/74 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä? Jotkut täällä vinkuu että ap tekee väärin, koska mies haluaa ilmeisesti sinne perseeseen jotain tunkea. Koska mies haluaa, miehestä tuntuisi hyvältä. Kyllä ny perkele varmaa raiskaaminenkin tuntuu raiskarista hyvältä mutta ei se tarkoita sitä että sitä saisi tehdä. Jos ap ei halua mitään sinne peräreikäänsä ni sinne ei sitten mitään laiteta. Ihme porukkaa täällä...

Vierailija
51/74 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 50!

Ap

Vierailija
52/74 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!

Itse kirjoitin tänne jo anaaliseksin puolesta, mutta olen Ap puolellasi! Ketään ei voi pakottaa ja ei on ei. Varsinkin se, että tappi on todella suuri on minusta todella mautonta. Mies ei siis todellakaan itsekään tiedä mitään anaaliseksistä tai anaalitapeista jos kauhean jöötin sulle on antanut. Nolo mies sinulla tämän suhteen. Pidä pääsi Ap <3

Vierailija
53/74 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla mielipiteesi 52!

Ap

54/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies jo kokeillut tappia itseensä? Minusta on varsinkin anaaliseksistä puhuttaessa erittäin kohtuullista että mies tietää mistä puhuu ennenkuin esittää toivomuksia. Ehdotapa että miehesi kokeilee miltä tappi tuntuu omaan peppuunsa varaten siihen riittävästi aikaa ja liukkaria. Sitten hän voi kokeilla tappia omassa pepussaan samaan aikaan kun olette yhdynnässä tai otat häneltä suihin. Orgasmin voimakkuus voi yllättää miehesi.

Jos hassusti sattuu niin tapille löytyy käyttäjä joka et olekaan sinä. Älä kuitenkaan lupaa tehdä mitään mitä oikeasti et ole valmis tekemään kun pyydät miestä kokeilemaan tappia tai myöhemmin myös kokeilemaan oman elimensä paksuista dildoa pepussaan.

Kaikkeen seksiin liittyy aina oikeus kieltäytyä siitä. Jos tiedät että anaaliseksi on sinulle jostakin syystä ehdoton EI niin miehellesi pitää riittää että sen hänelle kerrot. Kerro myös että et halua hänen sitä jatkossa vonkaavan.

Vierailija
55/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Pp kirjoitti:

Onko mies jo kokeillut tappia itseensä? Minusta on varsinkin anaaliseksistä puhuttaessa erittäin kohtuullista että mies tietää mistä puhuu ennenkuin esittää toivomuksia. Ehdotapa että miehesi kokeilee miltä tappi tuntuu omaan peppuunsa varaten siihen riittävästi aikaa ja liukkaria. Sitten hän voi kokeilla tappia omassa pepussaan samaan aikaan kun olette yhdynnässä tai otat häneltä suihin. Orgasmin voimakkuus voi yllättää miehesi.

Jos hassusti sattuu niin tapille löytyy käyttäjä joka et olekaan sinä. Älä kuitenkaan lupaa tehdä mitään mitä oikeasti et ole valmis tekemään kun pyydät miestä kokeilemaan tappia tai myöhemmin myös kokeilemaan oman elimensä paksuista dildoa pepussaan.

Kaikkeen seksiin liittyy aina oikeus kieltäytyä siitä. Jos tiedät että anaaliseksi on sinulle jostakin syystä ehdoton EI niin miehellesi pitää riittää että sen hänelle kerrot. Kerro myös että et halua hänen sitä jatkossa vonkaavan.

Tässä on oikeasti ideaa. Mä ehdotin mun miehelle ihan tosissani samaa, kun jatkuvasti puhuu kuinka "Eikö voitais vielä kokeilla". Olen harrastanut anaaliseksiä aikaisemman partnerin kanssa, mutta tällä nykyisellä on huomattavasti paksumpi, ei ole onnistunut ja kivun takia en halua enää edes kokeilla.

No, nyt sitten ehdotti anustappia ja tuumasin aikani asiaa mietittyäni, että okei, jos sulle laitetaan se tappi ensin. Olin kaiken lisäksi reilu ja lupasin ostaa kotiin pullon Tequilaa rohkaisuksi :) Miehellä kuitenkin on g-piste siellä perseessä, muttei anna laittaa sinne edes sormea, joten minkä takia mun pitäis sitten ottaa hanuriini jotain rannettani paksumpaa?

Nyt se on pohtinut asiaa jo viikon verran. Saas nähä kuin käy, tuoko pukki tapin vai ei.

Vierailija
56/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko loukkaantua ? Jos mies tietää ettei tule sitä kakkosta saamaan ja silti ostaa tuollaisen niin 90% sesti vitsillä.. Naurahda tilanteelle ja jatka eteenpäin elämässä. Älä itke täällä..

Vierailija
57/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa sormilla ronkkiminen sattuu ja tekee alueen ärtyneeksi

Minua joskus ihmetyttää miten tälläiset ihmiset voivat paskantaa kun jo liukastetun sormen laittaminen perseeseen tuntuu niin helvetin kivuliaalta? Saati sitten synnyttää..

Vierailija
58/74 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua joskus ihmetyttää miten tälläiset ihmiset voivat paskantaa kun jo liukastetun sormen laittaminen perseeseen tuntuu niin helvetin kivuliaalta? Saati sitten synnyttää..

Osa näistä tietenkin provoilee. Osalla tuon ajatuksen esille tuominen on tärkeä perustelu anaaliseksistä kieltäytymiselle, kun heidän suhteessaan perusteluksi ei riitä se että ei halua (en tajua sellaista suhdetta jossa kieltäytymiselle pitäisi olla lääketieteellinen syy). Osalla oikeasti on pötsi sekaisin ja paikat kipeänä vaikkapa aktiivisten peräpukamien vuoksi eli muun kuin vesiruipan lasettaminen pönttöön tuntuu hyvin pahalta. 

Suurin osa tuosta tuskasta on kyllä psykologista. Jos sormessa ei ole kynttä ja ollaan hellävaraisia varoen mahdollisia pukamia sekä käytetään paljon liukkaria niin sormen peppuun laittaminen ihan aikuisten oikeasti ei satu. 

Vierailija
59/74 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Koska useimmat naiset synnyttävät nimenomaan persreiän kautta ;)

Vierailija
60/74 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen rajoittunut! Olen tehnyt sen hyvin selväksi miehelleni vuosia sitten.

Kaikki muut olisivat riemusta kiljuen menneet tunkemaan tapin perseesensä miehensä takia. Mä valitettavasti en halua miellyttää miestäni niin paljon. Surullista, että hän ei sitä vertaa tunne mua ja että meillä on näin erilaiset ajatukset.

Ap

No nyt kun sulla se lelu on, niin mitäs jos ilman miehesi läsnäoloa kokeilisit miltä se siellä tuntuu?

Vai pelkäätkö, että se voisi miellyttää sinua?

Mm. voimakas homofobia johtuu todistetusti omista, tukahdutetuista homoseksuaalisista tunteista.

Jotain peittelet sinäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä