Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Ostaisin 5-vuotiaalle kummipojalleni liput lastenkonserttiin. Mikä bändi uppoaa kohderyhmään? (HKI)

Vierailija

Itselläni on vain tyttöjä ja melkein aikuisia. Mistä 5-vuotiaiden maailmankuva räjähtää? Missä konsertissa takapuoli heiluu ja rokki soi? Hinta ei ole ongelma.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Hevisaurus. 

Tosin kysyisin vanhemmilta, sillä 5-vuotiailla voi olla yhtä monenlaista musiikkimakua kuin on 45-vuotiailla. Eli minusta ei voi kysyä pelkän iän perusteella, että mikä bändi uppoaa.

Vierailija

Taaperoiden taidetuokiot

Taaperoiden taidetuokioissa tutut oopperat nähdään aivan uudella tavalla, kun viehättävässä pienoisteatterissa esiintyvät satuhahmot heräävät eloon. Oopperoiden tärkeimmät tapahtumat ja tarttuvimmat laulut mahtuvat alle puolituntiseen esitykseen.

Ensimmäisenä Taaperoiden taidetuokiossa nähdään uuden asun saava Taikahuilu. Klassikkotarinan kertojana nähdään lintumies Papageno. Teos on sovitettu 2-4-vuotiaiden makuun.

Liput 9 € aikuiset ja lapset/ 7 € päiväkotiryhmät

Vierailija

Eikö ole mitään muuta kuin Hevisaurus? Kysyy ap, koska ei niin perusta Hevisauruksesta. Olisin itse menossa mukaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turmion kätilöt. Jos voitte matkustaa niin Slipknot.

Jep, Turmion Kätilöt. Erinomainen ja lapsi-ystävällinen. Suosittelen!

Toivottavasti lapsesi osaavat olla ihmisixsixsix.

No, mun lapset on isoja eikä heidän ollessa pieniä ollut oikein muita kuin Ti-Ti Nalle ja Fröbelin palikat. Ärsytti vaan, kun ei ap:lle ne lastenkonsertti-vaihtoehdot sitten kelvanneetkaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
5- vuotiaalle pojalle? Ei todellakaan! Robin tai hevisaurus, ehkä jopa elastinen tai cheek.

Tämä siis titinallelle tai fröbeleille..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hevisaurus on vähän wt., eikä välttämättä kaikkien lastenkaan suosikki, jos ei ole entuudestaan tuttu.

Tämä on kyllä jo uskomatonta. Lastenbänditkin jaotellaan WT:ksi. :D

Vierailija

Minä kysyisin vanhemmilta mistä lapsi tykkää koska makuja on monia lapsillakin.

Omat lapseni ovat tuossa iässä tykänneet Hevisauruksesta ja Fröbelin Palikoista. Titi-Nalle oli yksi inhokeista. Mistään Robinista tms. eivät olleet edes kuulleet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat