Marika 20 v ei halunnut omanikäistä miest vaan 9 vuotta vanhemman.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/04adf538-efbe-48c3-af63-97590c04d3b4
Se ei jollekkin sovi että nainen tekee lapsen vanhemman miehen kanssa.
Kommentit (50)
No sehän on vaan hyvä, kun tietää mitä tahtoo. Tämä Marika tiesi haluavansa vakiintua nuorena ja oli valmis saamaan lapsen. Kuka 20v nuori mies on??
Mieheni on kolmen viikon päästä 50 vuotias ja minä olen nyt 38,5 vuotias.
Ei se ole niin kauheaa. Itse olen M42 ja vaimo on 21 transnainen. Ja hän on pre-op bottom. Rakkautta ja elämää se vain on. <3
Haluan 10+ vanhemman miehen koska omanikäiset miehet (pojat) on typeriä ja lapsellisia. Eikä ne edes näytä miehiltä. Karvoja ja partaa pitää olla sekä suuret käsivarret ja sormet.
N22
Miltä vuodelta juttu on? Marika on viisikymppisen nimi.
Fiksun oloinen nuori nainen jutun nopean selailun perusteella, eikä tuo ikäerokaan kumppaniin ole mikään järkyttävä tosiaankaan. Joskus ihmetyttää kuinka suppea valikoima erilaisia hyväksyttäviä tapoja elää ihmisillä joidenkin mielikuvissa on. Tämä jutun naisen valinta on ollut ihan tavallinen vielä muutama vuosikymmen sitten. Kun tällainen valinta ei ole mitenkään pakollinen, ei kenenkään tarvitse nuorena ryhtyä perhettä perustamaan, niin miten se voi ketään ärsyttää? Sama vaikka ikääntyneen äidin kanssa, miten voi ärsyttää kun joku tekee lapsensa 40-vuotiaana?
Jos tekee mieli arvostella muiden elämää, niin arvostelkaa sellaisia joiden elämässä on jotain vahingollista. Kuten vaikka narkkarien lisääntyminen (tämän voi ymmärtää kahdella tapaa, kumpikin huolestuttavaa). Tai kaapuihin pakotetut alistetut musliminaiswt.
Nuorten naisten pitäisi ajatella hieman tätä hetkeä pidemmälle. Jos nyt ei ole suurta eroa, että itse on 25 v. ja mies on 40 v., niin myöhemmin elämässä sillä on. Sitten kun toinen on 70 v. eläkeläinen ja itse 55 v. vielä tiukasti työelämässä oleva. Todennäköistä on päätyä aikanaan omaishoitajaksi papalle ja nuorehkona leskeksi.
Alle 10 - vuoden ikäero ei ole paljon. Riippuu tietysti yksilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan 10+ vanhemman miehen koska omanikäiset miehet (pojat) on typeriä ja lapsellisia. Eikä ne edes näytä miehiltä. Karvoja ja partaa pitää olla sekä suuret käsivarret ja sormet.
N22
Olet kyllä melkoisen yllätyksen edessä, sillä monet kolme- nelikymppiset miehet ne vasta lapsellisia onkin. Ja joo, parta niillä kylä kasvaa, mutta niin kasvaa yleensä kaljamahakin.
Vierailija kirjoitti:
10 v ikäero on normaali.
Ei noin iso ikäero mitenkään yleinen ole.
29v mies on aika nuori viel. Multa kysyttiin paperit siinä iässä viel ku ostin kaljaa nhl-lippikses
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten pitäisi ajatella hieman tätä hetkeä pidemmälle. Jos nyt ei ole suurta eroa, että itse on 25 v. ja mies on 40 v., niin myöhemmin elämässä sillä on. Sitten kun toinen on 70 v. eläkeläinen ja itse 55 v. vielä tiukasti työelämässä oleva. Todennäköistä on päätyä aikanaan omaishoitajaksi papalle ja nuorehkona leskeksi.
Joo kannattaa ehdottomasti miettiä kaikki asiat mahdollisimman tarkkaan, ei kannata ikinä mennä yhtään sen mukaan mikä tuntuu hyvältä, jos vaikuttaa siltä, että esimerkiksi 40 vuoden päästä tämä päätös voi olla sittenkin huono.
Oikeasti nyt. Vaikka kuinka suunnittelisi, niin elämässä ei voi kaikkea suunnittelulla ohjata.
Tunnetteko esimerkiksi ongelman nimeltä kolmen kappaleen probleema? Jo sen ennakoimattomuus kertoo maailman kaoottisuudesta. Vaikka on järkevää tietenkin tehdä päätöksiä niitä punniten, niin kyllä siihen puntariksi riittää summittainen vaaka, turha edes keittiövaakaa vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Harva suhde enää kestää noin kauan. Nämä Marikat ehtivät erota ja tehdä muksuja ties kuinka monen ukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vaan hyvä, kun tietää mitä tahtoo. Tämä Marika tiesi haluavansa vakiintua nuorena ja oli valmis saamaan lapsen. Kuka 20v nuori mies on??
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana. Vaatii todellista kypsyyttä odottaa aikuiseksi asti ennen liikakansoittamiseen osallistumista. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Vaimoni on 20-vuotias, minä 35-vuotias. Meillä on jo yksi lapsi. Tavattiin kun hän oli 18-vuotias. Hän tiesi jo nuoresta lähtien haluavansa lapsia mahdollisimman pian, joten hankki vakaamman kypsemmän miehen perheen perustamiseen. Luonnollinen järjestely.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole nykyään mitenkään tavatonta että eletään 95-vuotiaaksi tai jopa vanhemmaksikin ja pitkäikäisten määrä tulee koko ajan lisääntymään. On ihan hyvin mahdollista että 15 vuotta itseään vanhemman kanssa ehtii olla yhtä aikaa eläkkeellä.
No kyllä minullekin liki viisikymppisenä miehenä kelpaisi vastaavasti nuorempi nainen. Tosin ei enää mitään nelikymppistä vaan 25-30 olisi passeli. Olisi vielä hedelmällinen.
Toisten suhteet kiinnostaa ihmisiä enemmän vaikka se oma suhde voi huonosti. Jos joku on onnellinen ja hyvässä suhteessa niin sitä sitten haukutaan somessa kun oma suhde on päin vittua.