Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakelin ruma nuori nainen täällä vastailee kysymyksiin hetken.

Vierailija
14.12.2015 |

Oletko kenties miettinyt että kuinka tuokin saakelin ruma nainen jaksaa tässä pinnallisessa maailmassa elää? Mikä on se rumuuden määrite? Voiko saakelin ruma nainen henkisesti huonosti vai voiko saakelin ruma nainen olla onnellinen silti? Onko saakelin rumalla naisella yhtään arvoa edes elää? Kysy kysy pois, mitä haluatkaan kysyä. :) Sen jo varmasti tiedättekin että kiusattu on ja paljon, enkä ole yhtään kenenkään päiväuni ja miesten lähestymiset on harvassa jos sitäkään ja törkeää kommenttia saa aika ajoin kuulla milloin selän takana ja milloin päin naamaa. Peiliin katsominen oksettaa aamuisin ja meikattava on, vaikkei sekään tee saakelin rumasta naisesta mitään kaunista, mutta edes päiväksi vähän siistimmän näköisen. Vastattakoon jo siihenkin että olen katkera kun ihan luonnollisesti perusnätti äitini siitti minut maailmaan yhden rumimman miehen kanssa mitä tiedän ja näytän aivan isältäni, mitään piirrettä en äidiltäni perinyt.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote]

Kuulostaa niin tutulta..mulla mies joka sanoo että oon kaunis ja ihana..en ihan usko mutta melkein..kans sama et valokuvissa näytän kamalalta!!

Mut ei välitetä.minkä me voidaan?Mut 30 ja oon ihan ok..:)

Ja ihokin parani kun tuli lapsia![/quote]

Mies, lapsi jne. Et todellakaan elä ap.n todellisuudessa.

Vierailija
42/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miten nainen, jolla on mies ja lapsia voisi olla ruma.

Itsehän olen kelvannut irtoseksiin yhdelle miehelle, jonka sanojen mukaan muutuin ennen seksiä kauniista, siksi sinähän oletkin niin ruma nainen -arvioon. Ihanaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mitä yhteistä tässä tapauksessa on itseään rumana nuorena naisena pitävällä ihmisella- ja tavallisen näköisellä miehellä?

Vastakkaisen sukupuolen huomio. Joutuu pärjäämään muulla kuin ulkonäöllä.

"Minä tiedän monta jotka parisuhteessa ja lapsia..." Juuh, kyllä sitä rumempikin maksumieheksi ja kodin turvaksi kelpaa, sitten kun se aika koittaa. 

Vierailija
44/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ruma nainen -keskusteluja on täällä aina välillä, ja joka ikinen kerta luen niitä epäuskon vallassa. En siis siksi, etten uskoisi ettei kukaan voisi olla 'ruma', vaan siksi että nuo kuvaillut vierailta saadut kommentit ovat ihan käsittämättömiä. Miten oikein säilytät uskon ihmisiin kun joudut kokemaan tuollaista?

Vierailija
45/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa sanoa mitään muuta kuin, että: <3

Vierailija
46/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytät aivan juutalaiselta siis

Vierailija
47/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva? Jotenkin kuullostaa vähän miehen kirjoitukselta.

Vierailija
48/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Oletko ihan vitun tyhmä vai muuten vaan tahditon?

Minusta (olen nainen) tuo ei ole tyhmä kommentti ollenkaan. Jos onkin "butterface", komea kroppa voi korjata monta asiaa. Näin se on miehilläkin ;)

Minäkään en usko että ap on järkyttävän ruma. Ainakin hän on hauska. Sitäpaitsi monet vähän vinksallaan olevat ovat parhaita petikumppaneita. Heitä ei haittaa, jos on vähän naama rutussa ja usein nauttivat seksistä enemmän kuin "kauniit". Ei millään pahalla kauniita kohtaan!

Vierailija
49/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisella vartalo kompensoi kasvoja. Ja milläpä se vartalolla kompensointi onnistuisikaan kun seksiä ei edes näillä kasvoilla saa :-D

Vierailija
50/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että olet ruma. N26

Voi kyllä olen. Minulla on todella rumat kasvonpiirteet, oikein kunnon ulkoneva noidan leuka ja hyvin oudon mallinen nenä, silmät todella kaukana toisistaan, ja syvällä ja maailman epäsymmetrisimmät kulmakarvat, ruma ohut suu jonka pielet kääntyy alaspäin ja valtavat hörökorvat. :) kasvoni on lisäksi hyvin leveät ja miesmalliset. Juuri eilen nauroin sitä ääneen että takaa päin olisin oikein kauniskin ja hiukseni on upeat, mutta eihän se mitään auta 

Ai että. Mä arvasin, että ap ei ole mikään ruma. Ap on joku syntisen törkeän persoonallisen ja karismaattisen näköinen "aatelinen", jolla on mahtava tukkakin ja näyttää perze hyvältä takaapäin, ja siinä se känisee kuinka naama ei ole joku tylsä sievä missukkanaama. ARGH!

Vahva leuka voi olla upea, naisellakin. Muutama superhottisnainen - näyttelijä, malli - omaa valtavan miesleuan. Ja ovat silti kuumia.

Oudon mallinen nenä - voiko olla mitään ihanampaa, kuin jotain muuta kuin tällainen perusperuna mikä omasta peilistä katsoo?

Ruma ohut suu, joka vääntyy alaspäin - siis siellä on joku smirkin omaava supersexy hottis, joka ei vaan tiedä sitä?!

Hörökorvat - eikös nää oo nykyisin ihan keijut, ellei haltiat?

Jaa joo, ja hiukset upeat ja takaa näyttää upeelta, voi nyyh ja kyynel sentään :)

Vierailija
51/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nainen teistä ruma? Monen mielestä hän on todella hottis, ja silti hän ei mätsää "perinteisiin sievyysmittoihin". On nenää, on leukaa, on ohuet huulet.. Kaiken lisäksi hän on kaatanut Jack Nicholsonin, joten..

Vierailija
52/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nainen teistä ruma? Monen mielestä hän on todella hottis, ja silti hän ei mätsää "perinteisiin sievyysmittoihin". On nenää, on leukaa, on ohuet huulet.. Kaiken lisäksi hän on kaatanut Jack Nicholsonin, joten..

Ei. Maksaisin jos voisin näyttää edes noin hyvältä. Ei ap.

Vierailija
53/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä (tosin minun mielestäni Juliette on niin kuuma, että tsiihhhhh...)

http://i.huffpost.com/gen/1669823/images/o-JULIETTE-LEWIS-BRAD-PITT-fac…

Vierailija
55/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or didn't happen.

Vierailija
56/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, harmi että olet saanut kuulla haukkumista! Mikäköhän niitäkin ihmisiä vaivaa... Varmaan jotain entisiä koulukiusaajia.

Tuli vain mieleen, että olen nähnyt mielestäni aika paljon erinäköisiä ihmisiä jo lapsena. Siskoni on kehitysvammainen ja monet hänen kehitysvammaisista ystävistään/työkavereistaan/koulukavereistaan ovat olleet vähän kummallisen tai "ruman" näköisiä. Ei millään pahalla siis. Mietin vain, että ehkä ihmiset olisivat avarakatseisempia jos näkisivät enemmän erilaisia ihmisiä.

Mielestäni ulkonäöllä ei ole niin väliä jos on muuten mukava. Tai en ainakaan voisi kuvitella, että olisin ilkeä jollekin mukavalle ihmisille, vaikka hän olisi kuinka ruma.

Onko sinulla ystäviä, ap? 

Vierailija
57/58 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisella vartalo kompensoi kasvoja. Ja milläpä se vartalolla kompensointi onnistuisikaan kun seksiä ei edes näillä kasvoilla saa :-D

Joillekkin kyllä kompensoi, esim minulle. 

Vierailija
58/58 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Minäkään en usko että ap on järkyttävän ruma. ![/quote]

Alapeukku sille, että et usko hänen kokemuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän