Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakelin ruma nuori nainen täällä vastailee kysymyksiin hetken.

Vierailija
14.12.2015 |

Oletko kenties miettinyt että kuinka tuokin saakelin ruma nainen jaksaa tässä pinnallisessa maailmassa elää? Mikä on se rumuuden määrite? Voiko saakelin ruma nainen henkisesti huonosti vai voiko saakelin ruma nainen olla onnellinen silti? Onko saakelin rumalla naisella yhtään arvoa edes elää? Kysy kysy pois, mitä haluatkaan kysyä. :) Sen jo varmasti tiedättekin että kiusattu on ja paljon, enkä ole yhtään kenenkään päiväuni ja miesten lähestymiset on harvassa jos sitäkään ja törkeää kommenttia saa aika ajoin kuulla milloin selän takana ja milloin päin naamaa. Peiliin katsominen oksettaa aamuisin ja meikattava on, vaikkei sekään tee saakelin rumasta naisesta mitään kaunista, mutta edes päiväksi vähän siistimmän näköisen. Vastattakoon jo siihenkin että olen katkera kun ihan luonnollisesti perusnätti äitini siitti minut maailmaan yhden rumimman miehen kanssa mitä tiedän ja näytän aivan isältäni, mitään piirrettä en äidiltäni perinyt.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Jos alle 30, niin koitapa vähän piristyä ja keksiä sitten jotain muuta sisältöä elämällesi kuin se peiliin tuijottelu jos et kerta ole ulkonäköösi tyytyväinen. Oletko hyvä esim. jossain opiskeluun liittyvässä, mistä olet kiinnostunut? Ja aika pienelle vaivalla/rahalla saat itsestäni ihan ihmisen näköisen, liikunta+ruokavalio+nätti meikki tekee jo ihmeitä!

ps. nainen ei "siitä" ketään.

t. Tinja 

Anteeksi, tämä jäi välistä huomaamattani. Vähän epäjärjestyksesä nyt näihin vastailen kun tämä mun mobiili ei aluksi näyttänyt kaikkia kommentteja joita tänne on tullut, nöyrimmät anteeksipyyntöni siis siitä jos se jotakin haittaa! :) Mä olen 22-vuotias. Mä olen tässä keskittynyt nyt parhaani mukaan serllaisiin asioihin joista pidän. Olen hyvin taiteellinen ihminen, maalailen ja piirtelen ja tykkään soittaa pianoa. halusin joskus näytellä mutta itsetuntoni ei ollut riittävä siihen, pelkäsin jatkuvasti muiden tuijotuksia ja sitä parrasvaloissa olemista vaikka näytellä nyt voi kaikennäköiset mutta itse en pystynyt edes teatteriharrastusta huononitsetuntoni vuoksi aloittamaan joten hautasin sen. Tuskin noissa piireissä edes kukaan arvostelee mitään ulkonäköä, mutta kun olin niihin törmännyt ihan mitä ihmeellisimmissä tilanteissa oikeasti että elin siinä oletuksessa että missä vaan on ok töksäyttää toisen ulkonäöstä kommenttia.  kiitos kannustavasta kommentistasi! Toivon että joskus rohkenen jopa sinne teatterikouluun jonne edelleen ajoittain haikailenkin. En vaan kestä nähdä itseäni missään kuvissa tai videoissa ollenkaan. :D 

Vierailija
22/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ruma nainen. Tsemppiä ja rohkeutta sinne <3 Vuosien sinnikkyydellä uskaltaa lopulta oikeasti tehdä niitä asioita mitä ei ennen kyennyt tekemään. Minulle oli kova paikka edes aloittaa kodin ulkopuolisia harrastuksia rumuuteni takia, mutta nykyisin tiedän, että rumallakin naisella on oikeus nauttia elämästään ja saavuttaa omia tavoitteitaan vaikka kasvot eivät näytä muille miellyttäviltä.

Miestä en toki koskaan saanut, mutta vartaloni on todella hyvä ja tätä kautta en ole saanut enää vähään aikaan suoraa (ei pyydettyä) kritiikkiä tai haukkumista miehiltä, eli jotain plussaa sentään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan seurustellut? Täällä yksi ruma jo 41-vuotias, jolle ei ole koskaan sitä onnea suotu...

Vastasin jo johonkin kommenttiin mutta vastataan tähänkin. EI, en ole seurustellut. Olen siinä raadollisessa tietoisuudessa että kenenkään ei tarvitse mun rumaa naamaani katsella. Jos joku lähestyy niin läehstyköön ja tutustukoon mutta epäilen hyvin vahvasti. :) Noh, pärjään kyllä itsenänikin vielä loistavasti kun olen koittanut panostaa vain omaan elämääni, omiin harrastuksiini ja sellaiseen. Mutta olen kyllä oikeasti yksinäinen ihminen, harrastuksenikin on juuri niitä joita teen ihan yksin kotonani jne. Onhan tällainen oikeasti  ruma ihminen näkymätön noilla markkinoilla, se on ihan fakta, ja ei ole tarvetta itse lähteä vielä ketään lähestymään kun on ihan ok näin enkä kerkiä ajattelemaan edes noita asioita. Tästä tulikin mieleen kun täällä palstalla joku hörhö kuuluttaa kuinka tärkeää on neitsyt nainen, niin pysympä sitten ikuisesti miljoonien arvoisena edes sen neitsyyden vuoksi sitten! :D Olen kyllä jotenkin pöyristynyt siitä että ihmiset ei usko että joku voi oikeasti olla ruma, ei millään. koko ajan tähän tuolee tuota että jos itsetuntoni olisi parempi, pitäisin huolta ihosta tms. pukeutumis juttuja, mutta ne ei poista sitä tosiasiaa että mun naama on oikeasti ruma, se ihan totta on. Varmaan meitä rumia ei niin paljoa näy kun me viihdytään enemmän omassa kolossamme eikä olla tuolla jatkuvasti ihmisten ilmoilla, tai ainakin minä näin teen. :) Tavallaan en pidä siitäkään että sitä rumuutta koitetaan peitellä sillä että se on vain omassa päässä, kyllä rumuutta oikeasti on olemassa, samaan aikaan kuitenkin näkyy jatkuvaa ulkonäkökeskeisyyttä mediassa ja ihmisten ilmoilla muutenkin! Tämä on aika suuri ristiriita.

Vierailija
24/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon saat haukkuja ulkonäöstäsi? Mäkin olen ruma ja lähes viikoittain teinipojat huutelevat törkeyksiä kaupoilla yms. Yöelämä tosin on kamalinta, kun ihan suoraan päin naamaa tullaan kauhistelemaan minkä näköinen olen.

Vierailija
25/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan yhtä tyhjän kanssa ilman kuvia AP:stä.

Vierailija
26/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin antaa ap:lle halin! Maailma on pinnallinen ja todella moni päätyy täällä yksinäiseksi... esimerkiksi minä hieman yli kolmekymppinen tavallisen näköinen nainen. Kun en vaan kelpaa, niin en kelpaa kenellekään tasoiselleni miehelle (huomattavasti huonompitasoisia kylläkin kiinnostaisi), niin olen mieluummin yksin. Todella ikävää jos sinua haukutaankin päin naamaa! Tuollaista ei saisi tapahtua. Onhan sinulla edes ystäviä joilta saat tukea?

Vierailija
27/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Oletko ihan vitun tyhmä vai muuten vaan tahditon?

Ei vaan kunnioittava. AP haluaa käsitellä itseään rumana naisena tässä ketjussa, joten en lähde vääntämään mitään "olet varmasti kaunis, mmm, slurps" juttuja, koska en usko hänen haluavan sitä ja se ei vastaa hänen todellisuuskäsitystään. Toki hän voi sisäisesti kaunis olla jne.

-Mies 29v + 1v-

En minäkään lähtenyt, mutta kommenttisi on silti aivan vajaa ja antaa aloittajalle sen kuvan, että hänen pitäisi keksiä myös vartalostaan ns. rumia kohtia. Sitäpaitsi, mitä ihmeen lisäarvoa tuot tähän keskusteluun miehenä, jossa nuori nainen purkaa tuntojaan rumana  NAISENA olemisesta?

Ei vaan halusin hänen etsivän vartalostaan hyviä asioita; sinä vain oletat asioita.

Et perustellut miten se on 'vajaa'.

AP ei kieltänyt miehiä kysymästä asioista; eikö se ole vain hyvä jos miehetkin tietävät miltä maailma näyttää ruman naisen silmin. Minua ainakin kiinnostaa tietää, koska minun nähdäkseni rumalla naisella ja tavallisella miehellä on sellaisia yhteisiä kokemuksia ja tuntoja, mistä tavallisennäköisellä tai kauniilla naisella ei ole tietoa.

-Mies 29v + 1v-

Muotoilet kysymyksesi olettamukseksi "Onko vartalosikin ruma?" Eli sinä oletat, en minä. Sinun näkemyksesi ei ole yhtäkuin todellisuus, eli se mitä yhteistä tässä tapauksessa on itseään rumana nuorena naisena pitävällä ihmisella- ja tavallisen näköisellä miehellä? Ensinnäkin eroavaisuudet alkavat jo sukupuolesta, naiset tunnetusti suhtautuvat ulkönäköönsä kriittisemmin kuin miehet. AP:n ikää en tietysti tiedä, OLETAN kuitenkin että aika nuoresta kuten jo otsikkokin kertoo täytyy olla kysymys. Tiivistettynä: En usko, että sinulla on minkäänlaista kokekemuspohjaa samaistua tämän. ns ruman nuoren naisen tuntoihin. Ja jos niin kuitenkin vielä kuvittelet, olet yksinkertaisesti vajaa.

Vierailija
28/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen ruma nainen. Tsemppiä ja rohkeutta sinne <3 Vuosien sinnikkyydellä uskaltaa lopulta oikeasti tehdä niitä asioita mitä ei ennen kyennyt tekemään. Minulle oli kova paikka edes aloittaa kodin ulkopuolisia harrastuksia rumuuteni takia, mutta nykyisin tiedän, että rumallakin naisella on oikeus nauttia elämästään ja saavuttaa omia tavoitteitaan vaikka kasvot eivät näytä muille miellyttäviltä.

Miestä en toki koskaan saanut, mutta vartaloni on todella hyvä ja tätä kautta en ole saanut enää vähään aikaan suoraa (ei pyydettyä) kritiikkiä tai haukkumista miehiltä, eli jotain plussaa sentään :)

Kiitos kommentista. Toivottavasti mullekin sitten suodaan sitä rohkeutta ja uskallusta lähteä joskus niitä asiota tekemään, yritän kyllä parhaani. :) Kommenttisi on hyvin rohkaiseva. Ihmisoikeus se kuuluu kaikille tosiaan, ja samat arvot mitä muillakin on! Tämä maailma on toisinaan vaan niin hirveän kiero ja paha paikka kaikella ulkonäkökeskeisyydellään. Ymmärtäisin jos hakeutuisin esim. johonkin kasvokeskeiseen julkisuuteen tämän naamani kanssa että sitä jatkuvaa palautetta sitten tulisi, mutta kun sitä oikeasti on tullut tuolla ihan tavallisessa arjessa ihan ihmeellisissä paikoissa. Rupesin tuossa pari vuotta sittne jo sanomaankin että; "Joo, se on mun naamani, ja mä olen se joka sen kanssa joutuu elämään joka hekutin päivä, en ole sitä kenenkään verkkokalvoille tyrkyttänyt koskaan, enkä aio sen vuoksi jatkuvasti johonkin naamariin pukeutua ettei vaan ketään se häiritsisi. kiitos hei." Tuollaisen sanottua ihmiset usein menee hämilleen ja se saa heidät edes vähän ajattelemaan onko kellään oikeasti muka oikeutta ihan ketä vaan muuten vaan lähteä arvostelemaan, vai voiko ne ajatukset pitää siellä omassa päässään! :) Onneksi nykyään noita pöljiä näkyy ja kuuluu entistä vähemmän ja itse aion entistä enemmän uskaltaa olla ihmisteln ilmoilla! 

Vierailija
29/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan seurustellut? Täällä yksi ruma jo 41-vuotias, jolle ei ole koskaan sitä onnea suotu...

Vastasin jo johonkin kommenttiin mutta vastataan tähänkin. EI, en ole seurustellut. Olen siinä raadollisessa tietoisuudessa että kenenkään ei tarvitse mun rumaa naamaani katsella. Jos joku lähestyy niin läehstyköön ja tutustukoon mutta epäilen hyvin vahvasti. :) Noh, pärjään kyllä itsenänikin vielä loistavasti kun olen koittanut panostaa vain omaan elämääni, omiin harrastuksiini ja sellaiseen. Mutta olen kyllä oikeasti yksinäinen ihminen, harrastuksenikin on juuri niitä joita teen ihan yksin kotonani jne. Onhan tällainen oikeasti  ruma ihminen näkymätön noilla markkinoilla, se on ihan fakta, ja ei ole tarvetta itse lähteä vielä ketään lähestymään kun on ihan ok näin enkä kerkiä ajattelemaan edes noita asioita. Tästä tulikin mieleen kun täällä palstalla joku hörhö kuuluttaa kuinka tärkeää on neitsyt nainen, niin pysympä sitten ikuisesti miljoonien arvoisena edes sen neitsyyden vuoksi sitten! :D Olen kyllä jotenkin pöyristynyt siitä että ihmiset ei usko että joku voi oikeasti olla ruma, ei millään. koko ajan tähän tuolee tuota että jos itsetuntoni olisi parempi, pitäisin huolta ihosta tms. pukeutumis juttuja, mutta ne ei poista sitä tosiasiaa että mun naama on oikeasti ruma, se ihan totta on. Varmaan meitä rumia ei niin paljoa näy kun me viihdytään enemmän omassa kolossamme eikä olla tuolla jatkuvasti ihmisten ilmoilla, tai ainakin minä näin teen. :) Tavallaan en pidä siitäkään että sitä rumuutta koitetaan peitellä sillä että se on vain omassa päässä, kyllä rumuutta oikeasti on olemassa, samaan aikaan kuitenkin näkyy jatkuvaa ulkonäkökeskeisyyttä mediassa ja ihmisten ilmoilla muutenkin! Tämä on aika suuri ristiriita.

Jep, minäkin olen valinnut erakkomaisen elämäntavan paljolti rumuuteni takia joten ei minua kauheasti tuolla katukuvassa näy. Töissä käyn koodailemassa yksikseni. Sitten käyn ruokakaupassa, enpä juuri koskaan muualla. Harrastelen kotona tehtäviä asioita myöskin, eli pelaan tietokoneella, luen kirjoja, joskus innostun jostain käsitöistä tai askartelusta. Nykyisin olen ihan onnellinen näin, mutta kyllä se kesti kauan sopeutua erakoksi, varmaan vasta jossain 35 vuoden iässä alkoi iolla niin etten jatkuvasti tuntenut yksinäisyyttä ja ahdistusta. Silloin lääkitsin noita alkoholin suurkulutuksellakin...

Tuo on myös totta tuo että on hassua että rumuuden olemassaoloa vähätellään ja annetaan jotain vinkkejä jotka toimivat sellaiselle ehkä vähän kolkon näköiselle tai yksittäisen ruman piirteen omaaville, mutta ei meille petolinnun perseille ;) Nyt vanhemmiten minä olen tullut muutenkin siihen tulokseen, että en edes  yritä rumuuttani peitellä meikillä tai millään, vaan minulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olen, peittelemättä. Saavatpahan muut tuntea hyvää oloa omasta ulkonäöstään, jos vertaavat minuun :D 

(Ja olen tosiaan ruma monella tapaa. Olen ylipainoinen, lyhyt, kaulaton, mulla on jätti-isot korvat, pienet viirusilmät pulleiden luomien alla, ruskearaitaiset ja -pilkkuiset hampaat kiitos synnynnäisten kiillepuutosten, naama on munan muotoinen eli kapea otsa ja leveä leuka... Kyömyselkä on myös hauskan näköinen.)

Vierailija
30/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Ihan asiallinen kysymys. Jos vartalo on normaalin rajoissa, niin silloin ap ei ole saakelin ruma.

Vierailija
31/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Vartaloni on ainoa asia ulkonäössäni joka ei ole ruma. Olen hyvin naisellinen mutta siro, tiimalasivartaloinen nainen, hiuksistani pidän myös sekä kynnet on kauniit  ja vahvat, mutta ei ne tätä naamaa pelasta millään. :)

Ihminen näyttää peilin kautta ihan erilaiselta kun toisen silmiin..onko huono iho?Koita parantaa se niin itsetunto ponkaisee nousuun..

No  kun se on mulla niin että saatan näyttää peilissä jopa joinakin päivinä normaalilta mutta joudunpa sitten taas kuvaan ja videokuvaan ja kyllä huomaa kuinka muihin verrattuna oikein rumuus paistaa. :) Iho on jonkin verran kyllä epäpuhtauksiin altis mutta koitan pitää siitä parhaani huolen. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että naama on viksallaan nimenomaan niiden epämääräisten mittasuhteiden vuoksi, eikä siinä auta se mailman paras ihokaan mitään, kun on oikeasti ruma. Itsetuntoani yritän tässä parhaani mukaan kasvattaa, sillä tavalla että pukeudun siististi, laitan hiukseni hienosti kun ne ovat selkeä vahvuuteni sekä olen avoin ja hymyilen jopa sille rumalle peilikuvalleni, sekä muistan olla kiitollinen sellaisista asioista mitkä ovat oikeasti tärkeämpiä tässä elämässä kuin ulkonäkö, pyrin keskittämään huomion mun hyviin puoliin rumien kasvojen sijasta ja täytyy sanoa että pikkuhiljaa tämä tuottaa jopa hyvää tulosta! Vielä itsetunto ei ole paras mahdollinen mutta selkeä ero on vuoden takaiseen jolloin saatoin katsellen peilistä itkeä ja suoraan sanottuna vihata itseäni ja haukkua ja nälviä niin että teki mieli repiä koko naama irti melkein. Enää ei ihan noin pahassa jamassa olla mutta vielä on matkaa oikein hyvään itsetuntoon jossa voin olla sinut ruman naamani kanssa täysin ja ehkä jopa löytää siitä jotain hyvääkin joskus? tiedä sitä. :)

Kuulostaa niin tutulta..mulla mies joka sanoo että oon kaunis ja ihana..en ihan usko mutta melkein..kans sama et valokuvissa näytän kamalalta!!

Mut ei välitetä.minkä me voidaan?Mut 30 ja oon ihan ok..:)

Ja ihokin parani kun tuli lapsia!

Vierailija
32/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olet sananmukaisesti ruma. Olet pikemminkin persoonallisen näköinen. Moni nainen, kaikesta pukeutumisesta ja laittautumisesta huolimatta, ei vain osaa olla parhaan näköinen itsensä. Pyydä neuvoja joltain, jolla on silmää nähdä parhaat puolesi ja ulkoiset mahdollisuutesi. Jokainen kaksikymppinen on luonnostaan ihan ok-näköinen, kunhan osaa olla sellainen. Kilot kyllä kannattaa karistaa,

Vierailija
33/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon saat haukkuja ulkonäöstäsi? Mäkin olen ruma ja lähes viikoittain teinipojat huutelevat törkeyksiä kaupoilla yms. Yöelämä tosin on kamalinta, kun ihan suoraan päin naamaa tullaan kauhistelemaan minkä näköinen olen.

Paljon, nykyään toki vähemmän, mutta edelleen jonkin verran. Ihan ala-asteelta asti on ollut raadollista, silloin jo olin silmätikku ja kiusattiin, jatkuvasti syynättiin poikien puolesta "Kuunnelkaa nyt mitä toi erumilus puhuu, kattokaa kuinka rumasti sen suu menee", "Hyyi possusilmä tule kohti!!! äkkiä karkuun possusilmää". "Kuulitteko mitä toi ruma hörökorva vastasi tunnilla!" Se oli jatkuvaa, siihen välillä puututtiin opettajien puolelta mutta ei tarpeeksi mielestäni. Teini-iässä aloin meikkaamaan rutkasti, peittämään itseäni. En enää koskaan viitannut tunnilla ja halusin vain pois. Muistan kuinka ne teinipohjat arvosteli hyi vittu kuinka rumaa, oti jää ikuisesti yksin, potki maahan ja nauroi päin naamaa vaikka olin vain kävelemässä ohi, jälleen kerran olin jonkun saatanan ulkonäkölinssin keskellä kun mua sai niin rajusti jatkuvasti haukkua milloin milläkin uudella nimityksellä, saatanan korppikotka ja torakka... Halusin vain olla yksin ja näkymätön, miksi ei voi suoda sitä ettei huomatu, miksi oli pakko piikitellä ja haukkua, halusin vain olla näkymätön. Myöhemmin alkoi tuo yö-elämä, kävin kenties paristi ja tajusin että ei ole mun juttu, ihan hirveyksiä tuli sielläkin vastaan. Arjessa ihan vain kaupassa käydessä kuului milloin mitäkin, harrastin liikuntaa jossa oli myös nuoria miehiä ja enköhän kuullut ohi mennessä heidänkin keskustelevan mun rumuudesta ja nauravan. Näitä on niin paljon että jos tähän kaiken kirjoittaa niin tulee turhan pitkä lista.

Vierailija
34/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Ei vaan kunnioittava. AP haluaa käsitellä itseään rumana naisena tässä ketjussa, joten en lähde vääntämään mitään "olet varmasti kaunis, mmm, slurps" juttuja, koska en usko hänen haluavan sitä ja se ei vastaa hänen todellisuuskäsitystään. Toki hän voi sisäisesti kaunis olla jne.

-Mies 29v + 1v-

En minäkään lähtenyt, mutta kommenttisi on silti aivan vajaa ja antaa aloittajalle sen kuvan, että hänen pitäisi keksiä myös vartalostaan ns. rumia kohtia. Sitäpaitsi, mitä ihmeen lisäarvoa tuot tähän keskusteluun miehenä, jossa nuori nainen purkaa tuntojaan rumana  NAISENA olemisesta?

Minä ainakin sain kommentista sen kuvan, että haluttiin tuoda ilmi sitä että hyvällä vartalolla voi "kompensoida", vaikka kasvoista ei olisikaan kaunis. Ihan asiallinen kysymys ja miksi mies ei saisi täällä kysymyksiä esittää siinä missä naisetkin. Kyllähän naisetkin kyselee miehiltä vastaavissa ketjuissa. Ja siinäkin mielessä kysymys oli mielestäni hyvä, että harva meistä on sekä kasvoista ja vartalosta "täydellinen". Ap:lla on siinä mielessä hyvä tilanne, että vaikka et olisi kasvoihisi tyytyväinen niin kuulostat muuten kaikin puolin olevan hyvässä kunnossa, vartaloltasi, hiuksiltasi ja muilta osin kaunis. Ja vaikka pitäisit kasvojasi rumina niin yritä kääntää se vahvuudeksesi, usein kaikkein viehättävimmät ihmiset ovat juuri niitä "oudon" näköisiä, joilla on oma tyyli ja joista erilaisuus tekee todella kiinnostavan näköisen.

Vierailija
35/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Vartaloni on ainoa asia ulkonäössäni joka ei ole ruma. Olen hyvin naisellinen mutta siro, tiimalasivartaloinen nainen, hiuksistani pidän myös sekä kynnet on kauniit  ja vahvat, mutta ei ne tätä naamaa pelasta millään. :)

Ihminen näyttää peilin kautta ihan erilaiselta kun toisen silmiin..onko huono iho?Koita parantaa se niin itsetunto ponkaisee nousuun..

No  kun se on mulla niin että saatan näyttää peilissä jopa joinakin päivinä normaalilta mutta joudunpa sitten taas kuvaan ja videokuvaan ja kyllä huomaa kuinka muihin verrattuna oikein rumuus paistaa. :) Iho on jonkin verran kyllä epäpuhtauksiin altis mutta koitan pitää siitä parhaani huolen. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että naama on viksallaan nimenomaan niiden epämääräisten mittasuhteiden vuoksi, eikä siinä auta se mailman paras ihokaan mitään, kun on oikeasti ruma. Itsetuntoani yritän tässä parhaani mukaan kasvattaa, sillä tavalla että pukeudun siististi, laitan hiukseni hienosti kun ne ovat selkeä vahvuuteni sekä olen avoin ja hymyilen jopa sille rumalle peilikuvalleni, sekä muistan olla kiitollinen sellaisista asioista mitkä ovat oikeasti tärkeämpiä tässä elämässä kuin ulkonäkö, pyrin keskittämään huomion mun hyviin puoliin rumien kasvojen sijasta ja täytyy sanoa että pikkuhiljaa tämä tuottaa jopa hyvää tulosta! Vielä itsetunto ei ole paras mahdollinen mutta selkeä ero on vuoden takaiseen jolloin saatoin katsellen peilistä itkeä ja suoraan sanottuna vihata itseäni ja haukkua ja nälviä niin että teki mieli repiä koko naama irti melkein. Enää ei ihan noin pahassa jamassa olla mutta vielä on matkaa oikein hyvään itsetuntoon jossa voin olla sinut ruman naamani kanssa täysin ja ehkä jopa löytää siitä jotain hyvääkin joskus? tiedä sitä. :)

Kuulostaa niin tutulta..mulla mies joka sanoo että oon kaunis ja ihana..en ihan usko mutta melkein..kans sama et valokuvissa näytän kamalalta!!

Mut ei välitetä.minkä me voidaan?Mut 30 ja oon ihan ok..:)

Ja ihokin parani kun tuli lapsia!

Musta on ihana kuulla että sä olet löytänyt miehen ja saanut lapsia. <3  Mä halyuan kyllä perheen myös joskus mutta nyt pidän sitä ajatusta vielä niin syrjässä kun en usko että kukaan haluaa tätä mun naamaa katsella koskaan. 

Vierailija
36/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa olet sananmukaisesti ruma. Olet pikemminkin persoonallisen näköinen. Moni nainen, kaikesta pukeutumisesta ja laittautumisesta huolimatta, ei vain osaa olla parhaan näköinen itsensä. Pyydä neuvoja joltain, jolla on silmää nähdä parhaat puolesi ja ulkoiset mahdollisuutesi. Jokainen kaksikymppinen on luonnostaan ihan ok-näköinen, kunhan osaa olla sellainen. Kilot kyllä kannattaa karistaa,

Tuollainen vähättely on ilkeää, sivistymätöntä ja naiivia, sillä siinä sivuutetaan täysin kertojan omien kokemusten painoarvo.

Tuskinpa me rumat naiset ollaan päästämme keksitty näitä lukuisia kertoja, jolloin mm. erityisesti miehet ovat katsoneet oikeudekseen haukkua, vähätellä ja nöyryyttää meitä suoraan ulkonäöstämme johtuen.

Vierailija
37/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v-

Minä ainakin sain kommentista sen kuvan, että haluttiin tuoda ilmi sitä että hyvällä vartalolla voi "kompensoida", vaikka kasvoista ei olisikaan kaunis. Ihan asiallinen kysymys ja miksi mies ei saisi täällä kysymyksiä esittää siinä missä naisetkin. Kyllähän naisetkin kyselee miehiltä vastaavissa ketjuissa. Ja siinäkin mielessä kysymys oli mielestäni hyvä, että harva meistä on sekä kasvoista ja vartalosta "täydellinen". Ap:lla on siinä mielessä hyvä tilanne, että vaikka et olisi kasvoihisi tyytyväinen niin kuulostat muuten kaikin puolin olevan hyvässä kunnossa, vartaloltasi, hiuksiltasi ja muilta osin kaunis. Ja vaikka pitäisit kasvojasi rumina niin yritä kääntää se vahvuudeksesi, usein kaikkein viehättävimmät ihmiset ovat juuri niitä "oudon" näköisiä, joilla on oma tyyli ja joista erilaisuus tekee todella kiinnostavan näköisen.

Kiitos kommentistasi! :) Tuli jotenkin hyvä olo tuosta ettei ole ihan menetetty tapaus kun on edes jotain vahvuuksia ulkonäössä. Ehkä joskus uskallan sinne parisuhdemarkkinoille myöhemmin? Vielä en saa mitään vahuuksia näin rumasta naamastani käännettyä mutta katsotaan mihin edistytään kovalla työllä ja sinnikkyydellä itsetunnon kanssa. 

Vierailija
38/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vähättely on ilkeää, sivistymätöntä ja naiivia, sillä siinä sivuutetaan täysin kertojan omien kokemusten painoarvo.

Tuskinpa me rumat naiset ollaan päästämme keksitty näitä lukuisia kertoja, jolloin mm. erityisesti miehet ovat katsoneet oikeudekseen haukkua, vähätellä ja nöyryyttää meitä suoraan ulkonäöstämme johtuen.

Joo, voi miten mä toivoisinkaan että asia olisi vain noin että ei olisikaan sanalla sanoen ruma... Mutta kun se ei ole koko totuus ollenkaan, Hyvin usein tähän törmää ettei muka oikeasti rumia ihmisiä ole vaan se on niiden keksimää harhaa ja kaikki on ok-näköisiä. Noh, se on suorainainen valhe oikeasti. kyllä meitä on, ja se maailma mitä meille on on todella raadollinen. On hyvin helppoa sanoa tuollatavalla ettei rumuutta ole, silloin kun ei itse siihan maailmaan ole koskaan tutustunutkaan.... :( Nämä ovat todellisia asioita mun elämässäni ja se miten mua, OIKEASTI rumaa naista kohtaan on käyttäydytty kertoo kyllä puolestaan. Kyllä muistan hyvin kuinka helppoa oli mm. koulussa niillä rumilla pojilla oikeastaan, ei heihin koskaan tullut samaa kohtelua vastaan, hekin haukkuivat ja nälvivät mua, rumaa tyttöä. toki heillä ei ollut sitten seurustelukumppania esimerkiksi, mutta oikeasti rumia miehiä kohtaan harvemmin hyökätään samalla tapaa kuin rumia naisia.. Välillä toivoin että olisin voinut edes syntyä pojaksi niin en olisi jatkuva kohde. Enkä nyt toki sano ettei ketään poikaa kiusata, se ei ole se totuus mutta kyllä naiset saavat osakseen suurimman osan ulkonäkökritiikistä vaikka olisivatkin vain "ok-näköisiä", mutta kun tullaan siihen että on oikeasti todella ruma nainen, niin silloin saa jo kohdella kuin mitäkin alinta roskasakkia, potkia ja nälviä miten sattuu ja paljon enemmän kuin näitä "vain ok-näköisiä". Se on ollut raadollinen todellisuus ja toivon että tästä asiasta pystyttäisiin keskustelemaan enemmän sitä lainkaan vähättelemättä. 

Vierailija
39/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin tätä palstaa, ja kyllä täälläkin huokuu se ikävyys aika pahasti. :) haukutaan kaikki mammat ties minkänäköisiksi luuskaksi ja kaikkia lihavia saa arvostella täällä ihan vapaasti ja ihan mistä ja kestä vaabn löydetään rumaa ulkonäkö piirrettä. Jotenkin tulen surulliseksi sellaisia kommentteja lukiessa. 

Vierailija
40/58 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v-

Kiitos kommentistasi! :) Tuli jotenkin hyvä olo tuosta ettei ole ihan menetetty tapaus kun on edes jotain vahvuuksia ulkonäössä. Ehkä joskus uskallan sinne parisuhdemarkkinoille myöhemmin? Vielä en saa mitään vahuuksia näin rumasta naamastani käännettyä mutta katsotaan mihin edistytään kovalla työllä ja sinnikkyydellä itsetunnon kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän