Saakelin ruma nuori nainen täällä vastailee kysymyksiin hetken.

Vierailija

Oletko kenties miettinyt että kuinka tuokin saakelin ruma nainen jaksaa tässä pinnallisessa maailmassa elää? Mikä on se rumuuden määrite? Voiko saakelin ruma nainen henkisesti huonosti vai voiko saakelin ruma nainen olla onnellinen silti? Onko saakelin rumalla naisella yhtään arvoa edes elää? Kysy kysy pois, mitä haluatkaan kysyä. :) Sen jo varmasti tiedättekin että kiusattu on ja paljon, enkä ole yhtään kenenkään päiväuni ja miesten lähestymiset on harvassa jos sitäkään ja törkeää kommenttia saa aika ajoin kuulla milloin selän takana ja milloin päin naamaa. Peiliin katsominen oksettaa aamuisin ja meikattava on, vaikkei sekään tee saakelin rumasta naisesta mitään kaunista, mutta edes päiväksi vähän siistimmän näköisen. Vastattakoon jo siihenkin että olen katkera kun ihan luonnollisesti perusnätti äitini siitti minut maailmaan yhden rumimman miehen kanssa mitä tiedän ja näytän aivan isältäni, mitään piirrettä en äidiltäni perinyt.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Minkä ikäinen olet? Jos alle 30, niin koitapa vähän piristyä ja keksiä sitten jotain muuta sisältöä elämällesi kuin se peiliin tuijottelu jos et kerta ole ulkonäköösi tyytyväinen. Oletko hyvä esim. jossain opiskeluun liittyvässä, mistä olet kiinnostunut? Ja aika pienelle vaivalla/rahalla saat itsestäni ihan ihmisen näköisen, liikunta+ruokavalio+nätti meikki tekee jo ihmeitä!

ps. nainen ei "siitä" ketään.

t. Tinja 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko että olet ruma. N26

Voi kyllä olen. Minulla on todella rumat kasvonpiirteet, oikein kunnon ulkoneva noidan leuka ja hyvin oudon mallinen nenä, silmät todella kaukana toisistaan, ja syvällä ja maailman epäsymmetrisimmät kulmakarvat, ruma ohut suu jonka pielet kääntyy alaspäin ja valtavat hörökorvat. :) kasvoni on lisäksi hyvin leveät ja miesmalliset. Juuri eilen nauroin sitä ääneen että takaa päin olisin oikein kauniskin ja hiukseni on upeat, mutta eihän se mitään auta kun naama on niin saakelin ruma :) Päivittäin tekisi mieli mennä johonkin naaman vaihtoleikkaukseen mutta eihän sellaiseen ole varaa enkä tiedä voiko näin vaikeaa tapausta edes pelastaa miltään osin! :D Otan asian huumorilla onneksi mutta sattuuhan se välillä, olen hyvin yksinäinen asian takia myös mutta suhteeseen en aio koskaan ryhtyä, turha sitä ketään on pakottaa aamusta iltaan tällaista rumaa naamaa katseleen eikä kukaan vapaaehtoisesti tahdokaan. 

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Oletko ihan vitun tyhmä vai muuten vaan tahditon?

Ei vaan kunnioittava. AP haluaa käsitellä itseään rumana naisena tässä ketjussa, joten en lähde vääntämään mitään "olet varmasti kaunis, mmm, slurps" juttuja, koska en usko hänen haluavan sitä ja se ei vastaa hänen todellisuuskäsitystään. Toki hän voi sisäisesti kaunis olla jne.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Täällä toinen ruma nainen..olen kauneimmillani nyt 30 vuotiaana..olen aina luullut olevani ruma koska itsetunto romutettu kotona ja koulussa..en olekaan niin ruma ja itsetunto on nyt huipussaan..en tunne ketään rumaa ihmistä joten tokko olet sinäkään..luulet vaan..älä meikkaa niin paljon vaan pue yllesi itsetunto ja ylpeys meikki..

Olet nielestäsi ruma!So what?Sinä olet sinä ja jos ei kelpaa ei kelpaa.

En usko että olet ruma!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Vastaan hänen puolestaan. Tuo on tyypillistä miesten käytöstä rumia naisia kohtaan. Tuollaisia ne miehet ovat. Minäkin olen erittäin ruma nainen ja miesten käytös on todella sairasta minua kohtaan. En uskoisi jos en olisi itse kokenut sitä. Mutta ei naiset sen parempia ole, yhtä pahoja hekin.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Vartaloni on ainoa asia ulkonäössäni joka ei ole ruma. Olen hyvin naisellinen mutta siro, tiimalasivartaloinen nainen, hiuksistani pidän myös sekä kynnet on kauniit  ja vahvat, mutta ei ne tätä naamaa pelasta millään. :)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Vartaloni on ainoa asia ulkonäössäni joka ei ole ruma. Olen hyvin naisellinen mutta siro, tiimalasivartaloinen nainen, hiuksistani pidän myös sekä kynnet on kauniit  ja vahvat, mutta ei ne tätä naamaa pelasta millään. :)

Oletko joskus hommannut kehuja vartalollesi esim.julkaisemalla kuvia siitä jossain? Sillä tavallahan voi tuntea itsensä halutuksi edes etäisellä tavalla.

En väitä että sillä tavalla saisi parisuhteen, koska hyvin ruma naama on kyllä iso este miehellä tai naisella, mutta oikeassa ympäristössä voi silti saada kiitosta hyville puolilleen. Esim.jossain fitness-kisoissa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Onko vartalosikin ruma?

-Mies 29v + 1v-

Ei vaan kunnioittava. AP haluaa käsitellä itseään rumana naisena tässä ketjussa, joten en lähde vääntämään mitään "olet varmasti kaunis, mmm, slurps" juttuja, koska en usko hänen haluavan sitä ja se ei vastaa hänen todellisuuskäsitystään. Toki hän voi sisäisesti kaunis olla jne.

-Mies 29v + 1v-

En minäkään lähtenyt, mutta kommenttisi on silti aivan vajaa ja antaa aloittajalle sen kuvan, että hänen pitäisi keksiä myös vartalostaan ns. rumia kohtia. Sitäpaitsi, mitä ihmeen lisäarvoa tuot tähän keskusteluun miehenä, jossa nuori nainen purkaa tuntojaan rumana  NAISENA olemisesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen ruma nainen..olen kauneimmillani nyt 30 vuotiaana..olen aina luullut olevani ruma koska itsetunto romutettu kotona ja koulussa..en olekaan niin ruma ja itsetunto on nyt huipussaan..en tunne ketään rumaa ihmistä joten tokko olet sinäkään..luulet vaan..älä meikkaa niin paljon vaan pue yllesi itsetunto ja ylpeys meikki..

Olet nielestäsi ruma!So what?Sinä olet sinä ja jos ei kelpaa ei kelpaa.

En usko että olet ruma!

No, mä pidän tätä ihan totuutena peiliin katsottaessa, mun kasvoista löytyy ne kaikki rumuuden määrittelemät piirteet. :) Toivon että myöhemmin olisin tarpeeksi itsevarma tehdäkseni niitä asioita joista nautin oikeasti mutta vielä en siihen pysty.  Enkä vielä pysty kyllä kokonaan olemaan meikkaamatta, sen verta häiritsee tuo naama, eihän se edes sillä meikillä muutu miksikään kun on kaikki mittasuhteet ja muodot kasvoissa juurikin perseellään mutta on edes astetta vähemmän ruma :D hyvin pienen asteen siis..... Ainiin, pitääkö tänne laittaa tuo ap perään vai ymmärtääkö kaikki että minä täällä näihin vastaan ilman sitäkin? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat