Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

välikohtaus tapailemani miehen vaimon kanssa

Vierailija
13.12.2015 |

Olen siis parin kuukauden ajan tapaillut naimisissa olevaa miestä (kuulemma eroamassa, ei ole lapsia nje), kunnes perjantaina miehen vaimo ilmestyi työpaikalleni. En tiedä mistä sai selville missä olen töissä. Mutta hän järjesti aivan järkyttävän välikohtauksen huutojen ja solvausten kera, asiakkaiden ja työkavereiden edessä. Hän jopa sylkäisi minua naamaan, mikä elukka tekee näin? En ole ikinä hävennyt niin paljon. Menin ihan lukkoon ja sumuun, onneksi oli melkein jo työpäivä ohi niin pääsin lähtemään heti puhumatta kenellekkään. Mutta tietty huominen työpäivä huolettaa. Inspatkaa nyt vähän mitä sanon kaikille ja voisiko tästä tehdä jonkun poliisijutun? Mies yritti soittaa mutta en vastannut, jotenkin olen nyt ihan solmussa. Neuvoja?

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihat tuli väärään osoitteeseen. Olisi vaan ämmä huutanut miehelleen. Minua petettiin loppukesästä ja suhde loppui siihen. Haukuin miehen, naiselle ei ollut yhtään mitään sanottavaa. Sinänsä hassua, kun nainen on niin onnellinen saatuaan niin hyvän miehen. 

Vierailija
22/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sait huoruli. Pidäpä vastaisuuden varalle mielessä että me kaikki naiset emme ole edes yhtä ystävällisiä kuin tuo vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ymmärrä tätä, että kolmannelle osapuolelle raivotaan ja huudetaan. Se on tasan tarkkaan pettäjän syy että on menny pettämään eikä sen toisen naisen. Se nainen ei saa vakaassa parisuhteessa olevaa miestä pettämään vaikka mikä olisi. Kyllä se on aina sen pettäjän syy eikä "viettelijän".

Toki asia on toisin jos kolmas osapuoli olisi sukulainen, kaveri tai muu tuttu jolloin petetyksi tullut saisi suuttua molemmille osapuolille. Mutta esim ap:n tilanteessa hän ei itse ole pettänyt ketään. Se mies on itse päättänyt pilata suhteensa eikä ap ole siitä vastuussa.

Vierailija
24/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä näitä kommentteja, oli provo tai ei. Aika lapsellista mennä haukkumaan jotakuta jota ei edes tunne. Mies on itse päättänyt pettää, vaimo ei voi sitä kontrolloida vaikka kuinka haluaisi. Jos tämä ei olisi pettänyt ap:n kanssa, niin sitten jonkun muun. Ja mies oli kertonut että ovat eroamassa. Miksi vielä nykypäivänä on ok valehdella ja jos toinen uskoo niin omapahan on syy kun on niin tyhmä että uskoo? Se on aina valehtelijan/pettäjän syy.

Ainahan ne kertovat eroavansa. Vaimo kun on pihtariloinen ja mies joutuu tekemään aina kaikki kun eukko vaan makaa sohvalla, nalkuttaa, pihtaa ja kittaa siideriä.

Todellisuus onkin sitten yleensä täysin toinen.

Vierailija
25/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin rikosilmoituksen työpaikalla häirinnästä. Mies ei ollut enää periaatteessa varattu jos on ilmoittanut eroavansa, joten ap kyllä saa ihan hyvin mielin deittailla.

Vierailija
26/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä ymmärrä tätä, että kolmannelle osapuolelle raivotaan ja huudetaan. Se on tasan tarkkaan pettäjän syy että on menny pettämään eikä sen toisen naisen. Se nainen ei saa vakaassa parisuhteessa olevaa miestä pettämään vaikka mikä olisi. Kyllä se on aina sen pettäjän syy eikä "viettelijän".

Toki asia on toisin jos kolmas osapuoli olisi sukulainen, kaveri tai muu tuttu jolloin petetyksi tullut saisi suuttua molemmille osapuolille. Mutta esim ap:n tilanteessa hän ei itse ole pettänyt ketään. Se mies on itse päättänyt pilata suhteensa eikä ap ole siitä vastuussa.

Voi helvetin itsekkäät paskakasat! Viettekö toisilta lapsetkin jos ette satu omia saamaan? Se joka tietoisesti lähtee mukaan toimintaan jossa nöyryytetään jotakin osapuolta, on se sitten tuttu tai tuntematon, on VÄÄRIN! Ja sellainen ihminen ansaitsee kuulla kunniansa.

Vierailija
27/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee työpaikalle sinu solvaamaan, niin sitten vain kaikki tarkasti muistiin, mieluummin nauhiotettuna. Tämän jälkeen yhteys juristiin.

Kaikesta ne naiset sitten vetävätkin herneen nenään.

Vierailija
28/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta poliisijuttu. Ei kenenkään tarvitse kuunnella omalla työpaikalla solvauksia. Nämä asiat hoidetaan jossain muualla. 

Vierailija
29/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä näitä kommentteja, oli provo tai ei. Aika lapsellista mennä haukkumaan jotakuta jota ei edes tunne. Mies on itse päättänyt pettää, vaimo ei voi sitä kontrolloida vaikka kuinka haluaisi. Jos tämä ei olisi pettänyt ap:n kanssa, niin sitten jonkun muun. Ja mies oli kertonut että ovat eroamassa. Miksi vielä nykypäivänä on ok valehdella ja jos toinen uskoo niin omapahan on syy kun on niin tyhmä että uskoo? Se on aina valehtelijan/pettäjän syy.

Jos mies sanoo että ovat eroamassa, se tarkoittaa sitä, että eivät ole vielä eronneet. Tässä vaiheessa fiksu nainen toteaa miehelle, että palataan asiaan sitten kun olet eronnut. Jos sen sijaan aloittaa suhteen miehen kanssa, on täysin tietoisesti varatun miehen kanssa. Turha sitä on muuksi selittää.

Voi olla, että mies pettäisi kumminkin. Se ei merkitse sitä, että fiksun naisen pitäisi olla siihen osallisena. Jollei nainen sen vertaa toista ihmistä halua kunnioittaa, että pitäisi sen pillunsa erossa tämän puolisosta, ei hän oikein voi odottaa saavansa itsekään arvostusta osakseen. Niin se menee, että kohtele toista kuten itseäsi haluaisit kohdeltavan. Aloittaja ei ole välittänyt tippaakaan tuon miehen vaimon tunteista, joten ei vaimonkaan tarvitse aloittajan tunteista piitata. Vaimon reaktio meni kyllä yli, mutta se ei tee aloittajasta mitään viatonta uhria.

Vierailija
30/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa, että täällä ei pettämiseen osallistunutta naista päästetä helpolla. Itsekin olen aina ajatellut, että ensisijainen syyllinen on se parisuhteessa ollut pettäjä, mutta kyllä omanlaistaan vastuuta on sillä toisellakin osapuolella: vastuu oman toimintansa moraalisuudesta, vastuu toisten huomioon ottamisesta ja yleisestä toimimisesta oikein ja asiallisesti.

AP:lle sanoisin: oletko ajatellut, että sait naiselta haukut, koska hän oli yksinkertaisesti niin suuttunut? Tiedät, että häntä on nöyryytetty ja loukattu verisesti, etkä voi ymmärtää, että siinä mielentilassa ihminen ei ehkä ole parhaimmillaan? Te saatte mellastaa omien viettienne mukaisesti, mutta tuon vaimon pitäisi hillitä itsensä ja käyttäytyä oikein?

Vierailija
31/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa! Kaikkihan ne on aina eroamassa tai huonossa liitossa. Pillu niillä on vaan mielessä, vai luulitko olevas joku toooosi erityinen sille petturille?!

Vierailija
32/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luultavasti se mies ei ollut lainkaan eroamassa, ennen kuin vaimo sai selville sinun olemassaolosi. Olet sinisilmäisesti niellyt äijän tarinat. Vaimolle puhuttu aivan toista.

Vierailija
33/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt on ilmiselvä provo.

Mutta siis. Jos kuvitellaan että ei olisi. Mitä pahaa ap on tehnyt? Miten se on ap:n vika, jos mies tahtoo pettää vaimoaan? Ei oikeuta tuollaisia raivareita vaimolta, olisi raivonnut sille pettäjä-miehelleen.

Alapeukuttakaa rauhassa, mutta vika on aina pettäjässä, ei siinä, jonka kanssa pettää.

Mitä ihmettä sinä selität? Jos tietoisesti ryhtyy suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tietää olevan varattu, niin on kyllä tasan yhtä moraaliton kuin tuo pettäjäkin. 

No eikä ole. Jos on itse sinkku, niin ei silloin petä ketään panemalla (ketä tahansa). Olen täällä ennenkin kirjoittanut, että se pettäjä pettää joka tapauksessa. Ei heidän suhdettaan saa pelastettua sillä, että jättää panematta varattua. (Siis kun monet ajattelevat, että se toinen nainen/mies on joku suhteen tuhoaja, niin ei kyllä ole, vaan se suhde on jo valmiiksi pilalla kun täytyy pettämään lähteä.)

En ymmärrä miten se kuuluu sille toiselle naiselle/miehelle, jos seksikumppani on varattu? Jos varattu ylipäänsä lähtee hakemaan seuraa, niin silloin on ratkaisunsa tehnyt. Jokainen on vastuussa omista tekemisistään, ei muiden tekemisistä.

Vierailija
34/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah kiitos! Puit mun ajatukset sanoiksi. Mutta kun täällä aaveella ollaan aina niin peloissaan että jos oma mies pettää, ja oletetaan, että jos se toinen nainen kieltäytyy suhteesta, niin sitten se mies ei petäkään. Kaikki on vaan sen toisen naisen vika kun meni viettelemään mun jukkapetterin joka muuten on niin ihana ja täydellinen aviomies!

Vierailija
35/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee tutkintapyyntö kunnianloukkauksesta. Et ole tehnyt mitään väärää. Mies on tehnyt väärin joten tällä avioparilla on keskustelun paikka.

Kannatan tätä.

Vierailija
36/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elukka vikittelee varattua miestä? Syystäkin häpeät.

Vierailija
37/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä vastuu jakautuu näin:

Pettävä puoliso 80%

Henkilö jonka kanssa petos tehty 20%

Tämän mukaan sitten annostellaan syyttely, viha, kosto, mikä tahansa nyt siihen liittyykin. 

Valitettavan usein vain naisilla nämä menee juuri toisin päin, mies vastuussa pienestä osasta.

Vierailija
38/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt on ilmiselvä provo.

Mutta siis. Jos kuvitellaan että ei olisi. Mitä pahaa ap on tehnyt? Miten se on ap:n vika, jos mies tahtoo pettää vaimoaan? Ei oikeuta tuollaisia raivareita vaimolta, olisi raivonnut sille pettäjä-miehelleen.

Alapeukuttakaa rauhassa, mutta vika on aina pettäjässä, ei siinä, jonka kanssa pettää.

Mitä ihmettä sinä selität? Jos tietoisesti ryhtyy suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tietää olevan varattu, niin on kyllä tasan yhtä moraaliton kuin tuo pettäjäkin. 

No eikä ole. Jos on itse sinkku, niin ei silloin petä ketään panemalla (ketä tahansa). Olen täällä ennenkin kirjoittanut, että se pettäjä pettää joka tapauksessa. Ei heidän suhdettaan saa pelastettua sillä, että jättää panematta varattua. (Siis kun monet ajattelevat, että se toinen nainen/mies on joku suhteen tuhoaja, niin ei kyllä ole, vaan se suhde on jo valmiiksi pilalla kun täytyy pettämään lähteä.)

En ymmärrä miten se kuuluu sille toiselle naiselle/miehelle, jos seksikumppani on varattu? Jos varattu ylipäänsä lähtee hakemaan seuraa, niin silloin on ratkaisunsa tehnyt. Jokainen on vastuussa omista tekemisistään, ei muiden tekemisistä.

Jos sinä panet tietoisesti mun miestä niin sinä et ole enää kukaan moralisoimaan mitä sen jälkeen teen sinulle. Jos et kunnioita minua, minä en todellakaan kunnioita sinua. Mikä tässä on niin helvetin vaikeaa tajuta?

Vierailija
39/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nää poliisia huutavat. Luuletteko oikeasti että asia etenee johonkin.

Vierailija
40/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimohan tässä näytti tempauksellaan saavan sen mitä halusi eli jätät ukon rauhaan. Peukut siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi