Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

välikohtaus tapailemani miehen vaimon kanssa

Vierailija
13.12.2015 |

Olen siis parin kuukauden ajan tapaillut naimisissa olevaa miestä (kuulemma eroamassa, ei ole lapsia nje), kunnes perjantaina miehen vaimo ilmestyi työpaikalleni. En tiedä mistä sai selville missä olen töissä. Mutta hän järjesti aivan järkyttävän välikohtauksen huutojen ja solvausten kera, asiakkaiden ja työkavereiden edessä. Hän jopa sylkäisi minua naamaan, mikä elukka tekee näin? En ole ikinä hävennyt niin paljon. Menin ihan lukkoon ja sumuun, onneksi oli melkein jo työpäivä ohi niin pääsin lähtemään heti puhumatta kenellekkään. Mutta tietty huominen työpäivä huolettaa. Inspatkaa nyt vähän mitä sanon kaikille ja voisiko tästä tehdä jonkun poliisijutun? Mies yritti soittaa mutta en vastannut, jotenkin olen nyt ihan solmussa. Neuvoja?

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-rakkautta parhaimmillaan :D

Vierailija
2/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit varatun matkaan! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mitä tilasit.

Vierailija
4/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eläpä itke. Vaimo oikeassa. Sorry

Vierailija
5/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna valitsisin miesystäväni tarkemmin. Tuli mieleen se kampaaja joka aloitti suhteen naimisissa olevan miehen kanssa ja mustasukkainen vaimo päätyi tappamaan naisen. Rullasi toisen naisen ruumiin mattoon ja pyysi vielä pihalla apua että sai ruumiin nostettua auton takakonttiin. Muistatteko tapauksen?

Vierailija
6/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää oo päivänselvä provo? Huoh..

Vierailija
7/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukka tekee näin että pariutuu saman uroksen kanssa kun lauman muutkin naaraat eikä vaadi omaa.

Vierailija
8/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei oo provo, niin vaimolle pointsit.

Vierailija
9/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt on ilmiselvä provo.

Mutta siis. Jos kuvitellaan että ei olisi. Mitä pahaa ap on tehnyt? Miten se on ap:n vika, jos mies tahtoo pettää vaimoaan? Ei oikeuta tuollaisia raivareita vaimolta, olisi raivonnut sille pettäjä-miehelleen.

Alapeukuttakaa rauhassa, mutta vika on aina pettäjässä, ei siinä, jonka kanssa pettää.

Vierailija
10/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tutkintapyyntö kunnianloukkauksesta. Et ole tehnyt mitään väärää. Mies on tehnyt väärin joten tällä avioparilla on keskustelun paikka.

Vierailija
11/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saattoi tuossa tilanteessa mennä vähän liian pitkälle (kasvoihin sylkeminen), mutta et voi mitenkään käännellä asioita niin, että SINÄ olisit tuossa kuviossa se vääryyttä kokenut osapuoli. Pysy jatkossa erossa varatuista miehistä. Eipä tosin kuulosta kovin hääppöiseltä yksilöltä tuo "tapailemasi" mieskään, joten tuskin olet mitään menettämässä.

Vierailija
12/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironista kyllä, minä olen palstan mukaan "WT-ammatissa" ja vaimoke on koulutettu "akateeminen". En viitsi paljastaa tarkemmin, mutta olen kauneudenhoitoalalla.

Olihan se arvattavissa että tuollainen asiaton käytös on tämän palstan mukaan ihan ok, koska toinen nainen on aina syypää kaikkeen. Ap.

Vierailija
13/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ei ole tehnyt mitään väärää. Hänet pitäisi äänestää vuoden naiseksi. Kaikkien naisten sankari.

Vierailija
14/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt on ilmiselvä provo.

Mutta siis. Jos kuvitellaan että ei olisi. Mitä pahaa ap on tehnyt? Miten se on ap:n vika, jos mies tahtoo pettää vaimoaan? Ei oikeuta tuollaisia raivareita vaimolta, olisi raivonnut sille pettäjä-miehelleen.

Alapeukuttakaa rauhassa, mutta vika on aina pettäjässä, ei siinä, jonka kanssa pettää.

Mitä ihmettä sinä selität? Jos tietoisesti ryhtyy suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tietää olevan varattu, niin on kyllä tasan yhtä moraaliton kuin tuo pettäjäkin. 

Vierailija
15/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle.Mitä oikein odotit?

Vierailija
16/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jatkat vielä tämän unelmiesi prinssin kanssa? Mitä kaikkea hän onkaan joutunut kokemaan ja kuulemaan kun sinäkin sait tuollaisen ryöpytyksen niskaasi! Nyt kiireellä laita viestiä rakkaallesi ja pyydät häntä luoksesi, voitte lohdutella toinen toisiamme ja mies voi itkeä olkapäätäsi vasten kurjuuttaan. Onneksi teillä ei mennyt välit ihan kokonaan asian takia tai ainakin ne ovat vielä korjattavissa. Pyydä miestä sanomaan vaimolleen, että pistää nyt kiireellä erohakemuksen eteenpäin ennen kuin sen hinta nousee pariin sataan euroon. Säästö se on sekin ja varsinkin kun vaimo laittaa hakemuksen, niin rahat eivät ok miehen pussista pois. Onnea matkaan! Älä lannistu vastoinkäymisistä vaan nostat vain selän pystyyn ja kävelet ihanasti hymyillen kohti rakkauttasi!

Vierailija
17/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ironista kyllä, minä olen palstan mukaan "WT-ammatissa" ja vaimoke on koulutettu "akateeminen". En viitsi paljastaa tarkemmin, mutta olen kauneudenhoitoalalla.

Olihan se arvattavissa että tuollainen asiaton käytös on tämän palstan mukaan ihan ok, koska toinen nainen on aina syypää kaikkeen. Ap.

Mielestäni ammateilla ei tuossa ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaimon käytös meni tilanteessa liian pitkälle, kyllä. Mutta et voi olettaa saavasi sympatioita puolellesi, koska olet tietoisesti mennyt pettämään tämän naisen aviomiehen kanssa. Ymmärräthän toki, ettei se missään olosuhteissa ole oikein, etkä ole se uhri tässä kuviossa. 

Vierailija
18/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on naimisissa, niin et sinä silloin "tapaile" häntä, vaan petät hänen kanssaan hänen puolisoaan. Siinä on selkeä ero verrattuna sinkkujen väliseen toimintaan = tapailuun/seurusteluun. Jotenkin en ymmärrä, millä logiikalla nämä varattuja tapailevat ihmiset ajattelevat...

Vierailija
19/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jota kirjoitus vain naurattaa? :D Olisin mielelläni ollut paikalla katomassa tätä kiimaista kissatappelua. Ihanaa kun on olemassa vielä reippaita naisia ja kaikki eivät ole itkuun purskahtava höppänöitä!

Vierailija
20/191 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä näitä kommentteja, oli provo tai ei. Aika lapsellista mennä haukkumaan jotakuta jota ei edes tunne. Mies on itse päättänyt pettää, vaimo ei voi sitä kontrolloida vaikka kuinka haluaisi. Jos tämä ei olisi pettänyt ap:n kanssa, niin sitten jonkun muun. Ja mies oli kertonut että ovat eroamassa. Miksi vielä nykypäivänä on ok valehdella ja jos toinen uskoo niin omapahan on syy kun on niin tyhmä että uskoo? Se on aina valehtelijan/pettäjän syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi