Miksi ihmisen pitäisi viettää ns "villi nuoruus"?

Vierailija

Jos ei se yhtään kiinnosta? Jos tykkää mieluumin lukea, leipoa ja opiskella?

Sivut

Kommentit (115)

Vierailija

Minä tykkäsin myös lukea, leipoa ja opiskella (kaikkia näitä päivittäin) eikä se sulkenut pois villiä nuoruutta. Eli perjantaisin lähdettiin puistoon juomaan kaljaa, sekoiltiin kotihipoissa jne. Ihan hyvä on saada pahimmat tyhmyydet tehtyä nuorena, se on nolompaa jos se vaihe tulee aikuisempana.

Vierailija

On kaksi tapaa kohota pyhimykseksi: tutustua kulttuuriin ja sivistää itseään, tai vietää moraalitonta ja villiä elämää (jonka täytyy tietysti loppua jossain vaiheessa).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kaksi tapaa kohota pyhimykseksi: tutustua kulttuuriin ja sivistää itseään, tai vietää moraalitonta ja villiä elämää (jonka täytyy tietysti loppua jossain vaiheessa).

Aika suuri osa taiteilijoista on viettänyt moraalitonta ja villiä elämää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin myös lukea, leipoa ja opiskella (kaikkia näitä päivittäin) eikä se sulkenut pois villiä nuoruutta. Eli perjantaisin lähdettiin puistoon juomaan kaljaa, sekoiltiin kotihipoissa jne. Ihan hyvä on saada pahimmat tyhmyydet tehtyä nuorena, se on nolompaa jos se vaihe tulee aikuisempana.

Joo, en tarkoittanutkaan, että tämä nyt olisi mitenkään mustavalkoinen asia, mutta monesti jos jotakuta nuorta ihmistä ei bilettäminen kiinnosta OLLENKAAN, niin miksi tämä olisi huono juttu? Jos siis ei nauti siitä yhtään vaan harrastaa omasta mielestään nautinnollisimpia asioita (esim just lukeminen ja leipominen). ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"villiä nuoruutta" on kiva muistella. Voi sitä kuitenkin siinä samalla muutakin tehdä.

Mutta jos ei nauti siitä ollenkaan niin onko sitä kiva muistella? Esim jos ihminen ei tykkää lukea ja hän pakolla lukee kirjan, niin onko sitä kiva muistella jälkeenpäin? ap

Vierailija

Minä olen kumppanina parempi koska en salaa haaveile villistä sinkkuelämästä, koska se on jo täysin nähty. Liian moni parisuhteessa elävä haikailee sinkkuuden hohdokkaita puolia tajuamatta, että onni tuskin löytyy sieltä(kään).
Olen kokeillut päihteitä, irtosuhteita, ollut moraaliton ja villi taiteilijasielu, bailannut, liftannut, tapellut...

Nykyään mieheni kanssa nautin kulttuurista, kumppanuudesta, tavallisesta arjesta ja muusta "tylsästä". Moni tuttava ei uskoisikaan millainen villikko olen ollut :)

Vierailija

Koska vanhana kroppa ei enää kestä bilettämistä vaan uni iskee väistämättä viimeistään kolmelta. Krapulat on niin kauheita että juominenkaan ei onnistu, ja voi hyvää päivää niitä ryppyjä ja harmautta jos lähelle edes pääsee! Tämä siis silloin kun kerran vuodessa pääset illaksi johonkin ilman lapsia. Se on nuorena tai ei koskaan, kolmikymppisenä on turha haaveilla lenkkisaunakaljaa kummemmista revittelyistä! Ja kasille, älä ole ääliö vaikka puutteessa ilmeisesti oletkin. Mä ainakin vietin "villin" nuoruuteni yhdessä mieheni kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"villiä nuoruutta" on kiva muistella. Voi sitä kuitenkin siinä samalla muutakin tehdä.

Mutta jos ei nauti siitä ollenkaan niin onko sitä kiva muistella? Esim jos ihminen ei tykkää lukea ja hän pakolla lukee kirjan, niin onko sitä kiva muistella jälkeenpäin? ap

Saat tehdä aivan kuten haluat. Kyse on sun elämästä, ei meidän. Ei ole yhtä ainoaa totuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oppii tuntemaan maailmaa ja omat rajansa. Aivan sama kuin miksi kannattaa opiskella.

Hmm. Mutta voihan maailman tuntemista oppia myös lukemalla ja keskustelemalla ihmisten kanssa. :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppii tuntemaan maailmaa ja omat rajansa. Aivan sama kuin miksi kannattaa opiskella.

Hmm. Mutta voihan maailman tuntemista oppia myös lukemalla ja keskustelemalla ihmisten kanssa. :) ap

Tiettyyn pisteeseen kyllä, mutta oma kokemus on aina oma kokemus. Toisilta et opi sitä missä ovat sinun rajasi tai miltä jokin asia henk koht tuntuu, tai millainen juuri sinä olet erilaisissa tilanteissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat