Onko täällä muita homoja? :P

Vierailija

Mä haluisin tutustua muihin homoihin, jotka harrastaa palstailua. Onko teitä? M26

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan, 19v, varattu ;)

No se nyt on sama, en mä mitään elämänkumppania TÄÄLTÄ etsi. Mitä kuuluu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ihmiset osaa sitten KATSOA MITÄÄN MUUTA TV-OHJELMAA, SILLÄ KAIKKI OVAT PAREMPIA KUIN TÄMÄ HELVETIN VUOSIKYMMENIEN VANHA PERKELEEN PASKA SAIPPUAOOPPERA JOKA OIKEASTAAN ON KOMEDIA, KOSKA SE ON NIIN HUONO!!!!!!!!!!!!!

Siis tämä sinkkuelämää ohjelma

Mä en oo vielä ikinä kattonu sitä. Mutta kiinnostaisi, että miten sua voi häiritä se jos jotkut katsoo? Siis asutko jossain homokommuunissa tms missä joutuu tollaisen terrorismin uhriksi vai miten?

Vierailija

Itse olen ihan hetero vaan. Sillä tavalla ainakin näkee sen kumppanin nassunkin välillä ja voi vaikka tunnistaa. Homoille harvinaista. Paitsi julkihomoille jotka kaikki rassaa sitä yhtä Kennethiä hoolla vuorollaan koska piirit on vaan niin pienet. Julkihomot on seiskasta tuttuja jo valmiiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan hetero vaan. Sillä tavalla ainakin näkee sen kumppanin nassunkin välillä ja voi vaikka tunnistaa. Homoille harvinaista. Paitsi julkihomoille jotka kaikki rassaa sitä yhtä Kennethiä hoolla vuorollaan koska piirit on vaan niin pienet. Julkihomot on seiskasta tuttuja jo valmiiksi.

Heti kuitenkin muna pystyssä olet klikkaamassa otsikkoa "Onko täällä muita homoja? :P"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat