Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi etsitte parisuhteita?

Vierailija
13.12.2015 |

Onko mulla joku isokin vika korvien välissä, kun en oikeastaan koskaan ole tuntenut mitään suurta tarvetta saada olla jonkun kanssa?
Olen ollut naimisissakin, mutta se oli lähinnä välttämätön paha koska pidin aviomiehestäni hyvin paljon.

En siis halua olla parisuhteessa, mutta jos pidän jostakusta erittäin paljon niin olen toisinaan sellaiseen ajautunut. Nyt olen ollut 4 vuotta yksin (lasten kanssa), ja ihmiset alkaa selvästi olla jotenkin huolissaan kun ei ole treffejä eikä mitään sutinoita. Enkä mä ole mitään etsinytkään. Mikä mua vaivaa? Mitä mä sanon niille ihmettelijöille?

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun en vaan vieläkään oikein tajua. Jos etsii vaikka treffipalstalta "jotain", niin onko se tosiaan niin tärkeä se parisuhde että pitää tuhansien joukosta etsimällä etsiä ja nähdä valtavasti vaivaa?

Eli siis se itse suhde on tavallaan tärkeämpi kuin se ihminen. Kun mun mielestä se menee toisin päin. Ja haluaisin ymmärtää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tasavertaisen aikuisen kumppanin, rakkautta ja hyvän isän tuleville lapsillemme.

Vierailija
4/6 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en etsi suhdetta. Mä tyydyn olemaan yksin loppuelämäni.

Vierailija
5/6 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut pitkästä suhteesta. Kaipaan juttuseuraa samanhenkisestä miehestä, harrstuskaveria ja tietysti seksiä. En halua enää yhteistä kotia tai mitään liittoa. Luottamus kuitenkin oltava kunnossa.

Vierailija
6/6 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä että tämä maailma on keinotekoinen, niin asialla ei liene väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi