Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa puhua miesten kanssa ja tunnen oloni kiusalliseksi,

Vierailija

jos joku katsoo ja lähestyy. Onko muita?
Toisaalta, isommassa porukassa läpänheitto onnistuu.
Mikähän mua vaivaa?

Kommentit (6)

Vierailija

Ja itseasiassa nyt kun mietin niin minusta on kiusallista jutella myös jonkun ei niin tutun naisenkin kanssa kahdestaan.. Onkohan tämä vaan epävarmuutta ja sitä että pelkään ettei keksi puhuttavaa?

Vierailija

Mulla sama, paitsi että mitä isompi porukka, sitä hiljempaa olen. Poikaystäväni on ensimmäinen mies, jonka kanssa on synkannut kunnolla :D oon vähän ujo, enkä aina keksi puhuttavaa. Jotain epävarmuutta. Joidenkin työkavereiden kanssa koitan viritellä keskustelua kahden kesken, joidenkin en. Eli joidenkin kanssa keksii jotain puhuttavaa ja joidenkin kanssa ei sitten mitään.

Vierailija

Joku kynnys siinä on. Muuten kyllä osaan jutella ihmisten kanssa, mutta kun on kiinnostunut siis todella kiinnostunut jostain niin jää sanattomaksi. Olen tullut siihen tulokseen että raittius on suurin esteeni parisuhdemarkkinoilla. Ihmisten kynnys madaltuu parin oluen tai siiderin jälkeen. Selvinpäin miettii liikaa ja saa seksiä vähemmän.

Vierailija

Jos olet sinkku niin nuo tilanteet voi olla latautuneita, koska niihin voi liittyä joko toiveita ja odotuksia omalta puolelta, tai sitten mietit niissä tilanteissa ihan yleisesti, että oletko miesten silmissä viehättävä. Tai voit olla vaan ujo.

Siinähän se paradoksi onkin, että kun löytää kumppanin ja ikää tulee ja on ollut noin sata vuotta naimisissa ja miehet ei noin yleensä ottaen ole enää mikään tuntematon tai kovin kiinnostavakaan maanosa pelkästään sukupuolensa perusteella, niin silloin voi olla miesten kanssa rennosti. Ei ole mitään jännitteitä, voi keskittyä toisen persoonaan ja ajatuksiin ja unohtaa itsensä niissä tilanteissa. Joskus tulee mieleen, että kunpa nuorempanakin olisin ollut vähän vähemmän kiinni siinä itseni tarkkailussa ja panostanut enemmän aitoon läsnäoloon miesten(kin) kanssa. Kuinka hienoja kohtaamisia niistä olisi voinut syntyä, aivan kuten nykyään syntyy, kun voi yhdessä heittää läppää kenen kanssa tahansa ja nauraa itselleenkin, kun ei ota itseäänkään niin vakavasti.. 

Vierailija

Itse olen juurikin ollut sen sata vuotta naimisissa, mutta silti koen kahdenkeskeisen juttelun hankalaksi miesten kanssa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat