Pliis, vinkatkaa hyvät työkengät!!

Vierailija

Työskentelen myymälässä ja tarvisin hyvät työkengät. Umpikärki, mutta ehdottomasti ilmavat ja kevyet. Entiset on jalaksen turvakärkiset, eikä ollu kovin hyvä kokemus. Just huomasin, että pehmikkeet kulunu puhki ja varpaat hankaa suoraan metallikärkeen :/

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen hoitoalalla ja mulla on kahdet työkengät: Birkenstockit ja Ortobion Self-malliston kengät. Kummatkin siis umpikärkisiä. Birkkareista oon tykännyt sen muotoillun sisäpohjan takia, ovat alkuun ehkä oudot kävellä mutta muokkautuu jalkaan nopeesti. Ne jalassa tuntuu, kun kenkiä ei oliskaan :D Self-kengissä plussaa on kotimaisuus, Ortobion tehdas sijaitsee Kankaanpäässä. Mukavat ja kevyet kengät myös, mutta niissä ei ole tuota ihanaa muotopohjaa.  Crockseja en suosittele työkengiksi kyllä ollenkaan, liukkaat märällä, eivätkä tue jalkaa juuri ollenkaan. Ainakin oma jalka kestää paremmin, kun työkengät ovat kovapohjaiset. 

Vierailija

MBT:n keinukengät on ollut itelle parhaat. Selkävaivat ovat antaneet periksi. Pohkeita vaan pitää muistaa ajoittain venytellä. Hoitotyössä ainoa miinus on niiden avonaisuus.

Mirkku

Mulla on sellaset perus Sievin kanssa, johon kävin apteekista hakee ne geelipohjalliset mitä telkussa mainostetaan, Sholl work paketti tms. Ne on ollu tosi jees ja jaksanu seisoo kassalla kyl päivän.

zii

Sievi, Promena ja Crocsin _työkengät_ (keittiöön suunniteltu, eli liukumaton pohja ym.) 

on ainakin itselleni ollut mieleisiä. Nyt Promenan kengät käytössä ja voisin pitää 24/7 :)

Crocsien kanssa ongelma lähinnä hikoilu, muuten ovat aivan ihanat jalassa. Riippuu tietenki tosi paljon 

käyttäjästä, mutta noita voin ehdottomasti suositella oman kokemuksen perusteella.

Työkavereista monella LaJan kengät, mulle ei ollu mieleen. Ja Jalas ei sopinut ollenksaan vaikka

laatumerkki onkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat