Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita kun joku wt-nainen puhuu

Vierailija

sen hetkisestä ukostaan "miehenä", jos todellisuudessa kyseessä on joku ryyppäävä ääliö-luuseri, joka ei ymmärrä mitään muusta kuin autoista ja paikallisessa räkälässä istumisesta. Mies -sana kokee inflaation.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jaa, itse en tiedä yleensäkään minkä tasoiselle ihmiselle puhun, kaikki on mulle saman arvoisia. Oli juoppo, narkki, yh, työläinen, rikas tai mt- ongelmainen. Jos ei itsekään ole elämäänsä osannut ilman virheitä elää ei ole vara muitakaan arvostella!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ap. taida olla omaa miestä ollenkaan. Sen verran kateelliselta kuullostat.

kyllä mulla mies on eikä tämä ole provo! Tuli mieleeni kun eilen näin tällaisen ääliö-luuserin, jolle soitetaan kotiin poliisit pari kertaa kuussa. Lapset on onneksi turvassa. Mies -sana kokee kyllä inflaation näiden tyyppien takia ja siihen tulisi puuttua.

Vierailija

Mies -sana ei tarkoita mitään muuta kuin että vähintään 18 vuotta 9 kuukautta sitten on yhdistynyt x ja y-kromosomi. 

Mikä ihmeen inflaatio, jos mainitsee ihmisen sukupuolen? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikäs se oikea sana olisi? Mun mielestä kolmekymppinen ei oikein voi poikaystävästäkään puhua.

jos on kyse tosiaan jostain riehuvasta väkivaltaisesta juoposta , ni olisko vaimonhakkaaja hyvä?

Vierailija

Tommoset kuningatarämmät ne vasta paskasakkia onkin.

Luultavasti täysin hyödyttömässä työssä, jossa palkka tyylliin 12500 kuussa.

Vierailija

Minulle on ihan sama mitä joku vieras ihminen puhuu. Lämpimikseni juttelen kenen tahansa kanssa mitä ikinä nyt tulee puhuttuakaan. Kaikki on ihan samalla viivalla, enkä jälkikäteen pohdi, että olipa se WT tai olipa se älykäs. Ystävällisyys jää kyllä mieleen ja siitä tulee hyvälle tuulelle.

Vierailija

Mikä on wt? Wirkaa tekevä?, jotenkin toissijainen nainen, siis töissä miehellä varanaisena vakituisen naisen ollessa jossain muualla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat