Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä: Joku juo työpaikalla AINA minun teetä!!

Vierailija
12.12.2015 |

Joku käy varatsamassa minun teetä työpaikalla. Töissä on työpaikan puolesta perusteetä useampaa makua. Minä olen tuonut sinne omat teeni, koska en pidä työpaikalla olevista teemerkeistä. No, joku töissä käy varastamassa minun teetä. Tämä joku on niinkin röyhkeä, että vei eilen viimeisen pussillisen.

Olen kirjoittanut pakettiin nimeni ja laittanut lapun, ettei saa ottaa. Pussien häviäminen väheni, muttei loppunut. Eli varas vaan hillitsi tahtia.

Nyt ajattelin ostaa huijausteen, jonka jokaisessa pussissa on yllätys varkaalle. Katsotaan jääkö se kiinni.

Eli mitä muita jekkuja voisin piilottaa teepussiin?

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen säilyttäminen työpisteellä olisi hyvä idea, jos olisi "työpiste". Työni on sen laatuista, että ainoa oma alue on pukukoppi, joka on ihan eri suunnassa kuin kahvihuone.

Siksi olisi mukavaa, että saisi teensä säilyttää siinä missä eväänsäkin, koskemattomana. AP

Ja tosiaan haluan saada varkaan kiinni.

Vierailija
22/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keksin: leivinjauhetta! Ihan varmasti huomaa heti kellä on pöllittyä teetä :,D

T: saippuaa ehdottanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Ap:ssakin vikaa kun pitää omia teepussejaan taukohuoneessa eikä omalla työpisteellä. Tuskin sitä on tarkoitettu jokaisen henk. koht. kuivatuotteiden säilytyspaikaksi.

Vierailija
24/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikalla nyysittiin aina maidot. Kun aamulla toin tölkin päivän kahvejani varten, niin pahimmillaan oli tyhjä jo ekalla tauolla. Olin merkannut nimelläni, joten erehtymisen varaa ei ollut...

Erään kerran sitten vittuunnuin ja heitin maitoon vähän makua mukaan. Valkopippuria, suolaa, sokeria jne. kaikkea mikä ei ainakaan heti näy pinnassa.

Ei loppunut maitoni sosialisointi kokonaan, mutta ainakin hillitsi sitä.

Vierailija
25/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Ap:ssakin vikaa kun pitää omia teepussejaan taukohuoneessa eikä omalla työpisteellä. Tuskin sitä on tarkoitettu jokaisen henk. koht. kuivatuotteiden säilytyspaikaksi.

Lue edellinen viesti. Ei ole työpistettä. Ainoa oma alue on pukukoppi, eikä se ole lähellä taukohuonetta. Muut työntekijät säilyttää huoneessa eväitään. Yhdellä on jopa ruisleipäpussi. Miksi minun teeni olisi eri asia?

Vierailija
26/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika.... mulla on teelajitelma, mistä juon jokaista makua vuorollaan. Paitsi että joku on juonut yhden laadun kokonaan :(

Vierailija
27/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen säilyttäminen työpisteellä olisi hyvä idea, jos olisi "työpiste". Työni on sen laatuista, että ainoa oma alue on pukukoppi, joka on ihan eri suunnassa kuin kahvihuone.

Siksi olisi mukavaa, että saisi teensä säilyttää siinä missä eväänsäkin, koskemattomana. AP

Mikset laita teepusseja eväsrasiaan?

Tämä on paras vinkki jonka saat. Jos eväät säilyvät niin miksi ei teekin.

Vierailija
28/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit nestemäistä laksatiivia ja ruiskulla jostain teepussin kulmasta ujutat sitä teepussiin. Ruiskuja saa ostaa apteekista ja neulojakin. Kerro vaikka että tarviit johonkin tarkkaan askarteluhommaan pursottaa väriä.

Vierailija
29/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon aina apn teet töissä. Sori mut tykkään just niistä saman makusista.

Voi helvetti! Kuka sinä olet? Tajuatko paljonko mielipahaa olet saanut aikaan?

ap

Vierailija
30/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain säilytä teetäsi omalla työpisteelläsi? On minullakin töissä mm. kaurapuuropusseja, eikä tulisi mieleenikään säilyttää niitä keittiössä. Aina mahtuu joukkoon röyhkeitä näpistelijöitä, se on huomattu moneen otteeseen.

Vierailija
31/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset laita teepusseja eväsrasiaan?

Tämä on paras vinkki jonka saat. Jos eväät säilyvät niin miksi ei teekin.

Todennäköisesti laitankin. Ainakin ensi viikon ajaksi. Mutta haluan silti saada varkaan kiinni. Ei se, että minä keksin teelleni säilytyspaikan, poista sitä tosiasiaa, että työpaikalla joku pöllii toisten omaisuutta.

Vierailija
32/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne omat teet täytyy viedä sinne keittiöön? Meillä on selkeä ohje, että keittiössä kaikki on kaikkien käytössä, ei ole omaa maitoa/teetä/makeutusainetta. Jos on oma kahvipulla, sen tuo tullessaan kahvihuoneeseen. Eväät säilytetään erillisissä eväsboxeissa, niihin ei ole muilla pääsyä.

Vierailija
33/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Unohdan aina laittaa että olen AP. Kyllä te varmaan mun viestit tunnistatte.

Vierailija
34/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

My sandwich! MYY SANDWICH!

Vierailija
35/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen pomosi. Saat potkut jos en saa enää juoda teetäsi.

Vierailija
36/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maidot meni aina. Vaikka kirjotin oman nimen ja ilmoituksen, että olen pissannut tölkkiin. Kerran sitten laitoin tölkkiin vedellä lantrattua omenamehua. Jumalauta mikä huuto alkoi kun tulin kahvitauolle. Pöydällinen porukkaa raivoaa mulle, että olen hullu ja kuinka kahvit meni pilalle ja olen kaikille velkaa uuden kahvipaketin. Ei mitään häpyä porukalla!!!!

Vierailija
37/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Korota palkka teepussien verran!!

Vierailija
38/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne omat teet täytyy viedä sinne keittiöön? Meillä on selkeä ohje, että keittiössä kaikki on kaikkien käytössä, ei ole omaa maitoa/teetä/makeutusainetta. Jos on oma kahvipulla, sen tuo tullessaan kahvihuoneeseen. Eväät säilytetään erillisissä eväsboxeissa, niihin ei ole muilla pääsyä.

Meillä ei tällaista sääntöä ole. Muilla työntekijöillä on kahvihuoneessa omat leivät, mausteet ja eväät. Meillä on sääntö, että kaikki kahvin lisäksi tietyssä kaapissa olevat keksit ja teet on yhteisiä. Loput ovat niiden, jotka ovat ne sinne tuoneet. Minun teeni on ollut työkaverin ruisleipäpussin vieressä selkeästi merkittynä minun nimellä, mutta silti ne kelpaa... AP

Vierailija
39/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vierailija
40/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain näin sivuhuomautuksena kauheeta, että jotkut joutuu piilotteleman tavaroitaan kämppikseltään! Ei noin ole kiva asua. Jos asutte kurjan tyypin kanssa, miksette vaihda kämppistä? Ei tee hyvää terveydelle tommonen. Itselleni kämppis on kuin perheenjäsen. Ei todellakaan tarvitse piilotella yhtään mitään siltä. Ja mielellään lainaan sille vaikka sokeria tai kananmunia. Vastavuoroisesti voin lainata siltä soijakastiketta tai suolaa. Kysytään tietenkin lupa ensin.