Naiset eikö teitä koskaan häiritse rakkaudessa
99% miehistä olisi valmiita yhdyntään kauniin naisen kanssa.
Eikö se koskaan häiritse teitä tietää tällaista faktaa.
Kommentit (71)
Mitä tällä seikalla on tekemistä rakkauden kanssa?
Ei, samaa tekee nainen. On valmis yhdyntään komean, upea kullisen miehen kanssa. Tähän aloitukseen sopii muuten hyvin sitaatti; "If you love somebody, let them go."
Miksi se mua häiritsisi? Se rakastaa mua. Saa sitä haluta panna muitakin, haluanhan minäkin joskus, mutta ei se sitä kuitenkaan tee, koska mä olen tärkein.
Jollekulle taitaa olla kova pala nieltäväksi, että suurin osa parisuhteessa elävistä ei petä. Ja että suuri osa avioliitoista ei pääty eroon. Että mieskin on ihminen jolla on kyky sitoutua ja rakastaa. Että toisen ihmisen kanssa voi elää onnellisen, molemminpuoliseen luottamukseen perustuvan elämän.
Vierailija kirjoitti:
Noin tarkkaan prosenttilukuun osaat varmasti linkata sen todistavat tutkimukset asiasta.
Ja ei, wt-tietoutesi ei riitä todisteeksi.
Näyttää riittävän. Tiedätte siis itsekin, että puhun totta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, samaa tekee nainen. On valmis yhdyntään komean, upea kullisen miehen kanssa. Tähän aloitukseen sopii muuten hyvin sitaatti; "If you love somebody, let them go."
Olet ymmärtänyt väärin. If you love someone, let them free.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mua häiritsisi? Se rakastaa mua. Saa sitä haluta panna muitakin, haluanhan minäkin joskus, mutta ei se sitä kuitenkaan tee, koska mä olen tärkein.
Voisitko koskaan ajatella, että sallisit sen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Jollekulle taitaa olla kova pala nieltäväksi, että suurin osa parisuhteessa elävistä ei petä. Ja että suuri osa avioliitoista ei pääty eroon. Että mieskin on ihminen jolla on kyky sitoutua ja rakastaa. Että toisen ihmisen kanssa voi elää onnellisen, molemminpuoliseen luottamukseen perustuvan elämän.
Halu, tahto, toteutus ovat kolme eri asiaa. Pystytkö tähän kommentoimaan.
Mieheni kuuluu ilmeisesti tuohon jäljelle jäävään prosentuaaliin, sillä ei panisi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kuuluu ilmeisesti tuohon jäljelle jäävään prosentuaaliin, sillä ei panisi.
Loput 99% vastaa noin. Jos miehelle kävelisi eteen unelmiensa nainen niin ..
Jos toista rakastaa ja päästää miehen vapaaksi, joka voi vaikka omien silmien alla rakastella toista naista, niin tulee saamaan miehen, joka rakstaaa sinua ikuisesti. Mies
Ei häiritse. Rakkaus on myös tahdon asia. Maailma on täynnä houkutuksia myös meille naisille. Kyse on siitä, haluaako luopua hyvästä elämästään yhden houkutuksen vuoksi.
Ei? Häiritsisi jos mies ei haluaisi yhtyä kauniin naisen kanssa, joutuisin silloin elämään selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Rakkaus on myös tahdon asia. Maailma on täynnä houkutuksia myös meille naisille. Kyse on siitä, haluaako luopua hyvästä elämästään yhden houkutuksen vuoksi.
Ei rakkaudessa tästä ole kysymys, vaan silloin mieli on rajoittunut. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ei? Häiritsisi jos mies ei haluaisi yhtyä kauniin naisen kanssa, joutuisin silloin elämään selibaatissa.
Mies haluaa kyllä. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minä vain kirjoitin väärin väsyneenä koska tästähän on ne kaksi erilaista mutta samankaltaista sitaattia joista toi on tuo let them free ja toinen let them go... ja se jatkui vielä jotenkin. Ja ihan totta molemnat eli en ymmärtänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko koskaan ajatella, että sallisit sen hänelle.
Ei hän halua sitä toteuttaa. Enkä haluaisi että hän sen tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaudessa tästä ole kysymys, vaan silloin mieli on rajoittunut. Mies
Väärin. Kyse on samasta tahdonvoimasta kuin jos mies on vaikkapa tehnyt paljon töitä edetäkseen urallaan siihen kovapalkkaiseen hommaan, jossa nyt on. Miehellä on alaisina muutamia hyvännäköisiä nuoria naisia ja mies tietää, että harrastamalla seksiä jonkun alaisensa kanssa saa kengänkuvan persuksiin. Uskopa huviksesi, että suurin osa miehistä valitsee uransa eikä panoa. Sama tilanne on parisuhteessa. Sitä on rakennettu pitkään, on yhteinen koti ja yhteiset lapset. Jos miehen pitää valita yksi pano ja menettää perheensä vai hillitseekö himonsa, suurin osa hillitsee himonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minä vain kirjoitin väärin väsyneenä koska tästähän on ne kaksi erilaista mutta samankaltaista sitaattia joista toi on tuo let them free ja toinen let them go... ja se jatkui vielä jotenkin. Ja ihan totta molemnat eli en ymmärtänyt väärin.
Ok, no miten nämä itse ymmärrät.
Noin tarkkaan prosenttilukuun osaat varmasti linkata sen todistavat tutkimukset asiasta.
Ja ei, wt-tietoutesi ei riitä todisteeksi.