Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eikö teitä koskaan häiritse rakkaudessa

Vierailija

99% miehistä olisi valmiita yhdyntään kauniin naisen kanssa.

Eikö se koskaan häiritse teitä tietää tällaista faktaa.

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Noin tarkkaan prosenttilukuun osaat varmasti linkata sen todistavat tutkimukset asiasta.

Ja ei, wt-tietoutesi ei riitä todisteeksi.

Vierailija

Ei, samaa tekee nainen. On valmis yhdyntään komean, upea kullisen miehen kanssa. Tähän aloitukseen sopii muuten hyvin sitaatti; "If you love somebody, let them go."

Vierailija

Miksi se mua häiritsisi? Se rakastaa mua. Saa sitä haluta panna muitakin, haluanhan minäkin joskus, mutta ei se sitä kuitenkaan tee, koska mä olen tärkein.

Vierailija

Jollekulle taitaa olla kova pala nieltäväksi, että suurin osa parisuhteessa elävistä ei petä. Ja että suuri osa avioliitoista ei pääty eroon. Että mieskin on ihminen jolla on kyky sitoutua ja rakastaa. Että toisen ihmisen kanssa voi elää onnellisen, molemminpuoliseen luottamukseen perustuvan elämän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noin tarkkaan prosenttilukuun osaat varmasti linkata sen todistavat tutkimukset asiasta.

Ja ei, wt-tietoutesi ei riitä todisteeksi.

Näyttää riittävän. Tiedätte siis itsekin, että puhun totta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei, samaa tekee nainen. On valmis yhdyntään komean, upea kullisen miehen kanssa. Tähän aloitukseen sopii muuten hyvin sitaatti; "If you love somebody, let them go."

Olet ymmärtänyt väärin. If you love someone, let them free.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi se mua häiritsisi? Se rakastaa mua. Saa sitä haluta panna muitakin, haluanhan minäkin joskus, mutta ei se sitä kuitenkaan tee, koska mä olen tärkein.

Voisitko koskaan ajatella, että sallisit sen hänelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jollekulle taitaa olla kova pala nieltäväksi, että suurin osa parisuhteessa elävistä ei petä. Ja että suuri osa avioliitoista ei pääty eroon. Että mieskin on ihminen jolla on kyky sitoutua ja rakastaa. Että toisen ihmisen kanssa voi elää onnellisen, molemminpuoliseen luottamukseen perustuvan elämän.

Halu, tahto, toteutus ovat kolme eri asiaa. Pystytkö tähän kommentoimaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieheni kuuluu ilmeisesti tuohon jäljelle jäävään prosentuaaliin, sillä ei panisi.

Loput 99% vastaa noin. Jos miehelle kävelisi eteen unelmiensa nainen niin ..

Vierailija

Jos toista rakastaa ja päästää miehen vapaaksi, joka voi vaikka omien silmien alla rakastella toista naista, niin tulee saamaan miehen, joka rakstaaa sinua ikuisesti. Mies

Vierailija

Ei häiritse. Rakkaus on myös tahdon asia. Maailma on täynnä houkutuksia myös meille naisille. Kyse on siitä, haluaako luopua hyvästä elämästään yhden houkutuksen vuoksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Rakkaus on myös tahdon asia. Maailma on täynnä houkutuksia myös meille naisille. Kyse on siitä, haluaako luopua hyvästä elämästään yhden houkutuksen vuoksi. 

Ei rakkaudessa tästä ole kysymys, vaan silloin mieli on rajoittunut. Mies

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat