Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä: Joku juo työpaikalla AINA minun teetä!!

Vierailija
12.12.2015 |

Joku käy varatsamassa minun teetä työpaikalla. Töissä on työpaikan puolesta perusteetä useampaa makua. Minä olen tuonut sinne omat teeni, koska en pidä työpaikalla olevista teemerkeistä. No, joku töissä käy varastamassa minun teetä. Tämä joku on niinkin röyhkeä, että vei eilen viimeisen pussillisen.

Olen kirjoittanut pakettiin nimeni ja laittanut lapun, ettei saa ottaa. Pussien häviäminen väheni, muttei loppunut. Eli varas vaan hillitsi tahtia.

Nyt ajattelin ostaa huijausteen, jonka jokaisessa pussissa on yllätys varkaalle. Katsotaan jääkö se kiinni.

Eli mitä muita jekkuja voisin piilottaa teepussiin?

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSEI AP VASTAA!?

Vierailija
162/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Teevaras jäi eilen kiinni!!!

Menin taukohuoneeseen juuri, kun eräs työkaveri maistoi kupistaan, meni sylkemään juoman pois, kaatoi koko kupillisen lavuaariin ja sen jälkeen joi monta kuppia vettä päälle.

Mä sit "ihmettelin", että mistä se noin pahanmakuista teetä se on löytänyt ja että mun ummetusta ja vatsan toiminnan parantamista varten itse maustamani henkilökohtainen erikoistee nimittäin aiheuttaa kokemattomille juojille samanlaisen reaktion.

Lisäsin vielä, että voin antaa hänelle yhden pussin, jos haluaisi kokeilla. Ei kuulemma tarvitse. :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin taukohuoneeseen juuri, kun eräs työkaveri maistoi kupistaan, meni sylkemään juoman pois, kaatoi koko kupillisen lavuaariin ja sen jälkeen joi monta kuppia vettä päälle.

Mä sit "ihmettelin", että mistä se noin pahanmakuista teetä se on löytänyt ja että mun ummetusta ja vatsan toiminnan parantamista varten itse maustamani henkilökohtainen erikoistee nimittäin aiheuttaa kokemattomille juojille samanlaisen reaktion.

Lisäsin vielä, että voin antaa hänelle yhden pussin, jos haluaisi kokeilla. Ei kuulemma tarvitse. :D :D :D

Todella jännää, että olet pitkään miettinyt, että kuka teetäsi juo, mutta et ole taukohuoneessa kertaakaan tavannut syyllistä itse teossa. Ja nyt, kun teit rasvaisen laxoberon-teesi, johon nousee pinnalle samea kalvo ja joka muuten myös haisee todella pahalta, niin heti osut taukotilaan samaan aikaan teevarkaan kanssa. Kyllä on onnekas sattuma! Ja yhden maistamisen päälle joi monta kuppia vettä, kyllä oli yllätys meille kaikille.

Vierailija
164/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kiltti olit.

Itse olisin varmaan todennut, että odottelen sitten maksua varastetuista teepusseista.

Vierailija
165/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella jännää, että olet pitkään miettinyt, että kuka teetäsi juo, mutta et ole taukohuoneessa kertaakaan tavannut syyllistä itse teossa. Ja nyt, kun teit rasvaisen laxoberon-teesi, johon nousee pinnalle samea kalvo ja joka muuten myös haisee todella pahalta, niin heti osut taukotilaan samaan aikaan teevarkaan kanssa. Kyllä on onnekas sattuma! Ja yhden maistamisen päälle joi monta kuppia vettä, kyllä oli yllätys meille kaikille.

Siinä teessä oli myös suolaa ja chiliä...

Vierailija
166/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päälle 2 metriä pitkä. Laitan tollaset tavarat taukotilan astiakaapin päälle jemmaan ja siellä pysyvät :D

Vierailija
167/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Ap:ssakin vikaa kun pitää omia teepussejaan taukohuoneessa eikä omalla työpisteellä. Tuskin sitä on tarkoitettu jokaisen henk. koht. kuivatuotteiden säilytyspaikaksi.

Millä työpisteellä? Etkö ymmärrä, ettei kaikilla ole työpistettä. On täysin normaalia säilyttää elintarvikkeita siellä, missä niitä käytetään. Lounaseväätkin säilytetään yleensä jääkaapissa eikä takin taskussa.

Lukutaitoiset yleensä ymmärtävät, että nimikoitu on jonkun oma eikä työpaikan tarjoama.

Vierailija
168/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä teessä oli myös suolaa ja chiliä...

Ja jostain syystä nyt oikeasti tunnut olettavan, että kuuma vesi, laxoberon ja chili ei haise miltään? Kuule, tuo on yhdistelmä, joka haisee niin pahalta, että sitä ei maista kukaan.

Kun teet prpvon, tee se huolella! Olisit selvittänyt, millaisia ulostelääkkeitä apteekista saa ja voisiko niitä lisätä teehen. Liian helposti tartuit tuohon laxoberoniin, se toimii kuumassa vedessä tietyllä tavalla. Kokeile vaikka! Huomaat ideasi toimimattomuuden.

Vierailija
169/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon päälle 2 metriä pitkä. Laitan tollaset tavarat taukotilan astiakaapin päälle jemmaan ja siellä pysyvät :D

Hyvä vinkki.

T. Nainen 156 cm

Vierailija
170/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Ap:ssakin vikaa kun pitää omia teepussejaan taukohuoneessa eikä omalla työpisteellä. Tuskin sitä on tarkoitettu jokaisen henk. koht. kuivatuotteiden säilytyspaikaksi.

Millä työpisteellä? Etkö ymmärrä, ettei kaikilla ole työpistettä. On täysin normaalia säilyttää elintarvikkeita siellä, missä niitä käytetään. Lounaseväätkin säilytetään yleensä jääkaapissa eikä takin taskussa.

Lukutaitoiset yleensä ymmärtävät, että nimikoitu on jonkun oma eikä työpaikan tarjoama.

Toisaalta yhteisessä taukotilassa ei ole säilytystiloja ihmisten henkilökohtaisille tavaroille jääkaappia lukuunottamatta, koska oletusarvoisesti kaikki oma ruokatavara, joka ei tarvitse kylmäsäilytystä, säilytetään muualla kuin yhteistiloissa.

Vierailija
171/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepussi maksaa lajista riippuen jotain 5-20 c. On siis kyse niin merkittävistä taloudellisista menetyksistä, että kyllä tätä kannattaa viikkokaupalla palstalla käsitellä.

Eikö ap muuten laukkuusi tai selkäreppuusi mahdu teepussipakettia, silloin se oma merkki olisi aina saatavilla ja turvassa pitkäkyntisiltä.

Toinen vaihtoehto olisi, että yksi seinä taukotilastanne käytetään lokerikolle, jossa jokaisella työntekijällä on oma lukittava pieni kaappinsa. Niitä on valmiita tuotteita, ja jo jollain tonnilla saa jo lokerot aika isolle porukalle. Ehdotapas kuule pomollesi.

Vierailija
172/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta yhteisessä taukotilassa ei ole säilytystiloja ihmisten henkilökohtaisille tavaroille jääkaappia lukuunottamatta, koska oletusarvoisesti kaikki oma ruokatavara, joka ei tarvitse kylmäsäilytystä, säilytetään muualla kuin yhteistiloissa.

Eikä ole mitenkään mahdollista, että eri työpaikoilla olisi eri käytännöt ja eri oletusarvot?

Vierailija
173/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap! Millainen henkilö kyseinen työkaveri on? Itse kertoisin kaikille ja varoittaisin toisen omaisuuden nyysijästä.

Vierailija
174/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sellaisen klassisen metallisen lounaslaatikon ja siihen lukon. Lounaslaatikkoon teepussit ja kun joku työkaverisi ihmettelee, sanot kovalla äänelle, että kun täällä on näitä varkaita, on pakko pitää teetkin lukitussa laatikossa.

Vierailija
175/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosi? Olet käynyt Suomen jokaisen työpaikan taukotilat tarkastamassa ja varmistanut asian, enpä olisi arvannut.

Ajattele joskus ennenkuin kirjoitat, siitä voi olla hyötyä, sinua voidaan jopa pitää älykkäänä ihmisenä.

Meillä oli muuten koulullakin kuivatavarakaappeja omille eväille eikä niistä varastettu mitään.

Vierailija
176/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumaläski kirjoitti:

Täällä taitaa olla paljonkin taukotilavarkaita kun säännöllisesti syyttävät ap:ta siitä että jättää ne teet otettaviksi. Tulee mieleen kun minulta katosi lapsena huoneesta vaivalla säästetyt rahat ja kun kerroin asiasta vanhemmalle, hän pimahti ja sanoi että oma syyni kun jätän ne näkyville. 

Uhrin syyllistämistä! :(

Vierailija
177/178 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilö teet työpöytäsi laatikkoon. Problem solved.

Vierailija
178/178 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varkaan henkilöllisyys selvinnyt?