Vinkkejä: Joku juo työpaikalla AINA minun teetä!!
Joku käy varatsamassa minun teetä työpaikalla. Töissä on työpaikan puolesta perusteetä useampaa makua. Minä olen tuonut sinne omat teeni, koska en pidä työpaikalla olevista teemerkeistä. No, joku töissä käy varastamassa minun teetä. Tämä joku on niinkin röyhkeä, että vei eilen viimeisen pussillisen.
Olen kirjoittanut pakettiin nimeni ja laittanut lapun, ettei saa ottaa. Pussien häviäminen väheni, muttei loppunut. Eli varas vaan hillitsi tahtia.
Nyt ajattelin ostaa huijausteen, jonka jokaisessa pussissa on yllätys varkaalle. Katsotaan jääkö se kiinni.
Eli mitä muita jekkuja voisin piilottaa teepussiin?
Kommentit (178)
Jauhemaista laksatiivia ei kovin paljon yhteen teepussilliseen mahdu, varsinkaan, jos tarkoitus on, ettei käyttäjä huomaa mitään eroa. Ei siis paljon ap:ta lohduta laittaa hyppysellinen laksatiivia teepussiin, kun se ei käytännössä saa mitään vaikutusta aikaan käyttäjässä.
Sennatee on kaikkien meidän joogien lempparitee tuollaisen karman kerääjille ;) Sillä tulee ripuli. Silleen lempeästi. Ainakin alussa
Pidä tee omalla paikallasi, äläkä vie sitä yhteisiin taukotiloihin. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät omaa teetä yleisissä tiloissa? Sitä saa, mitä tilaa.
Täsmälleen samaa mieltä, ja tällehän alapeukkua sateli peukalot hellinä.
Vierailija kirjoitti:
Saanko ottaa sun laukusta rahat, jos sun laukku on yleisissä tiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä, ja tällehän alapeukkua sateli peukalot hellinä.
Hmm, johtuiskohan siitä, että ap on jo selittänyt n. 10 kertaa miksi näin tekee ja silti te jaksatte.
Viritä hiirenloukku teepakkaukseen.
Viritä teepaketin sisälle muovi siten, että se oikenee laatikkoa avatessa. Tämän muovin päälle jokin ikävä yllätys, joka avatessa sinkoutuu ulos. Mielellään jotain tahmaista ja tahrivaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt keksin: leivinjauhetta! Ihan varmasti huomaa heti kellä on pöllittyä teetä :,D
T: saippuaa ehdottanut
En ole varma, mutta sooda taitaa vaahdota paremmin. Ehkä molempia sekoituksena?
Vähän off-topic, mutta kommentteja lukeneena KUKA HELVETTI kehtaa SUUTTUA, siitä jos varastettu maito onkin omenamehua? Siis oikeesti...
Vierailija kirjoitti:
Vähän off-topic, mutta kommentteja lukeneena KUKA HELVETTI kehtaa SUUTTUA, siitä jos varastettu maito onkin omenamehua? Siis oikeesti...
Minä käsitin sen niin, että luulivat kirjoittajan pissanneen sinne.
Pidä teepaketit lukitussa laatikossa tai laukussasi.
Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Pidä teepaketit lukitussa laatikossa tai laukussasi.
Hyvin yksinkertaista.
Boooooring. Ap:n tavoite oli saada varas kiinni ja antaa opetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on huijaustee?
Tee, jota en itse juo. Ostan kaksi pakettia ja omaani pidän piilossa. Tähän huijausteehen laitan sitten yllätyksiä.
Voi hyvänen aika, että olet tyhmä. Mikset ole jo aiemmin pitänyt omat teesi piilossa, kun nyt vihdoinkin keksit, että se voi olla ratkaisu ongelmaasi?
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa omia häpykarvoja ja ujuta ne teepussiin.
Tämä kyllä olisi jo hieman häiriintynyttä.
Suola paras tähän mennessä keksitty.
Mitä teetä juot? Alkoi kiinnostaa, kun se on NOIN hyvää :)
Laita linnunpasqaa sinne teepussiin. Se joka saa salmonellan, on teevaras.
No ehkä nyt ei sentään. Laita tosiaan ulostuslääkettä tai muuta ikävää pusseihin. Sitten kirjoita lappu paketin päälle, että sisältää laksatiivia. Näpistäjän oma vika jos maha menee kuralle.
Ääni chilijauheelletai tupakanpuruille :D
Leikkaa omia häpykarvoja ja ujuta ne teepussiin.