Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä: Joku juo työpaikalla AINA minun teetä!!

Vierailija
12.12.2015 |

Joku käy varatsamassa minun teetä työpaikalla. Töissä on työpaikan puolesta perusteetä useampaa makua. Minä olen tuonut sinne omat teeni, koska en pidä työpaikalla olevista teemerkeistä. No, joku töissä käy varastamassa minun teetä. Tämä joku on niinkin röyhkeä, että vei eilen viimeisen pussillisen.

Olen kirjoittanut pakettiin nimeni ja laittanut lapun, ettei saa ottaa. Pussien häviäminen väheni, muttei loppunut. Eli varas vaan hillitsi tahtia.

Nyt ajattelin ostaa huijausteen, jonka jokaisessa pussissa on yllätys varkaalle. Katsotaan jääkö se kiinni.

Eli mitä muita jekkuja voisin piilottaa teepussiin?

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne omat teet täytyy viedä sinne keittiöön? Meillä on selkeä ohje, että keittiössä kaikki on kaikkien käytössä, ei ole omaa maitoa/teetä/makeutusainetta. Jos on oma kahvipulla, sen tuo tullessaan kahvihuoneeseen. Eväät säilytetään erillisissä eväsboxeissa, niihin ei ole muilla pääsyä.

Mistä sä tiedät, että ap on teillä töissä? Vai kuvitteletko, että kaikilla työpaikoilla on samat säännöt?

Vierailija
42/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon aina apn teet töissä. Sori mut tykkään just niistä saman makusista.

Voi helvetti! Kuka sinä olet? Tajuatko paljonko mielipahaa olet saanut aikaan?

ap

Olen pomosi. Saat potkut jos en saa enää juoda teetäsi.

Korota palkka teepussien verran!!

En! Firma on viittä vaille konkurssissa. Itse asun pahvilaatikossa takapihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ilmeisesti ainainen ongelma.. Itse laitoin salaatinkastikkeeseen tiskiainetta, ketsuppiin tulisinta chilikastiketta mitä löysin ja maitoon todella paljon suolaa... Sen jälkeen alkoi mun eväät jäädä työpaikalla vasta rauhaan. Laksatiivi on hieno idea, täytyypä kokeilla jos vielä tarvetta tulee!

Vierailija
44/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina nuolen apn eväsleipiä töissä ja laitan ne takaisin ja katson kun ap syö niitä niin tyytyväisenä.

Vierailija
45/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuossa olisi kyllä ratkaisun aineksia. Ap. voitko ehdottaa pomollesi lisää palkkaa varastetun teen verran?

Vierailija
46/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina nuolen apn eväsleipiä töissä ja laitan ne takaisin ja katson kun ap syö niitä niin tyytyväisenä.

Ap:llä on kyllä himmeitä työkavereita. Voimia sulle, ap!

Vierailija
47/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä omat teepussit työpöydän laatikossa piilossa.

Vierailija
48/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käsittää ihmisiä jotka pöllii toisten ruokia. Ei se teepaketti niin paljoa maksa, etteikö voisi ostaa omaa. Minkälaisissa työpaikoissa näitä varkaita edes on? Yliopistolla tutkijana ei kukaan varastanut mitään.

Vierailija
49/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepussi auki ja vaihdat teenlehdet vaikka tupakanpuruihin? :)

Vierailija
50/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei toi vielä mitään. Arvaa mitä minä teen niille vessassa.

Vierailija
51/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kenen työpöydän laatikossa?

Vierailija
52/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos veisit omat kamasi omaan kaappiin tai laukkuun, etkä yhteisiin tiloihin? Ongelma ratkaistu.

Vierailija
53/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä teepussi taskussa vaikka jossain minigrip-pussissa

Vierailija
54/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuossa olisi kyllä ratkaisun aineksia. Ap. voitko ehdottaa pomollesi lisää palkkaa varastetun teen verran?

Pomo nauratti apn ulos. EI se oli työpaikan tai pomon vika jos ne teet lähtee kävelemään

Vierailija
55/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan tällaista viestiä ketjuun vielä tulee? Asia on jo selitetty pariinkin otteeseen, mutta näköjään ihmiset eivät lue ennen kuin kommentoivat.

Vierailija
56/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos veisit omat kamasi omaan kaappiin tai laukkuun, etkä yhteisiin tiloihin? Ongelma ratkaistu.

Sepä olisikin kätevää, ellei oma kaappi sijaitsisi työpaikan pukeutumistiloissa, jotka ovat sen verran kaukana kahvihuoneesta, että 10min kahvitauosta menisi yli puolet sen teepussin hakemiseen. Olen sanonut tämän aika monta kertaa, mutta kerrattakoon taas. Minulla ei ole omaa työpistettä, enkä voi kannella laukkuani ympäriinsä. Eikä se edes enää ole tämän tilanteen pointti. Aion kyllä piilottaa teeni vastaisuudessa (Minigrip-pussi oli hyvä idea!), mutta aion myös saada tämän varkaan kiinni. 

En tiedä, tajuatteko tätä ideaani, mutta siis minusta ei ole oikein vaan "perääntyä ja piiloutua" ja sillä tavoin estää varasta pöllimästä tavaraa. Mitä jos se vaihtaa kohdetta? Tai pöllii jo nyt myös muiden tavaroita? Olisi hyvä saada varas kiinni, jotta joku voi seurata sen toimintaa kahvihuoneessa ja/tai ilmoittaa ihan suoraan esimiehelle. AP

Vierailija
57/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kaikki olettaa heti, että työpaikka=konttori? Ihan vaan näistä "pidä työpöydän laatikossa" -vinkeistä.

Ap:han saattaa olla myyjä, sairaanhoitaja, lastenhoitaja tms. 

Vierailija
58/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei ap, pidä ne teesi siellä omassa työpisteessäsi tai pukukopissa. ;)

Heh, ei vaiskaan, luin kyllä koko ketjun ja suosittelisin minäkin laksatiivia ujuttamaan teepussin jostain nurkasta sisään ja jos työvaatteissasi on taskut niin pidä omat teepussisi taskussa.

Vierailija
59/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussit auki ja jotain tilalle. Toivottavasti varas saa kunnolla nenilleen. Hyvä ap!!

Vierailija
60/178 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen pieni kassalipas ja laita teesi siihen. ja säilytät kassalipasta teepussien paikalla.