Kyllä nainen on naiselle susi.

Vierailija

Etusivulla on kaksi kommenttia. Toisessa valitetaan, että vauvan äiti lähtee pikkujouluihin ilman vauvaa ja toisessa että vauvan äiti lähtee joulukonserttiin vauvan kanssa. Kumpikaan ei siis ole hyvä, vaan naisen on mökkiydyttävä pikkulapsiajaksi kotiin. Vai mitä?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisiko otsikkosi erilainen, jos noiden kommenttien kirjoittaja olisi mies?
Tottakai, molemmissa oli kyse lapsellisesta naisesta.

Vierailija

Kyllä vaan naisten ja lasten paikka on kodin piirissä.
Tärkeämmät asiat ja kodin ulkopuolinen elämä on varattu miehille ja veloille.

Vierailija

Ja ne on naisia itse jotka täällä jatkuvasti jakaa näitä ; pitää olla tämän näköinen, ja tämän ikäinen että kelpaa miehille!! -"totuuksiaan". Haluavat jakaa huonoa itsetuntoaan :D

Vierailija

no mutta etkö sä oo jo huomannut että täällä hyvin pieni prosentti käyjistä on jotain normaaleja ihmisiä, loput on trolleineen ja surkeine aloituksineen ihan silminnähden mielenterveydellisesti huonostivoivia raasuja jotka tarvis jotain muuta apua kuin nettipalstat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no mutta etkö sä oo jo huomannut että täällä hyvin pieni prosentti käyjistä on jotain normaaleja ihmisiä, loput on trolleineen ja surkeine aloituksineen ihan silminnähden mielenterveydellisesti huonostivoivia raasuja jotka tarvis jotain muuta apua kuin nettipalstat.

Nyt sä pilkkaat kyllä mielenterveyspotilaita. Heitä syytetään ihan terveen papereilla olevien tekosista.

Vierailija

Ei siinä mun mielestä ole mitään susimaisuutta että ei hyväksy tiettyjä asioita. Mun mielestä ei ole vauvan paikka mikään konsertti, enkä itse jättäisi 4kk vauvaa hoitoon koko illaksi ryyppäämisen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko otsikkosi erilainen, jos noiden kommenttien kirjoittaja olisi mies?
Tottakai, molemmissa oli kyse lapsellisesta naisesta.

Olisit sis kirjoittanut "Kyllä mies on miehelle susi", vai?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mun mielestä ole mitään susimaisuutta että ei hyväksy tiettyjä asioita. Mun mielestä ei ole vauvan paikka mikään konsertti, enkä itse jättäisi 4kk vauvaa hoitoon koko illaksi ryyppäämisen takia.
Eli sun mielestä naisen paikka on kotona, kun on pieniä lapsia. Kaikille pikkujoulut ei ole ryyppäämistä. Itse kävin syömässä vain jouluaterian kun kolmonen oli kuukauden ikäinen. Joulukonsertissa kirkossa en ole ikinä käynyt vaikka kirkkoon kuulunkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikku draivi päällä eilisestä lähtien? Ja edelleen jaksat pahansisuisesti toistaa kyllä nainen on naiselle sutta.
En ole ollut täällä eilen. Sori vaan sekoitat nyt mut johonkin. Vai luuletko että täällä käy vain kourallinen tehtailemassa näitä aloituksia. ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt sä pilkkaat kyllä mielenterveyspotilaita. Heitä syytetään ihan terveen papereilla olevien tekosista.

Se, että ei ole VIELÄ diagnoosia (ei ole "jäänyt kiinni") ei tarkoita sitä, että olisi "terveen paperit".

Terveen todistus on vain sellaisilla, joiden päät on tutkittu ja saatu puhtaat paperit.

Vierailija

No onhan tuo nyt huomattu. Oli sitten kyse synnytystavasta, imetyksestä ja sen kestosta tai sitten juuri pienen vauvan äidin vapaa-ajasta niin kaikki mikä poikkeaa yleisesti hyväksytystä totuudesta tekee toisesta huonon äidin.

Monilla naisilla olisi paljon opittavaa. Äidit voisivat kannustaa ja tukea toisiaan, niin ei. Pääasia on että pääsee kiillottamaan omaan kruunuaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku draivi päällä eilisestä lähtien? Ja edelleen jaksat pahansisuisesti toistaa kyllä nainen on naiselle sutta.
En ole ollut täällä eilen. Sori vaan sekoitat nyt mut johonkin. Vai luuletko että täällä käy vain kourallinen tehtailemassa näitä aloituksia. ap.

Kyllä vain olit.
Ja kyllä, trollipeikkoja on vain kourallinen, muita enemmänkin.
Enkä ymmärrä, miksi sä velana määit asioista, joista et mitään tiedä?
Kun tehdään lapsi, ollaan tietoisia, että kaikki joutava menee hetkeksi stoppiin.
Kun lapsi saa ikä kuukausia elämä helpottuu vähän ja kodin ulkopuolella käyminenkin alkaa taas olla mahdollista. JOS haluaa, eivät kaikki halua, koska se lapsi on niin paljon tärkeämpi.
(Tämä ei ollut syyllistys niitä kohtaan jotka haluavat käydä.)
Ja vuoden ikäisen lapsen voi jo jättää yhdeksi yöksi hoitoon.
En ymmärrä mikä kumma fiksaatio sinulla on näistä asioista, kun et selvästikään ole äiti.
Hakisit jo apua itsellesi, viimeinkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain olit.
Ja kyllä, trollipeikkoja on vain kourallinen, muita enemmänkin.
Enkä ymmärrä, miksi sä velana määit asioista, joista et mitään tiedä?
Kun tehdään lapsi, ollaan tietoisia, että kaikki joutava menee hetkeksi stoppiin.
Kun lapsi saa ikä kuukausia elämä helpottuu vähän ja kodin ulkopuolella käyminenkin alkaa taas olla mahdollista. JOS haluaa, eivät kaikki halua, koska se lapsi on niin paljon tärkeämpi.
(Tämä ei ollut syyllistys niitä kohtaan jotka haluavat käydä.)
Ja vuoden ikäisen lapsen voi jo jättää yhdeksi yöksi hoitoon.
En ymmärrä mikä kumma fiksaatio sinulla on näistä asioista, kun et selvästikään ole äiti.
Hakisit jo apua itsellesi, viimeinkin.

Hanki sä itsellesi apua kun olet noin vainoharhainen. Olen neljän lapsen äiti. ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat