Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassu kysymys teille 80-luvulla syntyneille

Vierailija
12.12.2015 |

Minkälainen mielikuva teillä oli Ville Valosta sillon kun HIM oli vasta aloittanut ja löi läpi noin 10-20 vuotta sitten? Minkälainen hahmo se oli silloin 2000-luvun alussa, millainen maine lehtien otsikoissa jne. Kuuntelitko itse bändiä tai fanititko, siltä oli varmaan mahdotonta välttyä? Oliko se sellainen joka toisen teinin suosikki silloin? Mietin myös ärsyttiköhän Ville rohkeana esiintyjänä osaa ihmisistä(/epävarmoista heteromiehistä) vähän niin kuin esimerkiksi Antti Tuiskulla oli alkuaikoina tosi paljon vihaajia?

Olen itse sen verran nuori etten muista tuosta ajasta juuri mitään, olen fanittanut ensimmäisiä levyjä vasta kun niiden julkaisemisesta oli kulunut jo paljon aikaa ja bändin musiikki ja koko meininki on kuitenkin ihan erilaista nykyään kuin alkuaikoina. Mä vain rakastan niin paljon Villeä! :D

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli vakuuttunut siitä, että HIN-yhteen Ville Valo oli saatanapalvaaja, koska oli nähnyt hänen nappaavan Norjalaisen vuonon reunalla turskan ilmasta paljain käsin ja syöneen sen raakana!

Vierailija
22/36 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-98 puhuttiin, että HIM on tehnyt "crossoverit" eli että sitä kuuntelee sekä tytöt että pojat. Tunsinkin paljon parikymppisiä kundeja, jotka diggasi ekan levyn aikaan. 2000 muuttui enemmänkin vain teinityttöjen jutuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/36 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin fani! Kävin keikalla 2002 ja itku tuli :"D

olin siis jo pari vuotta fanittanut , ennen kuin lukion ekalla ollessa tuli keikka pohjoiseen.

Yläaste ikäiselle (ainakin meidän porukassa) oli tosi IN ja oli hienoa Se jatkuva röökin poltto ja alkoholin käyttö. Elämä oli niin draamaa ja musiikki sopi siihen aikaan :D

Oli sellainen rebelli esikuva.

T. 30v.

Vierailija
25/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin silloin ja vieläkin Ville Valon täydellisen onnetonta englannin kielen lausumistaitoa! Todella noloa! Musiikki olevinaan rajua - ihan lässyn lässyä. Ville Valon narkkarityyli ja poseeraaminen herttaisen hölmöä.

Vierailija
26/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIM oli aikoinaan ihan jees. Ehkä eniten keljutti tietty se kun tytöt oli niin kiimassa Valoon, mutta Ville on toisaalta hyvä tyyppi, jolla ei siitä huolimatta ole noussut menestys hattuun niin pahasti kuin se olisi voinut.

Vierailija
27/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin silloin ja vieläkin Ville Valon täydellisen onnetonta englannin kielen lausumistaitoa! Todella noloa! Musiikki olevinaan rajua - ihan lässyn lässyä. Ville Valon narkkarityyli ja poseeraaminen herttaisen hölmöä.

Tee ite parempaa :D

Vierailija
28/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jenkkitutut kommentoivat kummissaan join me in death -biisin läpilyöntiä, kun kieli ja ääntämys oli niin tönkköä. Huvitti kuulemma suosio samaan tapaan kuin se jonkun tyttösen i'm a big big girl in a big big world it's not a big big thing if you leave me -rallatus... Naiivina pitivät.

Villen englantihan on hyvää niin kuin joku täällä mainitsi. Sun jenkkitutut on varmaan ollut jotain rednekkejä tai sitten Ohiosta.

Vierailija
29/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun jenkkitutut kommentoivat kummissaan join me in death -biisin läpilyöntiä, kun kieli ja ääntämys oli niin tönkköä. Huvitti kuulemma suosio samaan tapaan kuin se jonkun tyttösen i'm a big big girl in a big big world it's not a big big thing if you leave me -rallatus... Naiivina pitivät.

Villen englantihan on hyvää niin kuin joku täällä mainitsi. Sun jenkkitutut on varmaan ollut jotain rednekkejä tai sitten Ohiosta.

Kyl Ville paremmin ääntää kun Sonata Paskitan laulaja. Sen bändin suosiota en ole ikinä ymmärtänyt.

Vierailija
30/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 1980-luvulla syntynyt vaan 1976. Samanikäinen siis kuin Ville Valo :D

Him oli silloin aluksi tosi suosittu suomessa ja tosiaan kiersi niitä festareita. Sitten katosi sinne ulkomaille ja suosio suomessa laski kuin lehmän häntä.

Mikä suosio on nykypäivänä ?

Vierailija
31/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon v. -83 syntyny ja mulle ville oli ihan jees, mut en mitenkää erityisesti fanittanut. Jotku kyllä fanitti ja sen ymmärrän. Ihan kivannäköinen se mielestäni silloin oli. En mitään suurempia hullaantumisia muista kellään olleen häntä kohtaan.

Vierailija
32/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vm -80, ensimmäinen mielikuvani Ville Valosta oli sellainen emo-pelle, meikattu mies, musiikki hyperemotionaalista, epä-älyllistä uikutusta. Koen olevani väärää sukupolvea, ei uppoa myöskään harrypotterit, goottimeininki tai vastaavat. Omassa lapsuudessani ja nuoruudessani musiikilla pyrittiin vaikuttamaan yhteiskunnallisesti, sitä näkökulmaa on kai vaikea poisoppia.

Vierailija
33/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join Me In Death oli sellasta emo-viiltely-angstausmusiikkia. Ei uponnut aikoinaan. Nyt arvostaa siinä mielessä, et saatiin Suomalaista mainetta ulkomaille. Nyt kun kertoo esim. saksan baareissa naisille et on suomesta, niin on hyvät mahdollisuudet saada persettä.

Vierailija
34/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle silloin, pelle nyt. Metallipiireissä pyörin. HIM oli suunnilleen sama kuin Avril Lavigne punkkareille.

Vierailija
35/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle silloin, pelle nyt. Metallipiireissä pyörin. HIM oli suunnilleen sama kuin Avril Lavigne punkkareille.

kyl säkin silti Avrilia perseeseen kairaisit, jos tilaisuus tulisi eikö niin? ;)

Vierailija
36/36 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä HIMin kitaristi on Villeä kovempi jätkä kun se seurusteli Tony Iommin tyttären kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi