Näin unta, että läheinen ihminen kuoli. Unien tulkinta.
Hän kuoli sydämen pysähdykseen. Uni oli muutenkin outo ja ahdistava. Hänellä on myös todellinen sydän vaiva.
Harvoin näen kenenkään unissani menehtyvän vaikka joka yö unia näen.
Kommentit (11)
Jos olet naimisissa, se tarkoittaa, että jätät perheesi.
Vierailija kirjoitti:
Kuolema unessa on tiedostamattoman mielen varoitus, että sinun tulee ratkaista lopullisesti tilanteet, jotka ovat jääneet rästiin elämässäsi.
No hyvä.
Koska tämä miespuolinen ystävä ja samalla exä, jonka kanssa meillä on todella outo suhde. Meillä on yhdessä ihan mukavaa mutta ei koko homma ole järkevää, olen loukussa. Sitä ollut jo pitkään.
Unessa miehellä oli uusi nainen ja olin siellä asunnossa kuitenkin kolmantena pyöränä. Varoitin naista ettei kannata olla suhteessa, ellet halua jäädä loukkuun. Varoitin, että mies ei ole hyvä ihminen.
Meni hetki ja mies alkoi aggressiiviseksi. Poliisit tuli ja yrittivät kai parantaa miestä sydäniskurilla mutta mies kuoli siihen paikkaan. Jäin epätodellisesti tuijottamaan ruumista ja tunsin surua.
Viime yönä näin taas unta kuolemasta, taas läheinen ihminen mutta ei sama kuin toissayönä.
Jälleen sama avuttomuus ja epätodellisuuden tunne,, hän vain menehtyi ja tuli suuri suru.
Yritin auttaa mutta lopulta kuolema kuitenkin korjasi.
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä näin taas unta kuolemasta, taas läheinen ihminen mutta ei sama kuin toissayönä.
Jälleen sama avuttomuus ja epätodellisuuden tunne,, hän vain menehtyi ja tuli suuri suru.
Yritin auttaa mutta lopulta kuolema kuitenkin korjasi.
Kuolema unessa on tiedostamattoman mielen varoitus, että sinun tulee ratkaista lopullisesti tilanteet, jotka ovat jääneet rästiin elämässäsi.
Minä olen nähnyt unta, jossa kuollut ihminen onkin elossa.
Näin viime yönä unta että työhaalarini oli hävinnyt. Kannattaako nyt edes suunnitella mitään töitä tekevänsä?
Itse näen usein unia joissa ihmisiä kuolee, joko tuttuja tai tuntemattomia. Melkein joka toinen yö joku tappaa jonkun, joku pommi räjähtää jne. Olen nähnyt jo lapsesta asti paljon synkkiä unia ja ehkä unimaailma on mun pimeä puoli sitten kun muuten olen positiivisuuden perikuva ja miehenikin kutsuu mua enkeliksi. :D
Eikö se kuolema unessa nimenomaan tarkoita jtn.hyvää 🤔?
Unikirjasta lyhennettynä. Kuolema,jonkin elämänvaiheen päättymistä ja uuden alkua. Uni kuolemasta on usein myönteinen jos siihen ei liity ahdistusta. Jos uneksii rakkaan henkilön kuolemasta kertoo se kätketyistä aggressioista,vihamielisistä tunteista tätä henkilöä kohtaan. Ahdistus johtuu piilotajuisista vihamielisistä tunteista henkilöä kohtaan kuin itse kuolemisesta.
Jokin vaihe suhteessanne on päättynyt.
Itse päätät millainen seuraava vaihe on. Neuvoisin pitämään etäisyyttä, koska suhde selvästi ahdistaa sinua.