Alkaisitko seurustella bipolaarisen kanssa?

Vierailija

Itse en milloinkaan alkaisi, sen verran kamalia kokemuksia on eräällä läheiselläni, lisäksi etäisempikin tuttuni kokemuksineen on erittäin varoittava esimerkki.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vähän riippuu. Kyllä, jos pitkäaikaisen tapailun seurauksena voisin jollain tasolla varmistua siitä, että asiat ovat hoidossa.

Tunnen itse kaksi bipolaarista sairastavaa, toiselta tilaa ei enää huomaa koska lääkitys kunnossa (ollut jo vuosia), toisen kohdalla taas ei.

Vierailija

Itse olen bipo. Edellinen mies oli bipo. Nykyinen mies on bipo. He on olleet ja ovat ihania minulla hirveys johtuu epävakaasta pershäröstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen bipo. Edellinen mies oli bipo. Nykyinen mies on bipo. He on olleet ja ovat ihania minulla hirveys johtuu epävakaasta pershäröstä.

Tampereella se on bipa.

Vierailija

Exällä se on todettu joskus nuoruusvuosinaan, eipä kyllä mitään lääkitystä tai hoitoa ollut yhdessäoloaikaan. Ei ollut muuta kun yökyöpeli, kaljasieppo, haaveilija. Mikään ei sujunut ja innostui välillä jostain mutta pian into loppui. En kyllä suosittele, enkä moista vätystä ottaisi enään hoidettavaksi. Oli kuin iso lapsi, ei hoitanut asioitaan. Minä luulin laiskaksi kunnes kertoi diagnoosistaan.. Jota kyllä mietin että oliko keksittyä, miksei hoitoa tai lääkitystä ollut?

Vierailija

Sairastan itse kaksisuuntaista ja olen ollut jo vuoden ilman lääkkeitä täysin oireettomana, joten voisin. Ja mieheni kanssa olen ollut 5v yhdessä ja hän on minua aina tukenut 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bipoilla on kieltämättä jokin outo harha, että kaikki niiden epämieltyisät piirteet johtuu niiden sairaudesta. Sen takia niitä ei juuri voi sietää, kun ne eivät pysty ottamaan mitään vastuuta teoistaan, kun kaikki on aina muka sen kaksisuuntaisuuden syytä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat