Ihan rehellisesti: pitääkö kukaan mies naisella lyhyistä hiuksista?
Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?
Kommentit (146)
En pidä, enkä tunne ketään miestä joka pitäisi.
m41
Vierailija kirjoitti:
Hiusten pituudelle on ihan sama, kunhan ne on pitkät!!! Siinä vaiheessa kun nainen pätkäisee ne hiuksensa, hän antaa periksi tylsyydelle. Jokunen tosi räväkkä lyhyttukkainen tehnee poikkeuksen, mutta pääsääntöisesti näin.
M46
Kiitos kaunis. En kyllä ajatellut kuontaloni kärsimisen vaikuttavan persoonaani millään tavalla. Korkeintaan tämä pitkä harmaanuttaa, koska suren sen huonoa kuntoa. Luulenpa piristyväni huomattavasti, kun saan nätin tukan taas. Vaikka se onkin seuraavaksi lyhyt. Aikamoisia idiootteja palstan miehet kyllä. Noh, onneksi eivät edusta mitään yleistä mielipidettä.
Ja täällä naiset alapeukuttavat, kun miehet kertovat mielipidekyselyyn mielipiteensä :)
Ja vastaus on, että minunkin mielestäni lähes poikkeuksetta pitkät hiukset ovat paremmat!
Suurin osa käsittääkseni ei pidä, kyselytutkimuksiahan tästä tehdään tasaisesti.
Sen sijaan en ymmärrä muutaman vastaajan kiihkoa siitä, että KUKAAN mies ei voi pitää lyhyistä hiuksista. Mistä nämä vastaajat sen tietävät? Miksi se on joillekin niin tärkeää että kaikilla miehillä on sama maku?
Lyhyitäkin hiuksia on niin erilaisia. Alla kaksi erilaista lyhyttä mallia, joista toinen todennäköisesti on vähemmän laajasti miesten mieleen kuin toinen. Mutta kyllä joku tuosta lyhyemmästäkin voi tykätä.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/63/c5/8b/63c58b7f376d2b5f4067…;
http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2013/02/Very-short-pixi…
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä naiset alapeukuttavat, kun miehet kertovat mielipidekyselyyn mielipiteensä :)
Ja vastaus on, että minunkin mielestäni lähes poikkeuksetta pitkät hiukset ovat paremmat!
Kyllä sitäkin näkee että miehet alapeukuttavat kun joku sanoo tykkäävänsä naisista lyhythiuksisina.
Kyllä hyvinleikattu lyhyt on parempi kuin pitkä joka vaan roikkuu. Teinit pitäisi saada innostettua parturiin💇
Anna-Liisa Tilus on esimerkki naisesta, jolle lyhyet hiukset sopii:
Ei pidä, eikä polkkatukasta tai semmosesta Kiira Korpi otsiksesta. Lyhyt ja suora otsis on naisella kuin naisella vitun ruma.
Mulla on ollut koko elämäni lyhyet hiukset ja tylsästä ne ovat olleet varsin kaukana. Yhdeksällä kymmenestä vastaantulevasta pitkätukkaisesta naisesta (ja miehestä) on tylsemmät hiukset kuin minulla. Leikkautan hiukseni neljän viikon välein, enkä koskaan kahta kertaa aivan samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Itse alapeukutan vain sellaiset mielipiteet, jotka on perusteltu typerästi. Tai ihannoi esim jenkkien pitkiä hiuksia. Kaikilla naisilla hormonit saavat hiukset ohenemaan niin paljon, että useimmat suomessa leikkaavat mieluumin kuin kantavat sellaista ohutta liuhua. Meillä ei ole täälä samanlaista lisäke ja peruukkikulttuuria kuin jenkeissä. Tiedättekö muuten miehet, että jenkeissä miehen pahin moka on koskea naisen hiuksiin. Se on täysin kiellettyä aluetta. Eli kiva katsella, mutta turha koskea.
Kaunis nainen voi olla kaunis lyhythiuksisenakin, mutta on aina kauniimpi pitemmillä hiuksilla. Aina.
Lisäksi lyhyet hiukset yhdistetään yleensä varattuun vakiintuneeseen naiseen joten ei lyhythiuksisiin kiinnitetä edes niin huomiota ellei sitten ole joku milf-metsästäjä liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Sinunkin mielipide on väärä, saat alapeukun!
No eikä pidä. Vaalea puolipitkä polkka sen pitää olla;) vähintäänkin. Ihan turha kuvitella että miehet tykkäis lyhyistä hiuksista. Ei tasan tykkää, mut jos on pakko tyytyä niin sitten ei muu auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse alapeukutan vain sellaiset mielipiteet, jotka on perusteltu typerästi. Tai ihannoi esim jenkkien pitkiä hiuksia. Kaikilla naisilla hormonit saavat hiukset ohenemaan niin paljon, että useimmat suomessa leikkaavat mieluumin kuin kantavat sellaista ohutta liuhua. Meillä ei ole täälä samanlaista lisäke ja peruukkikulttuuria kuin jenkeissä. Tiedättekö muuten miehet, että jenkeissä miehen pahin moka on koskea naisen hiuksiin. Se on täysin kiellettyä aluetta. Eli kiva katsella, mutta turha koskea.
Höh, ja minä kun olisin vaan halunnut paijata :(
Vierailija kirjoitti:
En pidä, enkä tunne ketään miestä joka pitäisi.
m41
Et tunnekaan minua.Minusta lyhyet hiukset ovat naisella ihan ok. jos hän pitää niistä sellaisina ja sopivat hyvin monelle mielestäni. En nyt siis tarkoita välttämättä että mikään siiliksi kynitty,vaan lyhyt ikäänkuin ns. 'poikatukka' siis. Se on käytännöllinen,urheilullinen ja se on mahdollista nähdä hyvinkin esteettisenä ja tyylikkäänä.Toki se on hieman ns. androgyyni mutta sehän juuri antaa sitä jännää vivahdetta naiseen minusta.Toki pitkätkin hiukset ovat kauniit hyvinhoidettuina, mutta niin ovat minusta lyhyetkin.
hyi helvetti tuntuisi kuin toista miestä panisi, phyi! Vielä jos on lihava, niin tupla phyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)
Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!
Tässä sinulle totuus sovinistinaiselta: mieheni sanoo pitävänsä tummista lyhyistä hiuksista ja haluaisi minun leikkauttavan omani pitkät vaaleat pois. Tiedän, että todellisuudessa haluaa tätä vain siksi, että muut miehet eivät katselisi perään, kuten hän katselee kaikkia pitkät hiukset omaavia. Se on sellainen melkoinen häntäheikki.. Mutta turha kuvitella että itse rupeaisin kananperse-rekkalepsoksi ihan vaan, että markkina-arvo vähenisi, eikä tarvitsisi pelätä ottajia kun itse vieraissa juoksee.
Ärsyttävää, kun täällä aina niputetaan kokonainen sukupuoli yhtenäiseksi massaksi. Oliskohan se kuitenkin persoonakohtaista? Eipä ole itelläkään ollut seurasta puutetta, vaikka lyhyet hiukset ( ja kaikkea muuta kuin tylsät ) onkin. Ja vieläpä näkyvät tatuoinnitkin. OMG!
Hiusten pituudelle on ihan sama, kunhan ne on pitkät!!! Siinä vaiheessa kun nainen pätkäisee ne hiuksensa, hän antaa periksi tylsyydelle. Jokunen tosi räväkkä lyhyttukkainen tehnee poikkeuksen, mutta pääsääntöisesti näin.
M46